* even tijd skip *
vandaag is de laatste dag van de vakantie, dat maakt met best verdrietig omdat ik robbie dan niet zo vaak meer zie. we hebben nog niet maar ik vind hem wel leuk. ik was mijn koffer aan het inpakken toen ik een berichtje kreeg.
vakantie
koen: micha, amber willen jullie miss mee met ons naar CDH
Robbie: zeg ja pls
wat is CDH?
Matthy: daar wonen we
Bestie: ik vind het goed
Tuurlijk
we laadde de auto in en vertrokken. we zouden achter de bus aanrijden zodat we bij CDH aan zouden komen.
* skip de reis ff *
we kwamen aan bij een supergroot huis met een zwembad. ik parkeerde de auto en we stapte uit. met onze koffers liepen we naar binnen. ' wow wat een cool huis' zei ik. ' ja echt cool maar waar slapen we' vroeg micha. ' micha kan bij mij' zei raoul blozend. ' amber kan bij mij' zei robbie blozend. we knikte allebij, omg wat was ik blij dat robbie het had aangeboden.
' jongens we moeten een video opnemen' zei milo. 'misschien karaoke 3.0 en dan kunnen amber en micha ook meedoen' zei matthy. ' ja leuk maar ik kan alleen niet zo goed zingen' zei ik lachend. ' wij kunnen ook niet zingen hoor, ik ga de apparatuur pakken' zei robbie. 5 minuten later waren we klaar en begon de koen de video: hallo jongens en meisjes vandaag weer een karaoke video maar een speciale, zoals jullie weten zijn we op vakantie geweest en daar hebben we 2 fantastische meiden ontmoet die nu mee gaan doen. matthy begon met het lied ijskoud van nielson en milo deed rollercoaster van danny vera. ' nu een duo' zei robbie. ' ja amber micha jullie' zei koen. we stonden op en grabbelde een nummer, toen ik het lied zag schoot ik meteen in de lach en micha ook. ' welk lied is het' vroeg raoul. 'waterval van K3' zei micha. 'wat is daar zo grappig aan dan' zei milo. ' nou we hebben het spel just dance 2022 en daar staat waterval op en we kennen dat dansje helemaal uit ons hoofd' zei ik. ' dan vind ik dat jullie daar bij moeten dansen hoor' zei koen lachend. ik keek micha aan en we knikte, we spraken af dat we omste beurt een stukje zouden zingen maar het refrein altijd samen en dansen ook samen. het was echt leuk we zongen en dansten ons helemaal kapot, de jongens bleven meezingen en dansen ook al konden ze dat echt niet. daarna kwam robbie met brabant van guus meeuwes, dat kent hij natuurlijk helemaal uit zen hoofd omdat hij uit brabant komt. ik zong ook mee want ja ik kom ook uit brabant. ' ik heb geen tekst nodig' zei robbie.
POV ROBBIE
na dat ik brabant had gezongen moest amber weer. ik was heel behuwd hoe ze kon zingen want ze had alleen K3 met micha gezongen. ze grabbelde en riep meteen ' neeee neeee'. micha stond op en ging kijken welk liedje het was ' meid ik snap je helemaal' zei ze. ' wat is er dan ' vroeg ik. ' ze moet het liedje heart attack van demi lovato zingen' zei micha. ' wat is daar mee dan' zei matthy. ' dat is het hoogste lied ever 'zei micha terwijl ze het liet horen op der telefoon. dat is echt hoog dacht ik. amber begon toch maar, wow dit was echt goed zelfs die uithalen lukte helemaal. toen ze klaar was sprong micha op ' wow bestie dat was echt goed' zei ze. na een paar liedjes moesten amber en ik een duet doen.
robbie en ik moesten een duet doen, het lied was i've had the time off my life van de film durty dancing. we begonnen te zingen en het klonk echt wel goed. we kwamen bij de laatste zin en ik zag dat robbie naar mij toe draaide. hij sloot zijn ogen en kwam dichterbij, ik sloot ook mijn ogen en voelde zijn zachte lippen op die van mij. die zoen leek eeuwig te duren en het was fantastisch. na de karaoke stuurde micha mij een foto
ik stelde hem meteen in als achtergrond foto. en liep naar boven waar robbie was. ' hey' zei ik toen ik binnen kwam. ' hey, ik moet je wat vertellen ' zei hij. ik ging naast hem op bed zitten 'ik v' ik zoende hem. 'ik vind je ook leuk' zei ik. ' dus we hebben nu toch' vroeg robbie. ik knikte, ik ging op zen borst liggen en we vielen in slaap.
JE LEEST
liefde op het eerste gezicht
Randomdit verhaal gaat over Amber en haar vriendinnen Michaëla en bo. ze gaan op vakantie en de bankzitters ook. komt er liefde uit? #bankzitters