Hoofdstuk 15

124 2 0
                                    


'wanneer gaan we dan' vroeg matthy. ' zaterdag, we moeten om 18.00 op schiphol zijn omdat we om 21.00 vliegen' antwoorde ik. 

POV ROBBIE

ik kon mijn ogen niet geloven toen de meiden het fotolijstje lieten zien! mijn droom kwam eindelijk uit. ik zou met mijn beste vrienden en mijn vriendin naar AMERIKA gaan! en dan zouden we ook nog naar disney en universal gaan. wow dit hadden ze goed geregeld


* skip tot vrijdag ochtend *

' schat we moeten onze koffers in gaan pakken voor morgen' zei ik tegen robbie toen we ons middageten ophadden. ' wij ook' zei bo terwijl ze koen omhoog trok. ' is het eigenlijk warm in florida want volgensmij ben jij de enige die er al is geweest' zei matthy die ook naar boven wou lopen. ' nu is het wel warm daar dus vooral geen truien meenemen' zei ik terwijl robbie me mee naar boven trok. toen we boven waren sloot hij de deur en pakte 2 koffers. micha bo en ik hadden allemaal hogwarts gewaden van ons huis dus die ging zeker mee en ik wist dat micha en bo die ook zouden meenemen. na 1 uur hadden robbie en ik onze koffers ingepakt en liepen we naar beneden. ' heb je hem bij' vroeg bo toen ik op de bank ging zitten, ik knikte. ' wat bij' vroeg koen. we lachten ' oh niks hoor'


* skip tot zaterdag 17.00 *

we zouden met het busje naar schiphol gaan dat ongeveer 40 minuten rijden was. we hadden allemaal onze comfy kleren aan gedaan en de jongens gingen de bus inladen.  ' dames komen jullie het is 17.15 en we moeten nu echt weg!' riep raoul. we kwamen naar buiten en deden de deur opslot. 'hebben we alles, paspoorten tickets' vroeg ik, het was maar goed dat ik het vroeg want meneertje stroop was zijn paspoort op tafel vergeten. ' hebben we nu alles' vroeg ik terwijl milo naar buiten kwam gerend. we stapten in de bus, tijdens het rijden begon koen de video al. hij vertelde dat ze naar amerika zouden gaan en dat we dit zouden vloggen, hij zei ook dat we met KLM gingen vliegen maar dat daar straks meer over kwam. toen we aankwamen bij Schiphol moesten we naar een balie van KLM lopen waar ik onze tickets liet zien. toen we ook de douane doorwaren en onze koffers hadden ingeleverd gingen we even naar de mac van het vliegveld. ' jongens we moeten nu naar de gate het is al 20.45' zei ik terwijl ik op men telefoon keek. we liepen naar de gate en konden meteen het vliegtuig in. toen ik onze stoelen zag viel men mond open.

zo zag het eruit

'ik ga even slapen denk' zei ik tegen robbie, ' ja ik denk ik ook' antwoordde hij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'ik ga even slapen denk' zei ik tegen robbie, ' ja ik denk ik ook' antwoordde hij. ik ging tegen hem aanliggen en viel inslaap. 

POV BO
amber en robbie waren tegen elkaar aan in slaap gevallen. ' koen kijk is' zei ik terwijl ik naar amber en robbie wees. ' ahh ze zijn echt schattig' antwoorde hij. hij pakte zijn telefoon en maakte een foto:

 hij pakte zijn telefoon en maakte een foto:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


( zo lagen we alleen dan in het vliegtuig)


ik werd wakker in de armen van rob. hoe laat was het? ik pakte men telefoon en keek naar de tijd. het was 9.30 , over een half uur zouden we gaan landen. ' rob, schatje wakker worden' zei ik tegen rob terwijl ik met mijn hand door zijn haren ging. ' hu wat' zei hij. ' we zijn al in amerika, over een half uur gaan we landen' zei ik.  'zo zo ze zijn ook wakker' zei matthy. toen het vliegtuig was geland en we de koffers hadden gehaald maakte robbie en ik nog een insta foto:

 toen het vliegtuig was geland en we de koffers hadden gehaald maakte robbie en ik nog een insta foto:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

met zen alle liepen we naar de verhuurplaats voor auto's waar ik een busje had gehuurd. ' hi      i've rend a car' zei ik aan de balie. ' what name' vroeg de man terwijl hij een formuleer pakte. ' mol' antwoorde ik, ' fill in these papers please' zei de man terwijl hij het papier en een pen aan me gaf. ik vulde de papieren in en gaf ze terug aan de meneer. ' follow me' zei hij nadat hij de papieren had gecheckt. we liepen achter hem aan en kwamen aan bij het busje dat ik gehuurd had:

 we liepen achter hem aan en kwamen aan bij het busje dat ik gehuurd had:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'have fun' zei de man, hij gaf me de sleutel en liep weer naar binnen. ' oke, pleur die koffers erin we gaan' zei ik. ' waar gaan we naartoe dan' vroeg matthy die samen met robbie de koffers in de bus aan het leggen was. ' we gaan eerst naar het hotel om de koffers uit te pakken enzo en daarna ergens eten ofzo' zei ik. ' kunnen we dan van die Amerikaanse pannenkoeken gaan eten' vroeg koen. ' nee ik wil wafels' zei milo. ' dan gaan we naar IHOP' zei ik heel simpel, iedereen keek me aan. ' kom op guys IHOP, internationaal house off pankacakes' zei ik terwijl ik het busje instapte. 

indeling auto:

ik zette mijn spotify playlist en reed van het terrein af

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik zette mijn spotify playlist en reed van het terrein af. achterin waren de roelie en matthy weer aan het opnemen ' we zitten nu in het busje en amber rijd ons nu naar het hotel' zei matthy terwijl hij de camera op me richtte. ik zwaaide en reed door ' schat beter maak je wel foto's enzo hè'zei ik terwijl ik de muziek harder zette. toen easy on me kwam moesten micha, bo en ik meezingen, koen pakte de camera en filmde ons terwijl wij aan het meezingen waren. na 10 minuten rijden kwamen we aan bij ons hotel.

' hello, do u have a resevation' vroeg de vrouw aan de balie. ' yes, it is under the name mol' antwoorde ik haar. we kregen de sleutels en liepen naar onze kamers: robbie, ik, bo en koen zouden op 1 kamer slapen en micha, raoul, matthy en milo zouden op 1 kamer slapen.

liefde op het eerste gezichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu