Günler günleri kovalıyordu annesi iğleşmesini beklerken kızı daha kötü oluyordu. Yoona ise duygusuzlaşmıştı tek varlığı yatağı ve yorganıydı. Birde görmese de, dokunamayıp konuşamadığı şeytanıydı. Yoona için durum böyleyken Baekhyun için biraz farklıydı. O uyuduğu zaman onu görebiliyordu kokusu içine çekiyor sabaha kadar onu izliyordu.
Yine öyle bir gece sanıyordu Baekhyun. Uyuduğundan emin olduğu kızın yanında görünür bir hal almıştı. Yanında oturuyordu ve dokunmaya kıyamadığı saçlarını okşuyordu. Ona sadece geceleri dokunabiliyorken her şeyin suçlusu kendisi olduğunu da tekrar tekrar hatırlayıp duruyordu.
O gece Yoona birden uyanmıştı ve yanında biri olduğunu fark etmişti. Annesi olduğu için önemsemedi fakat bu koku annesine ait değildi. Bu.. bu Baekhyun du. Yanındaydı ona dokunuyordu kokusunu alabiliyordu. Dünyada hiç birşey değişmediği şeydi bu koku ve onun sahibi bu zalim şeytandı. Yoona gitmesin diye ses çıkarmadı ve hareket etmedi. Ağlıyordu ama kendi bile farkında değildi sadece göz yaşları akıyordu.
Durumu fark eden Baekhyun kızın alnında öpüp ayağı kalktı. Oda ağlıyordu. Yoona ağlayarak kısık bir sesle
"Gitme Baekhyun" dedi. O an uyanık olduğuna şaşıran Şeytanın gitmekten başka çağresi yoktu. Titreyen sesiyle zor zor konuşarak
"Üzgünüm Yoona" dedi. Sesini duyması ile daha fazla ağlamaya başlamıştı. Ortadan kaybolan şeytan ve odaya giren anne-babasıydı tüm olanlar.Annesi kızının yanına gelip onu sakinleştirmeye çalıştı. Herşey daha kötü olmuştu. Babası sinirlenmişti kızını böyle görmek istemiyordu.
"Anne tekrar gitti" kız hıçkırarak annesine yanırken annesinin de gözünden bir damla yaş süzülmüştü. Kızına sarılan anne onu sakinleştirmeye çalışıyordu
"Sadece kabustu kızım" annesine göre bir kabustu evet ama o hissetmişti burdaydı ona dokunuyordu. Bu kabus olamazdı en doğru tabir rüyaydı ve gerçekten burdaydı o.Zar zor sakinleşen kız tekrar uykuya dalmıştı. Annesi aralıkla kontrole geliyordu onu. Kızı hiç iyi değildi bu durum artık sinirini bozmaya başlamıştı. Sinirleniyordu artık elinden bir şey gelmiyordu.
Annesi ne yaparsa yapsın kızının baş ucundan ayrılmayan şeytanı bilmiyordu. Her Nereye giderse gitsin hep onunla olduğunu da bilmiyordu.
Belkide herşey böyle ilerlemez değil mi? İllaki bir son olmalı? Ne Baekhyun yapabiliyordu nede Yoona. Bu durum kurulun canını sıkmıştı yada biri söylemişti. Bu kıza günah işletmeyen şeytan mı olur? Kurulun acil Baekhyunu çağırıyordu.
Kız uyuduğu zaman kurulun toplandığı yere gitmişti. Belkide görevden alınacaktı. Üç büyük günah meleği gayet ciddi surat ifadeleri ile bu aşık şeytana bakıyordu. Şeytan ise artık Yoona yı görmeme korkusuyla konuşulacakları bekliyordu.
"Byun Baekhyun" dedi büyük melek. Baekhyun kafasını kaldırıp meleğe baktı. Korkuyordu kız o haldeyken ona nasıl günah işletecekti.
"Duyduğumuza göre görevinde aksama olmuş. Bunun hakkında ne söylemek istersin?" Baekhyun olanı olduğu gibi anlatmak yerine sadece kızın hiç iyi bir durumda olmadığından bahsedecekdi.
"Efendim kız çok kötü bir durumda. Ne yaptırabilirim ki? Yemek yemiyor, kimseyle konuşmuyor, evden çıkmıyor şuan yapabildiği tek kötülük bu" dedi gerçekten buydu olan ama sebebi o olduğundan bahsetmiyordu."Peki senin bu halin ne?" meleklere yalan söyleme gibi bir şansı yoktu. Hiç bir şey demedi kıza aşık olduğunu nasıl söylerdi? Direkt görevinden alırlardı onu. O öyle sanıyordu yani.
"Sen sahibine aşık mı oldun?" dedi Baekhyun tekrar bir şey diyemedi. Ne diyebilirdi ki. Evet Mi? İmkansızdı bu
"Bunun doğru olmadığını umarım biliyorsundur? Bir Melek ne zman duygularını işine yansıttı ki?" Baekhyun kafasını kaldırıp sadece
"Haklısınız" diyebildi. Ters konuşamazdı çünkü görevden alınırdı."Kız da seni seviyor mu?" dedi baş melek. Baekhyun kafasını sallayıp
"Bilmiyorum" dedi. İşte sona yakın olmak buydu. Yani en azından şimdilik. Baş melek
"Kız eğer seni sevmiyorsa görevine son vermek zorundayız Baekhyun. Tekrar seni çağırana kadar emin ol yoksa aksi taktirde seni görevden almak zorundayım" dedi. Baekhyun tamam anlamında kafa salladı ve geri döndü.Tekrar karşısına nasıl çıkacaktı? Kurul emin olsun diye beni sevip sevmediğini bilmem lazım dersem kız o meleği parçalardı. İyice düşünüp yavaş yavaş çıkması gerekiyordu.
Dram yazamadığım için kısa kestim. İnanın yazarken sıkıldım birde millet okucak düşünsenize. Bende kısa kestim.
Umarım beğenirsiniz ben okadar ( duygu sömürüsü time) zamanımı siz kıymetli okurlarım için ayırıp bir şeyler yazıyorum sizde bir oy verip yorum yapın yani okadar uğraşıyorum (duygu sömürüsü finish)
Ben gece yazdığım için iyi geceler diyorum size. Ama şuan gündüz okuyan varsa Hayırlı mutlu huzurlu günler diyorum. Gece okuyunlara da Allah rahatlık versin diyorum rüyanızda Baekhyun ve Exo görün..
Amin 😇😇😇😇
Baekhyun şeytan 👿
Ben melek 😇
Yazdığım karakter ile zıt düşüyorum. Neyse neyse hadi görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ĐɆVłⱠ ØⱤ ɆVłⱠ ×[bbh]
FanfictionTam dibinde biten şeytanını görünce şaşırmıştı. Şaşırdığı şey daha çok olan yakınlıkdı. Kalbinin ritmi daha farklıydı. Sanki gondola binmiş bir çocuk kadar heyecanlanmıştı. Bu hali çok hoşuna gitmişti şeytanın. Gülerek şaşkınca ona bakan kıza bakıyo...