Bu bölüm için önce bir uyarayım. Rahatsız olacak varsa bu bölümü geçebilir.
************
************Baekhyun Yoona ya görüneni 1,5 ay olmuştu ve arada kavga etselerde Çok ıyi anlaşıyorlardı. Arada annesi ve babası gelse de Baekhyun Yoona nın yanından ayrılmıyordu. Baekhyun engel olmaya çalışsada bu kıza ciddi anlamda vurulmuştu.
"Hadi kahvaltını et" diye uyardı Baekhyun Yoona yı. Yoona üşendiği için kahvaltı etmek istemiyordu. Baekhyunun ısrarları sonucu ayağı kalktı ve mutfağa gitti. Üşengeç üşengeç dolaptan malzeme çıkartıp tezgahın üzerine koyuyordu. O an ensesinde hissettiği sıcaklık ile hemen arkasını döndü. Baekhyun tam dibindeydi. Şaşkınca ve heyecanlanmış bir şekilde bu şeytana bakıyordu.
"Niye uyuşuk uyuşuk davranıyorsun?" üzerine yürüyen Baekhyunun aksine geri gidecek yeri olmadığı için buzdolabına çarpan kız Baekhyuna baktı
"Tamam ya hızlı olcam" diyerek kurtulmaya çalıştı ama bu şeytan inat ettimi bırakmıyor."Bir ceza hak etmiyor musun sence de" Yoona gülerek
"Ne yani ceza paspası falan mı?" diyerek dalga geçti. Baekhyun gülerek onu hafife alan genç kızı belinden tutup kendine çekti. Yoona şaşkınca ona bakıyordu. Şeytan sırıtarak kıza bakıp
"Unutma ben bir şeytanım küçük hanım hafife alınmıcak kadar tehlikeliyim" Yoona zar zor konuşarak
"Ş-şaka yapmıştım zaten" diyerek olayı toparlamaya çalıştı ama Baekhyun bu sefer yemezdi. Bir aydır resmen Yoona nın yaklaşımına karşı kendini zor tutuyordu fakat bu sefer zordu."Mizah anlayışın çok kötü ozaman"
"H-her neyse Baekhyun" onu bırakmasını beklerken iyice ona yaklaşan şeytanın niyeti ciddiydi. Kızın pembe olan dudaklarına baktı Yoona Baekhyuna bakarak endişe ile alt dudağını ısırdı. Baekhyun buna dayanamayıp sakin olmak için gözlerini kapattı.
"Amacın beni çıldırtmak mı?" diye sordu kıza gözlerini açarak. Yoona hayır anlamında kafa salladı. Bu hali okadar tatlı geliyordu ki bu şeytana. Kafayı yemek üzereydi. Aslında amacı sadece uğraşmak dı ama şuandan itibaren geri dönüşü olmıcak şekilde istiyordu onu.Şeytan karşısındaki kıza baktı.
"Bir şeytanı baştan çıkaracak kadar tehlikelisin" dedi. Yoona birden gelen cesaretle şeytana bakıp
"Daha önce de dediğim gibi bir şeytana göre oldukça sexy sin. Ben bir şey yapmadım" dedi. Yoona da çok istiyordu Baekhyunun onu öpmesini ona dokunmasını. Ama şeytan dan bir girişim görmediği için hep bir adım geri de duruyordu."Seni bu kadar çok arzulamam normal mi?" Yoona bir şey demeden sadece şeytana bakıyordu. Dudağının kenarı kıvrılmıştı şeytan daha fazla dayanamayıp dudağını kızınki ile birleştirmişti. Yoona dan ona hiç beklemeden karşılık gelmişti. Yoona boşta kalan elini boynuna dolamıştı. Baekhyun kızı kucağına alıp tezgaha oturmuştu. Öpüşleri hızlı ve sertti. Ikiside fazlasıyla istiyordu birbirlerini.
Kızın tişörtünden içeri elini koyup değdiği teninde dolaştırıyordu ellerini. Her dokunuşunda Yoona nın vücudu sanki alev alıyordu. Baekhyun burda oyalanmak istemiyordu. Kızı kucağına alıp yatak odasına gitti ve yatağa uzandırdı kendi de tişörtünü çıkartıp kızın dudağına tekrar yapıştı.Ikiside oldukça azmıştı zaten son zamanlar da pek rahat durmuyorlardı ikiside en sonunda olacağı buydu.
Yoona da üzerindeki tişörtü çıkarttı Baekhyun dokunmaya kıyamıyormuş gibi bakıyordu. Yoona gülerek karşısındaki şeytana baktı
"İstiyorsan bırakalım" dedi. Baekhyun on bakıp sırıtarak
"Eğer dayanabilirsen bırakabiliriz" dedi. Yoona arsızca gülerek
"Hayır devam et" dedi ve Baekhyunun dudağına yapıştı. Çok yaramazdı her konuda hemde.Baekhyun un Öpüşleri yavaş yavaş kızın boynuna kayıyordu. Yoona her yere imzasını bıraksın istiyordu fakat şuan daha önemli istekleri vardı mesela Baekhyunu içinde istemek gibi. Şeytan bir an durup bu yaramaz kıza baktı gülerek. Yoona içinden geçirdiklerini duyduğunu anlamıştı. Sırıtarak oda Baekhyuna baktı
"Çok edepsiz olmuşsun sen" dedi Baekhyun. Yoona çok bilmiş bir şekilde şeytana bakarak
"Seninde niyetini biliyoruz bana laf etme" dedi. Baekhyun çok bilmiş kız ile uğraşmayı tercih etmişti."Aslında.. Yeter bence" dedi Baekhyun. Yoona kaşlarını çatıp Baekhyuna baktı
"Ne!?"
"Bence yeter diyorum" dedi tekrar Baekhyun. Yoona kendinden emin bir şekilde gülerek
"Ona ben karar veririm şeytan değil misin sen?" Baekhyun gülerek
"Olmaz ama sen emrediyorsun" dedi kalkacağı sırada Yoona onu durdurup
"Cidden çok kötüsün. Ne dicem şimdi ben? Bay şeytan lütfen benimle sevişirmisin? Rica ediyorum" dedi Yoona. Baekhyun gülmeye başladı.
"Kabul ediyorum" dedi Yoona tam konuşacakken engel olup dudağını Öpmeye başladı.İyice şehvetlenen öpüşmede araya diller karşınca Baekhyunun küçük yaramaz İyice dayanamaz hale gelmişti. Yoona dudağını ayırmadan Baekhyunun eşofmanını çıkardı. Aynı işlemi Baekhyun da Yoona ya yapınca iki tarafta dayanamıcak hale gelmişti. Baekhyun Yoona yı üstüne alarak kasıklarına oturtmuşdu. Az aşağı da baskı yaptığı erkekliği iyice çıldırtmıştı Baekhyunu. Bir an önce rahatlamak istiyordu.
Yoona Baekhyunun dudağına ufak bir öpücük kondurduktan sonra baskı yaptığı kasıklarının üzerinden kalkıp yavaşça aşağı inip şişmiş erkekliğine baktı. Gülümseyerek boxterini indirip Baekhyuna baktım baya rahatsız duruyordu. Erkekliğini elime alıp ağzıma aldım. Alt dudağını sıkıp gözlerini iyice yummuştu.
"Ah l-lanet olsun" inleyen Baekhyun sinirle beni altına alıp bana baktı.
"Şimdiden üzgünüm" dedi ve iç çamaşırımı tek hamlede çıkarıp biraz erkekliğini sürtüp beni çıldırttktan sonra gözlerimi kapattım. O an acıyla içimde bir şey hissedince inlemiştim.Acıdan çok zevk baskın geldiği için acı çok uzun sürmemişti. Içimde gelgit yapan Baekhyunun yavaş hareketleri sinirimi bozuyordu
"B-baekhyun çıldırtmasana insa-ahh" hızlanmaya başlamıştı çok iyi hissettiriyordu.Azgın şeytan tamda Yoona nın zevk noktasına denk gelmişti. Baekhyun da inliyordu fakat daha dayanıklıydı.
"Adımı söyleyerek inle"dedi Baekhyun. Yoona konuşamıyordu bile Baekhyun dursun istemiyordu. Baekhyun tam bir zalim di. İstediği olsun istiyordu ve olacaktı da
"İsmimi söylersen devam ederim "dedi. Yoona
" Baekhyun-ahh" demişti zar zor. Baekhyun sırıtarak devam etmişti. O an kendi de zevke geldiğini fark etmemişti kendi kuyruğuna basmak bu olsa gerek diye düşünmüştü."Baekhyun- ahh" kız dursun istiyordu çünkü bu böyle devam ederdi Baekhyun çok kötü noktaya denk gelmişti. Baekhyun durmak istemiyordu çünkü eğer böyle keserse çıldırırdı.
"I-lütfen az daha" dedi. Kız bir şey demedi.En son Baekhyun kızın canını yakmamak için zor da olsa durmuştu. Ama çok kötü durumdaydı. Kız için aynı şeyi diyemicekti çünkü hala nefes alış verişlerini düzene koymaya çalışıyordu.
Bu bölüme dicek bir şeyim yok. Hiç içime sinmedi. Çok kötü somut yazıyorum Üzgünüm.
Oy verip yorum yapar mısınızz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ĐɆVłⱠ ØⱤ ɆVłⱠ ×[bbh]
FanfictionTam dibinde biten şeytanını görünce şaşırmıştı. Şaşırdığı şey daha çok olan yakınlıkdı. Kalbinin ritmi daha farklıydı. Sanki gondola binmiş bir çocuk kadar heyecanlanmıştı. Bu hali çok hoşuna gitmişti şeytanın. Gülerek şaşkınca ona bakan kıza bakıyo...