Yağmurlu geçen bir gecenin sabahına açtım gözlerimi.Bugünün de bizim otobüste ki saçmalıklarımız ile geçeceğini az çok tahmin edebiliyorum.Yataktan zorla da olsa kafamı kaldırabildim.Gece geç saatlere kadar uyumadığım için haliyle sabahta çok yorgundum.Banyoya doğru ilerlerken bugünün sorunsuz geçmesi için içimden dualar etmeye başladım.Aslında hayatım o kadar da ekşınlı geçmezdi. Ama bu sene öyle bir arkadaş grubu kurdum ki... Sabahları kahvaltı yapmak hiç adetim değildir aslında ama bugün bir farklılık yapıyım dedim.Annemin kurmuş olduğu kahvaltı masasına doğru ilerlerken annemlerin benim hakkımda konuştuklarını duydum.Beni koleje yazdırmayı düşünüyorlarmış.Hah.Neremizle gülüyorduk?...
Ben Florya Güngör.18 yaşındayım,hayatım boyunca gerçek diyebileceğim bir ilişkim olmadı.Aslına bakılırsa aşka inanan biri de hiçbir zaman olmadım.7 yıldır Paris'te yaşıyoruz.Ne kadar tekrar Türkiye'ye dönmek istediğimi aileme söylesemde -maalesef-beni pek dinledikleri söylenemez.Çevremde birçok insan var ama hiçbirinin samimiyetine inanmış değilim.Yalnızım diyemem çünkü çok sevdiğim bütün sırlarımı bilen -manevi kardeşim- Edric var. Edricle 5 senedir tanışıyoruz.Sadece onun samimiyetine inanmışımdır zaten.Edric benden 2 yaş büyük olmasına rağmen her zaman benim yanımda oldu.En zor zamanlarımda bile benim hep destekçim oldu...
Kızların hiçbir zaman iyi bir arkadaş olacağını düşünmemişimdir.Bende zaten hiçbir zaman kız gibi davranmadım.Mahallede hep kavgacı, futbolcu, serseri kız olarak bilinirim.Ailem bundan ne kadar rahatsız olsa da asla kendimi değiştirmek için çabalamadım.Ailemle aramın iyi olduğu söylenemez.Hiçbir zaman çok sıkı bir ilişki olmadı aramızda.Bu ne kadarda beni yaralasa da artık çok takmamaya başladım...
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişen Hayatım
Genç Kurgu7 yaşından sonra Paris'te yaşamaya başlayan genç bir kız ile hiç kimseyi umursamayan genç bir oğlanın hikayesi... Kız agrasif,inatçı,hırçın... Oğlan soğuk,korkutucu,tehlikeli... Yeni bir hikayeye hazır olun.