Hoofdstuk 2

266 5 2
                                    


Toen ik mijn kleren had ingepakt en het eten ging ik mijn comfy kleren aan doen. Ik had echt geen zin om in een strakke spijkerbroek te reizen. Micha had haar comfy kleren al aan dus die was haar ouders aan het bellen om te vertellen over de vakantie en dat haar ouders onze kat Dobby moesten verzorgen. Micha en ik hebben een kat omdat we vroegen ook allebij katten hadden en aangezien we allebij helemaal gek zijn van Harry potter hebben we hem Dobby genoemd. Ik deed  een beige strakke legging aan, een lichtroze topje erop en een lichtroze trui er over heen voor als het koud was onderweg.

POV ROBBIE

Toen roelie vertelde dat we op vakantie gingen werd ik heel blij aangezien we al heel lang niet meer op vakantie zijn geweest en ik gewoon zin had om even het huis uit te zijn.  Ik rende naar boven en begon mijn koffer in te pakken. ik nam ook voor de zekerheid men Nintendo mee en  de  karaoke aparatuur want je weet maar nooit. Toen ik klaar was ging ik even kijken bij matt en koen of ze hulp nodig hadden. Ik wist dat milo geen hulp nodig had want die had 10 minuten geleden al geroepen dat hij klaar was. Toen matt en koen vertelde dat ze geen hulp nodig hadden liep ik met men koffer naar beneden, misschien kon ik roelie nog helpen met het eten en drinken in te pakken. Toen het 16.30 was en iedereen beneden was gingen we de bus in pakken. we zouden met het busje gaan omdat we dan allemaal plek hadden en niet zo dicht op elkaar zouden zitten.  'Zal ik de navigatie aansluiten?' vroeg ik aan raoul. 'uhh ja is goed, dit is het adres' zei roelie en hij gaf  me een briefje met het adres. de camping lag aan de rand van het stadje Vaison la Romaine een mooi oud stadje. 

POV MATTHY

ik ging  naar boven om mijn koffer inpakken en belde ondertussen met mijn ouders om te vertellen dat we op vakantie gingen, tot dat robbie binnen liep om te vragen of hij moest helpen. ' oh nee hoor ik ben bijna klaar' zei ik tegen rob. 'oke' zei hij en hij liep weer weg. we gingen de bus inladen en robbie ging de navigatie instellen. Ik vroeg me af hoe de camping eruit zou zien en of dat het huisjes of tenten waren. Na dat we allemaal naar de wc waren geweest gingen we reiden.  Raoul zou gaan reiden en robbie zat ernaast, achter hun zaten koen en ik en helemaal achterin zat milo. 


om 17.30 was de auto helemaal vol met koffers, kratten met eten, kussens en dekbedovertrekken maar we konden gaan! Ik zou gaan reiden aangezien we met mijn auto gingen omdat die groter is dan die van micha, maar als ik moe zou worden zou micha gaan reiden. de hele reis hadden we het erover wat we zouden doen, en wat we aan kleding mee hadden.

liefde op het eerste gezichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu