Hoofdstuk 1

328 6 0
                                    

( dit verhaal word geschreven uit Amber anders staat er POV en de naam van de persoon)                 veel leesplezier ;) ( micha is de afkorting van michaëla want anders is het te lang)


POV MICHAËLA

Vandaag ga ik Amber vertellen dat we op vakantie gaan! ik weet zeker dat ze dit heel leuk gaat vinden want ik het de camping geboekt waar Amber als klein meisje altijd naar toe ging.


Ik lag net lekker te slapen toen Micha vanaf beneden naar mij begon te schreeuwen. 'Amber word wakker! nu snel ik moet je iets vertellen! kom snel naar beneden!' riep ze. Ik opende mijn ogen en keek op mijn wekker die naast mijn bed staat, het was al 10.30. ' Ik kom, ik doe ff kleren aan dan kom ik!' riep ik terug. Ik sjokte uit bed en deed een blauwe spijkerbroek aan met een bruin met wit gestreepte trui erop.  Ik liep naar beneden waar Micha op de bank zat, Ik zag aan haar dat ze iets leuks ging vertellen want ze had een glimlach van hier tot Tokio en zat te wiebelen op de bank van blijdschap. Ik ging op de bank zitten naast Micha en zei: 'oke meid brand los'

POV MICHAËLA

na zeker 10 minuten kwam Amber eindelijk naar beneden. Ze kwam naast me op de bank zitten en zei:' brand los meid', natuurlijk kon ik mijn mond niet meer houden en ik begon aan mijn verhaal: 'dus uhhh ja we gaan, we gaan'. Ik was zo opgewonden dat ik het niet normaal kon zeggen.  tot dat Amber zei ' Jesus doe is rustig'. Toen ik vertelde dat we op vakantie gingen begonnen haar  ogen te stralen en ze begon heel veel en snel vragen te stellen. 


Micha begon te praten en ik snapte er niks van. 'Jesus doe is rustig' zei ik tegen der. gelukkig hielp dat en kon ze het gewoon zeggen. Ze ademde diep in en uit en zei: ' WE GAAN OP VAKANTIE' Nu snapte ik waarom Micha zo opgewonden was. 'waar gaan we naartoe en hoelang en wanneer' begon ik als een gek te ratelen. ' we gaan naar  voor 1,5 weken, we vertrekken vanavond rond 18.00 want we gaan met de auto en het is ongeveer 13 uur reiden, en je bent er als klein meisje heel vaak geweest' zei ze. Ik sprong op ' OMG ZEG NIET DAT WE NAAR DE CAMPING IN FRANKRIJK GAAN!!' gilde ik. Vroeger ging ik altijd met mijn ouders en vrienden naar een camping in het zuiden van Frankrijk, ik ben daar zeg maar opgegroeid. Ik ben er 12x geweest en dat waren de beste tijden van men leven. Micha knikte ' we gaan naar die camping, ik hoor je er zo vaak over en aangezien we morgen officieel 2 jaar samen wonen wou ik die camping ook wel een keer zien' zei ze. ik rende naar boven om mijn koffer in te pakken, terwijl ik naar boven rende riep ik 'MICHA JE BENT DE BESTE BFF OOIT'.  zachtjes hoorde ik micha nog zeggen 'weet ik'. Lachend begon ik mijn koffer in te pakken en kratten met eten en drinken te vullen voor onderweg en op de camping zelf.


POV RAOUL

Ik had een verassing voor de boys maar Milo zou pas over een uur thuis komen en matthy was aan het opnemen. Ik liep naar boven en klopte op robbies deur 'kun je als Milo er is ff naar beneden komen?' vroeg ik. Robbie knikte en vroeg waarom. ik kon natuurlijk niks zeggen dus liep ik snel door naar koen zijn kamer. tegen koen zei ik hetzelfde als tegen rob maar gelukkig is koen niet zo nieuwschierig als robbie dus knikte hij en ging hij gewoon weer door met gamen.

Na een uur was Matthy klaar en was Milo aangekomen. We gingen aan de tafel zitten en Robbie zei ' wat wou je nou vertellen roelie' ik lachte, nam een slok bier en  begon toch maar te vertellen: ' we gaan weg hier' Iedereen schrok toen ik dat zei. Ik wachte even en ging weer verder met wat ik wou zeggen: ' we gaan weg voor 1,5, we gaan naar een camping in het zuiden van frankrijk en vertrekken om 17.00 vanavond dus ga je koffers inpakken'. Iedereen begon te lachen en gingen naar boven. Ik had mijn koffer al ingepakt dus ging ik eten en drinken inpakkken


Zo dit was deel 1, hopelijk vinden jullie dit leuk :)

liefde op het eerste gezichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu