Devil 👿

12 5 9
                                    


Dostlarım çok uzatmıcam hikayeyi 1-2 bölüm sonra Final yapıcam. Şimdiden sizlere de söyliyim dedim. Neysem iyi okumalar...

Baekhyun Yoona ya kuruldan bahsetmemişti etmek de istemiyordu ama kızın herşeyi bilmek hakkıydı ve sonucu ne olursa olsun bugün bahsetmek zorundaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Baekhyun Yoona ya kuruldan bahsetmemişti etmek de istemiyordu ama kızın herşeyi bilmek hakkıydı ve sonucu ne olursa olsun bugün bahsetmek zorundaydı. Her an onu çağırabilirlerdi ikinci kez onu mahvetmek istemiyordu. Nasıl yapacağını bilmiyordu fakat bir şekilde konuyu açmalıydı.

Oturma odasında her yıl bıkmadan izlediği programı izleyen Yoona ve onunla beraber yıllarca aynı şeyi sıkılmadan seyreden şeytan televizyona bakıyordu. Cidden hadi Yoona kafayı yemiş sıkıntıdan izliyor ya şeytan? İkiside kafayı yemiş.

Birden kapanan ekran ve karanlığa bürünen evle beraber Baekhyun değilde Yoona şaşkınca etrafa bakınıyordu. Kapkaranlıktı etraf elektrikler gitmişti. Baekhyun şaşkın ve korkan kıza bakıp
"Elektrik gitti sanırım" dedi. Yoona Baekhyuna bakıp
"Fark ettim zaten de karanlık oldu etraf" dedi. Baekhyun gülmeye başladı.
"Ne aydınlık mı olması gerekiyordu?"
"Off hayır"
"Karanlıktan korkacak yaşı atlattın diye düşünüyordum" Yoona yüzünü tam hatta hiç görmediği şeytana baktı
"Karanlıktan korkmanın yaşımı olur?"
"Ne biliyim? Hala korkman komiğime gitti"
"Sanki ne kadardır biliyorsun?"
"Doğduğun günden beridir"
"Evet mantıklı" dedi Baekhyuna yanaşarak.

Baekhyun yanında karanlık salona bakınan kıza baktı. Karanlık Baekhyunu etkilemiyordu normal bir şekilde karanlıkta da görebiliyor ama Yoona nın korkmasını istemiyordu. Kıza sarılan Baekhyun kendine çekmişti. Yoona bir an tüm korkuyu unutup şuan kafasını omuzuna yasladığı şeytana yakınlaşmanın vermiş olduğu heyecanı yaşıyordu. Baekhyun gülerek
"Böylece karanlıkta bahane oldu bize. Sence?" Yoona gülmeye başladı
"Bilmem öyle mi oldu?" dedi.

Yoona hislerinden emin değildi fakat şuan yavaş yavaş anlamaya çalışıyordu. Kalbi onunlayken normalinde ötesinde atıyordu, farklı bir heyecan kaplıyordu vücudunu, eli ayağına dolaşıyor arada titreme bile alıyordu onu. Bu tam olarak neydi? Aşk? Başka ne gibi bir açıklaması olabilir ki? Normal bir insana duyduğu o arkadaş yada samimi duygu değildi bu. Ha tabi Baekhyun insan değil di en tuhaf ve garibi de bu değil mi? O bir şeytana aşık olmuştu.

"Baekhyun hadi bir hikaye anlat" dedi Yoona. Baekhyun gülerek kıza baktı
"Tamam ama korkma"
"Yaa! Korkunç bir şey anlatma sakın zaten karanlık" Biraz düşünen Baekhyun kurulun konusunu açabilirdi bu iyi bir fırsattı. O an duyunca etkilendiği ve Yoona nın da hoşuna gideceği o hikayeyi anlatmaya karar verdi.

"Bundan neredeyse 45-50 yıl önce anlattıklarına göre bir şeytan görevlisi olduğu kadına aşık olmuş. Yıllarca kendini göstermemiş ve kıza hiç bir şekilde günah işletememiş. Sonra bir gün kız işe giderken karar vermiş ve insan kılığında kızın karşısına çıkmış. İlk kız onu terslese de kızda ona aşık olmuş. Ama şeytan hiç bir zaman kıza kendi kimliğinden bahsetmemişti çünkü kız asla öyle şeylere inanmıyor hatta olabildiğince saçma buluyordu. Ne yani günah işlemiceksem neden geldim ki bu dünya ya algısı varmış kızda. Kendisinden kendisi mesul muş bir şeytanı yada meleği falan yokmuş ona kimse bir şey yaptıramaz herşeyi kendim yaparım diye düşündüğü için şeytan asla kimliğini belli etmemişti. "

"Bir gün kurul bu işteki tuhaflığı fark etmiş Şeytana hesap sormak için çağırmışlardı. Okadar aşıktı ki o kadına kıvrak zekasını geçtim kesinlikle çevresinde olan biten hakkında hiç bir şeyi görmüyordu. Kurulun konuşmasına izin vermeden direkt kendisi konuşmuştu ve insan olmak istediğini tüm şeytanların buna hakkı olduğunu söylemişti. Kuruldaki melekler ona pişman olursa direkt ruhunu alacaklarını söyediler ama şeytan çok aşıktı ve sağlıklı düşünemiyordu düşünmeden kabul etmişti. "

"Kurul onun bu isteğini kabul etmişti ve o artık insan olmuştu. Mutlu olacağını düşünüyordu. Daha 1 gün olmamıştı insan olalı ve öğrendi ki kız zaten onu sevmiyormuş. Gözünün önünde aldatıldığını göremicek kadar aşıktı o kıza. Kurul herşeyi biliyordu ama bu her şeytanın yada meleğin hakkıydı insan olabilirlerdi fakat bir anlığına dahi insan olduğu için pişman olursa ruhu ve bedeni ateş ile yakılarak bu dünyadan silinir. O şeytanın da aynı böyle olmuştu. O insan olduğu için pişman olmamıştı sadece bir insanoğlunun nankörlüğü, ihaneti ve kazığı onun zoruna gitmişti. "

"Bizzat kuruldan rica etmişti ruhunu kızgın ateşte yakılmasını. O acının üstüne ancak böylesine ağır bir acı dindirirdi. Kurul şeytanın isteğini kabul etmişti. Ruhu ve bedeni en kor ateşe atıldı ama onun kalbindeki acı o kadar ağır başlıyordu ki o bedenini diri diri yakan ateşi bile hissetmiyordu. Önce ortadan bedeni yok oldu ruhu ise en son. O ruhunu bile kaybederken yaşadığı ihanet duygusu onun canını acıtıyordu. "

"Şeytan en son anında bile o kadının acısını hissetmişti. O günden sonra kurul baştan toplanmış ve yeni kurallar eklemişti. Onlar istemediği sürece hiç bir melek yada şeytan insan olmayı talep edemezdi. Görevlisi olduğu kişiye aşık olamazdı eğer aşıksa kesinlikle ömrünün son anına kadar kendini gösteremezdi. Gösterdiğinde ise o kişi ona gerçekten aşık olmadığı sürece şeytan ya görevden alınır yada kurulun verdiği cezayı kabullenir di ama genelde görevden alıyorlardı. Eğer insan da o şeytanı seviyorsa bunu gerçekten hissettiriyorsa yine kurulun kararına kalıyor bu. Bunun gibi bir çok ağır ceza var. "

"Bunu anlatmamın nedeni bu hikayeyi duyduğum zaman okadar etkilendim ki o gün kendime dedim insana aşık olacak kadar düşmemeliyim sanırım tükürdüğümü yaladım baya düştüm." dedi Baekhyun.



Dostlar devamı diğer bölüm de aynı anda yayımlıyorum. Hemen okuyuverin.

Ve ve ve oy verip yorum yapın lütfen 🙏.

ĐɆVłⱠ ØⱤ ɆVłⱠ ×[bbh] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin