Devil 👿

89 32 296
                                    

Haydi bismillah yeni hikaye ye başladım...

Umarım beğenirsiniz 💜 💜 💜

Neyse hadi good readler....

----------------------------

Yoona tekrar bir sabaha gözlerini açmıştı. Okulu bitmişdi bir işi yoktu ve baba parası yiyordu. Çokta sağlam bir psikolojisi yoktu. Bu yaşına kadar her istediği olan bir insandı ama mutlu değil di. Ne kadar psikoloğa gitsede yıllardır ensesinde hissettiği nefes ve soğukluğa bir çağre bulamamışdı. Artık alışmıştı fakat korkmuyor değildi. Annesi ve babası ne kadar karşı çıksada ayrı bir eve çıkmıştı. Annesini en çok endişelendiren de buydu ya kızının kendine zarar vermesinde korkuyordu. Ama Yoona kendi canına kıyacak kadar sıyırmamıştı. Şu anlık....

Elini yıkadıktan sonra uzun bir süre anlamsızca aynaya bakıyordu. Arasında bir siluet görüyordu fakat tam seçemiyordu yüzünü. Evet birinin onu izlediğini biliyordu ama ilk defa bir siluet görüyordu. Korkuyla arkasına döndü bir şey yoktu ama dudaklarına çarpan nefesi hissedebiliyordu. Tüm bedeninin titremesine neden olmuştu bu. Gözlerini kapattı ve şuan olan herşeyin bir an önce son olmasını diledi. Yavaş yavaş uzaklaştığını hisseti  karşısındaki şeyin oda çok oyalanmadan çıktı banyodan.

Kahvaltı yaptıktan sonra salonda boş gözler ile televizyonu izliyordu ama aklı sabah ilk defa karşılaştığı o olaydaydı. Korkmuştu evet ama dudağına çarpan nefes ona iyi hissettirmişti. Tekrar yaşamak istiyordu ama çok da korkuyordu. Onunla uğraşan şey her neyse Yoona yı delirtmek üzereydi.

Kız bir an ne yaptığını bilmeden ayağı kalktı. Evim içine bağırarak
"Her neysen kes şunu yapmayı da karşıma çık!!" sonra delirdiğini düşünüp yerine geri oturdu. Sadece yıllardır kuruntu yaptığı bir şeydi bu. Sadece halisünasyon du bunlar Evet..

Tüm gün boş işler ile uğraştı ama aklını dağıtamadı. Uykusu geldiğini fark edince uyumanın en iyi yol olduğunu fark etti. Ayağı kalkıp odasına doğru ilerlerken mutfaktan bardak kırılma sesi geldi. Kız artık korkmuyordu Çünkü bunu yapan onu rahatsız eden o şeydi. Olduğu yerden mutfağa bağırıp
"Kırdın şimdi temizle orayı! Tanrı aşkına sen bir çıksana karşıma" sinirle bağırması ardından nefesini kesen sabah hissettiği nefesti.

Olduğu yere çivi gibi çakılmıştı. Nedense vücüdünu garip bir his kaplamışdı. Sesi istemsizce kısılmışdı ve titrekdi. Korkmamak elinde değildi
"Nesin sen?" dedi. O an karşısında hafif silik bir beden gördü. Korku ile gözlerini açtı konuşmak istiyordu ama ağzından tek kelime çıkmıyordu. Dokunmak için elini kaldırdı fakat karşısındaki şey hemen kayboldu eli havada öylece kaldı.

Ne kadar süre orda kaldığını bilmiyor du ama en son dizleri sızlayınca olduğu yere çömeldi. Yıllarca hayal görmüyordu cidden bir şey vardı ve gerçekti o. Onu tekrar görmek istiyordu tekrar nefesini hissetmek istiyordu. Belki istediği arsızcaydı kokuyordu evet ama tekrar yaşamak istiyordu.

Sonunda yerinden kalktı ve odasına gitti. Yatağına girdi ve öylece boş boş tavana baktı. Bu aralar yaptığı en iyi şeydi boş boş bakmak. Açık olan odanın ışığı kendiliğinden kapanınca burda olduğunu anlamıştı. Birden yatağının diğer yanında hissettiği kişi oydu ve bedeni birebir burdaydı yanında. Korkmuyordu ama farklı şeyler hissediyor du. Sadece karanlıkta mı çıkıcaktı karşısına? Yoona bunu istemiyordu onu görmek istiyordu. Ondan kesinlikle korkmuyordu.

Yanındaki beden gitmesin diye ses çıkarmıyordu. Uzun süren sessizlik onun uykusunu getirmişdi ve açık tutmakta zorluk çektiği gözlerini kapatmıştı. En son hatırladığı yanındaki beden gitmeden önce alnına bir öpücük kondurmuştu.


Lütfen emeğe karşılık olarak oy verip yorum yapar mısın...?

Okuyan herkese teşekkür ederim 😘😘😘😘

ĐɆVłⱠ ØⱤ ɆVłⱠ ×[bbh] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin