Devil 👿

8 4 0
                                    


"Tükürdüğümü yaladım baya düştüm." dedi Baekhyun. Yoona şeytana baktı ağlamak istiyordu çok duygulanmıştı anlattığı hikayeden etkilenmişti.
"Bu çok kötü" dedi Yoona. Baekhyun fırsatını bulmuşken anlatmaya karar verdi
"Kurul benide çağırdı" dedi. Yoona bu duyduklarından sonra kurulun onu çağırması hakkında hiç iyi şeyler duyacağını hissetmemişti. Az çok tahmin edilebiliyordu.

"Baekhyun.." Yoona kafasını kaldırıp koltukta doğruldu. Baekhyun kıza bakıp
"Yoona seni sevdiğimi Söyleseydim bana ne derdin?" Yoona herşeyi anlamıştı. Kurulun karşısına onun yüzünden çıkmıştı. Yoona nın gözünden bir damla yaş düşmüştü. Gülümsedi ve şeytana baktı
"Eğer bir şeytan bana sevdiğini söyleseydi bende onu severdim. Bilirsin imkansız benim en sevdiğim şeydir. Sende imkansız olduğun için" dedi. Baekhyun da gülümsemişti Yoona görmese de hissetmişti.

"Seni seviyorum Yoona" dedi. O an Yoona rüyada falan olduğunu düşündü. Kendine sağlam bir tokat atmak istedi. Baekhyun onun ağzından laf almak için yaptığını düşündü ama onu sevdiğini düşünemedi. Şaşkınlığından konuşma yetisini kaybetmişti kesinlikle beyni durmuştu. Baekhyunun fark etmesi çok sürmemişti.
"Yoona dilini mi yuttun?" dedi. Yoona kafasını iki yana salladı. Emin bile değildi şeytanın gördüğünden.
"B-ben.. şey hava sıcakladı.. B-bence cam açalım. Hatta ben bence uyumaya g-gitmeliyim. Şey yapalım ışıkları açalım baya karanlık mış etraf. En iyis akşam yemeği yiyelim. Telefon çalıyor ben ona bakayım" saçmalayan kızı gülerek dinliyordu.

Daha fazla dayanamayan Baekhyun saçmalayan kıza baktı
"Soğuk mu? Birde cam açalım diyorum. Şey annem, annemi arasam mı? Sanki ocakta yemek vardı? Öyle hatırlıyorum -" dudağını kızın ki ile birleştiren Baekhyun susturmuştu. Aslında çok tatlıydı bu hali. Yoona nın kalbinin sesini duyabiliyordu. Neredeyse kalbi duracaktı bunu hisseden Baekhyunun daha da hoşuna gitmişti. Geri çekilince uzaklaşmadan karanlıkta belli olmayan gözlerine baktı.
"Sadece bir ömür saçmalasan yeterli" dedi. Yoona da hislerini söylemek istiyordu.
"Sonra çok saçmalıyor diye konuşmama şartıyla kabul ediyorum. Çünkü aynı anneme benziyorsun herşey hakkında konuşma yapıyorsun"
"Hayatımda ciddiyetten uzak bir insan sevebileceğim aklıma gelmezdi. Romantik konuşman lazım. Mesela bende sana deliler gibi aşığım Baekhyun sensin yaşayamam diceğine anneme benziyorsun diyorsun" Yoona gülmeye başladı. O sırada elektrikler geri gelmişti. Işık görmesiyle gözlerini açıp kapatan Yoona ışığa alıştırmaya çalışmıştı gözlerini.

Çok sürmeden alışan Yoona Baekhyuna bakıp.
"Bir ilişkide çok ciddiyet olmaz ki sende çok romantik değilsin"
"Ama senin gibi de odun değilim"
"Böyleyim işine gelirse. Taliplerim çok bekleme yapma"
"Bende diyorum ki neden aşağıda upuzun bir kuyruk var. Demekki hepsi senin için miş"
"Komik mi? Taliplerim annem ile görüşüyor benimle değilim"
"Benim annen ile konuşmam lazım yani"
"Ehh yani"
"Bir duysa kızı benim için yataklara düştü. Kapıda öldürür sanırım"
"Ehh yani bir zahmet. Tek çocuklarıyım bir zahmet"
"Ama kızları sevdiğini kaybedicek"
"Ben sevdiğimi söylediğimi hatırlamıyorum"

"Gerek var mı? Unuttum sanırım aklını okuyabiliyorum"
"Ahh doğruu lanet olsun. O sen değilsin ki"
"Benim olmadığımı kanıtla."
"Gerek yok kanıtlamam"
"Ama ben olduğumu kanıtlayabilirim"
"Kanıtlayamazsın" dedi Yoona.

Baekhyun gülerek kızı belinden kavradı. Kendine çekti ve kızla tüm arasındaki mesafeyi sıfıra düşürdü. Yoona tüm bunlar olurken kalbi ağzında atıyordu. Baekhyun sırıtarak kıza bakıp
"En basiti böyleyken bile kalbin roller coasterda gibi" dedi. Yoona gözlerini kırpıştırdı.
"Y-yok öyle bir şey" dedi. Baekhyun gülerek
"Peki" dedi ve kızın dudağı ile kendi dudağını birleştirdi. Baekhyun bilerek sert öpüyordu buna dayanamayan Yoona ona karşılık vermişti. Baekhyun sırıtmıştı.

Geri çekilip kıza baktı gözleri kapalıydı. Gülerek kıza bakıyordu. Yoona gözlerini açıp Baekhyuna baktı.
"Kabul etmiyor musun hala?" dedi Baekhyun. Yoona hala yakınında olan şeytana baktı.
"Kabul ediyorum ben kurnaz bir şeytana aşık oldum"
"O kurnaz şeytan artık sevgilin ama"
"Olabilir" dedi ve kendisi dudağını şeytanın kızarmış dudakları ile birleştirdi. Baekhyun Yoona dan böyle bir atak beklemediği için şaşırmıştı ama kısa sürmeden kıza karşılık vermişti.

Dudaklarını ayırmadan Baekhyun kızı kucağına oturtmuştu. İlk defa sevgili olarak birlikte olacaklardı ve Yoona herzamankinden daha tuhaf hissediyordu. Bu hissettiği şey aşktı.

Canlarım bölüm burda bitti.

Finale doğru adım adım ilerliyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Finale doğru adım adım ilerliyoruz. Belki 2-3 bölüm daha emin değilim. Ama hikayeyi kısa kesicem.

İyi geceler

İyi geceler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hadi by'ss

ĐɆVłⱠ ØⱤ ɆVłⱠ ×[bbh] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin