Devil 👿

10 5 0
                                    


Sabah yanındaki boşluğu fark etmesiyle uyanan Yoona gözlerini açıp yanına baktı. Yoksa tüm gördükleri rüya mıydı? Şaka olmalıydı bu.

Yataktan kalkıp evin içinde dolaştı ama hiç kimse yoktu. Lanet olası bir rüyaydı diye geçirdi içinden. Elini yüzünü yıkadıktan sonra mutfağa tekrar inip annesine söz verdiği gibi kendine yiyecek birşeyler hazırlamaya karar verdi. İnanmıyordu bu rüya değildi yaşadığına emindi o anları.

Olduğu yerde biraz durduktan sonra buzdolabına doğru yürümeye başladı. Çok saçmaydı böyle rüyalar görmesi. Aptal beyini onunla dalga geçiyordu resmen.

Yemek yiyesi yoktu ama annesine söz vermişti. Dolaba bakınmaya başladı. Yiyecek alternatifi çoktu sadece bahane arıyordu. Dolabı geri kapatıp kendi kendine
"Yiyecek bir şey yok o yüzden yememe de gerek yok" diyip salona gitmeye karar verdi.

Arkasını döndüğü an tam karşısında duran şeytan kıza kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu. Kız o an korkuyla ağzından ufak bir çığlıkla karşısındaki şeytana bakıyordu. Rüya değildi dün olanlar. Delirmediği sürece karşısındaki Baekhyun du.
"Yiyecek çok şey var" dedi Baekhyun karşısında şaşkın şaşkın ona bakan kıza.
"B-benden iyi mi bileceksin? Yok işte" dedi Yoona gerçekten yemek yemek istemiyor du.

Baekhyun ukala bir şekilde gülerek
"Yalan en sevdiğim günah biliyor musun?" dedi dalabın kapağı kendiliğinden açılarak. Kız bazen unutuyordu bunun şeytan olduğunu.
"Bende çok severim kapat dolabımın kapağını" Baekhyun dolabı kapatıp kızı tezgah ile arasına aldı. Yoona heyecanlanırken şeytan ise kızın heyecanına seviniyordu fakat çaktırmadan

"Annene söz verdin yemek yemezsen eve geri dönmek zorundasın" dedi Baekhyun. Yoona
"Hayır canım istemediği zaman yemem" fazla Inatçı bir kızdı.
"Sen iyice günahkar bir şey oldun"
"Yanımda şeytan olunca"
"Yanındaki şeytana sarkıntılık yapan yaramaz bir kız olunca"
"Yanımdaki şeytan düzgün durmazsa bende sarkıntılık yaparım" Baekhyun gülerek kıza iyice yaklaştı
"Bak işte şeytan durmuyor ki" dedi Yoona. Baekhyun
"Barıştık mı?" dedi. Yoona o an ona tripli olduğu aklına geldi. Nasıl unutur du?

"Hayır affetmedim seni, o yüzden çekil" Baekhyun duygu sömürüsü yaparak
"Ama ben seni çok özledim" dedi. Yoona zaten yumuşamaya yüz tutmuştu Baekhyun böyle konuşunca bir şey diyemiyordu.
"Kahvaltı etmem lazım anneme söz verdim. Çekilir misin acaba? Zorla günaha sürükleme beni" Baekhyun gülerek kıza baktı. Okadar tatlıydı ki öpmemek için zor tutuyordu kendini
"Tamam kahvaltı yap ama Bir kere öpeyim" Yoona nın kalbi öyle heyecanlanmıştı ki hemen şuan Baekhyunu affedebilir di. Bozuntuya vermeden
"Bilmiyorum düşünmem lazım" dedi. Baekhyun bunu fırsat bilip kızı belinden tutup kendine çekti. Yoona gülmemek için kendini zor tutuyordu.

"Düşünmem lazım demiştim ama" dedi. Baekhyun gülerek
"Ben onu evet diye aldım sorun yok sen o güzel aklını düşünmekle yorma" dedi. Yoona
"Olmaz öp derken ben yanağımdan öpmene izin verecektim"
"Ben dudak tercih ediyorum"
"Sana bağlı değil bana bağlı bir karar o"
"Unutma ki seni kolayca kontrol edebilirim."
"Hile yapmak oluyor bu"
"Bende bir Şeytanım sonuçta kötü yola başvurmak en sevdiğim şey"
"Sen.. hayır olmaz sinir ettin beni izin vermiyorum"
"Tamam bende duygularını ele geçiririm" dedi Yoona Baekhyuna bakarken o anki tüm sinir denen his yok oldu gitti.

İstemsizce mutlu hissediyordu. Bu şeytan çok tehlikeliydi. Gülerek Baekhyuna bakan Yoona
"Gülmek istemiyorum bırak duygularımı"
"Düşünmem lazım. Öpersen bırakırım" Yoona hiç hayır dicek gibi durmuyordu.

Zevkle kabul edip onu kontrol altına almış Baekhyunun dudaklarını kendi dudakları ile birleştirdi. O an tüm kontrolu serbest bıraktı Baekhyun ama Yoona için durum değişmemişti hala mutlu hissediyordu. Ona karşılık veren şeytan ise gerçekten bu kızı özlemişti ama lanet olsun ki sadece öpmek için izin istemişti. Eğer geri çekilmezse kendine engel olamaya bilirdi. Yoona da özlediği bu şeytanın durmasını istemiyordu.

Geri çekilen Baekhyun Yoona yı bıraktı. Kız istemsizce sırıtıyordu Baekhyuna bakıp
"Ne o? Kontrolu kaybeden şeytan mı olurmuş?" Baekhyun karşısında gülen Kıza bakıp ukala bir şekilde
"Sadece sabah sabah acı çekmeni istemedim" dedi göz kırparak. Yoona gülmeyi kesip şeytanın söylediği şeyi düşündü. İmkansız mıydı? Hayır bu şeytan isterse yapardı en iyisi susmak olduğuna karar verdi. Arkasını dönüp kendine kahvaltı hazırlamaya başladı. Şeytan ise kızın ani değişmiş ruh haline gülerek masaya oturdu.

Allahım bismillah. Hep en yakışıklı, en  tatlı, en karizmatik insanlar ya Metrolarda yada uzak coğrafyalarda olurmuş. Bir kere daha dertleniyorum COĞRAFYA KADER' DİR...... 😑😔😔😵😟🤧😞😖😣

 😑😔😔😵😟🤧😞😖😣

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cicişler selam. Nasılsınız?

Neysem ne işte nasıl bir bölümdü? Benim pek içime sinmedi. İnş beğenirsiniz

Canlarım sizde bir oy ve bir yorum yaparsanız çok müteşekkir olurum. Şimdiden sizlere çok minnettarım.

Hadi iyi geceler 🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃💒🏰🗽⛪🏤🕍🕋⛩️🌁🏥🕌🏥🗽🗼🌃

🤗🤭😘😘😇

ĐɆVłⱠ ØⱤ ɆVłⱠ ×[bbh] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin