ik gaf micha nog een knuffel en liep achter koen onze kamer in. ' vandaag was zooo leuk' zei bo die al op bed lag. ik ging op bed zitten en keek op mijn telefoon 09.30, op dat moment kwam robbie de wc uitgelopen. 'hee josti' zei koen die bij bo op bed lag. ' kom je nog even mee naar beneden voor een drankie?'vroeg rob terwijl hij bij mij op bed kwam zitten. ' jaa leuk ik trek wel ff iets anders aan' zei ik. ik liep naar mijn koffer, pakte een shirt en een broekje en liep naar de badkamer. ik wou net mijn shirt aan doen toen robbie binnen kwam, ik stond alleen in mijn broekje en bh. robbie keek van beneden naar boven, 'ohh uhh w-wow' zei hij. ik bloosde en trok mijn shirtje aan. we liepen de deur uit en namen de lift naar beneden, ons hotel had een bar aan een groot meer dus daar liepen we naartoe. ik liep naar de pier en ging daar zitten en robbie liep naar de bar, even later kwam hij terug met 2 grote glazen met malibu cola. ' nog bedankt dat je dit hebt geregeld ik vind het heel leuk' zei hij toen hij naast me kwam zitten. ik pakte zijn hand' hé geen probleem ik vind het ook leuk' zei ik. hij deed zijn arm rond mijn middel en samen praatte we de hele tijd over vandaag en over de rest van de vakantie.
ik wreef over mijn been, ik had kippenvel. 'awhh heb je t koud' vroeg robbie die me steviger tegen zich aan trok. ' beetje' zei ik. hij trok zijn trui uit en gaf hem aan mij, ik trok hem aan en legde mijn hoofd op zijn schouders. toen we onze drankjes ophadden stonden we op en liepen we weer naar binnen. toen we de kamer binnen kwamen waren bo en koen een film aan het kijken. we pakten onze pyjama's en liepen naar de badkamer, hij had me toch al in men bh gezien dus ja. toen we onze pj's aan hadden liepen we de badkamer uit en gingen we in bed liggen. ik ging tegen robbie aan liggen en hij friemelde met mijn haar.
*skip tot morgenochtend*
'schatje wakker worden' ik opende mijn ogen en keek recht in die van robbie. ik gaf hem een kus en ging recht op zitten. ' spitter spetter spat wij gaan naar het zwembad' riep koen die in zijn zwembroek de badkamer uitgelopen kwam. ik pakte mijn bikini uit mijn koffer en liep naar de badkamer:
ik deed er een jurkje over heen en liep de badkamer uit. micha, matthy, milo en raoul waren al in onze kamer. ik pakte mijn zonnebril en zette hem op. ' kom op jongens lets gooooo' zei milo die naar de deur liep. we liepen naar het busje en ik reed naar het zwempark van universal.
we stapten uit en liepen naar een van de kassa's. ' hi welcome by vulcano bay' zei de vrouw achter de balie. ik liet onze kaartjes zien en we liepen naar binnen. ' kom we gaan naar het water' zei robbie die me mee trok. ik zette mijn zonnebril af en liep met hem mee naar het water. toen we bij het zwembad waren duwde ik robbie in het water. ' ik krijg jou nog wel kleintje' zei robbie toen hij boven kwam. ik sprong het water in en zwom naar robbie, die mij onderwater trok. eerst dacht ik dat ik geen lucht kreeg maar toen voelde ik zijn zachte warme lippen tegen die van mij.
JE LEEST
liefde op het eerste gezicht
De Tododit verhaal gaat over Amber en haar vriendinnen Michaëla en bo. ze gaan op vakantie en de bankzitters ook. komt er liefde uit? #bankzitters