Devil 👿

7 4 0
                                    

Azcık action'lı bir bölüm yapayım dedim. Umarım yapabilirim.

Neysem good okumalar 😘😘😘

Kurul tarafından çağırılan Baekhyun çok korkuyordu. Onların vermiş olduğu karar dan tutun başına ne geleceğinden korkuyordu bir daha asla Yoona yı göremeyebilirdi. Kızın haberi yoktu şuan burda olduğundan. Büyük ihtimalle sabah olunca asla göremeyecekti.

"Byun Baekhyun" dedi büyük melek. Baekhyunun kalbi bir diğerinden daha da hızlıydı. Yarış yapıyorlardı sanki.
"Sana bir mühlet vermiştik. Kız seni seviyor mu öğren dedik. Öğrene bildin mi?" Baekhyunun kafası eğikti. Kafasını kaldırmadan
"Evet efendim"dedi.
"Sonuç"
"Oda seviyor"
"Bize en son oda seviyor dendiğinde yürek burkan bir olay olmuştu. Aynısı yaşansın istemeyiz" dedi melek. Biliyordu Baekhyun her şeyin kötü olacağını. Keşke gelmeden önce vedalaşsaydı. Bu böyle bitmemeliydi fakat hiç bir hikaye mutlu sonla bitmek zorunda değil di ya. Baekhyun sevdiğine doyamadan bitmişti herşey...

-----------------------------

Yoona annesinin ısrarı üzerine bugün evine ziyarete gitmişti. Sabah kalktığında Baekhyun etrafta yoktu belki bir işi vardır diye düşünüp pek umursamadı fakat merak da etmiyor değildi. Nereye gitmişti peki? Haber bile vermeden. Kötü düşünmek istemiyordu fakat ya kurul çağırdıysa diye de düşünmeden edemiyordu.

Evde misafir vardı ve Yoona bu duruma bozulmuştu. Zaten aklı Baekhyundaydı birde evde misafir olduğu halde annesi onu ziyarete çağırmıştı. Altında bir it yeniği aramalıydı bence.

"Chanyeol oğlum bu da benim kızım seninle yaşıt Yoona" oturan apartman kadar uzun çocuğa baktı. Maşşallah 2 metre rahat vardı bu çocuk. Bune böyle gökdelen gibi. Baekhyunun boyu tam on göreydi.

"Tanıştığıma memnun oldum Yoona." Yoona yapmacık bir şekilde gülerek
"Bende" yüzden ki samimiyetten yoksun gülümsemesi endişesini ortaya döküyordu. Annesi yanlarından kalkıp mutfağa gitti. Kız Baekhyunu çok merak ediyordu. Chanyeol fark edecek ki endişesini merakla Yoona ya bakıp
"Sanırım bir sorun var" dedi. Yoona gence bakıp
"Tanrım bahsetmem ne kadar doğru bilmiyorum fakat erkek arkadaşımı çok merak ediyorum. Nerde olduğunu hakkında en ufak bir fikrim yok ve bu beni korkutuyor" Chanyeol gülümsedi ve karşısında ki endişeli kıza bakıp
"Aradın mı?" Yoona Chanyeola baktı tekefonu yoktu ki Baekhyunun. Ne dicekti ki şimdi

"K-kapalı" Chanyeolun gülümsemesi kızın tuhafına gitmişti.
"Belki işi uzamıştır şarjı bitmiştir sakin ol" Yoona diyemez di ya ne işi? Zaten işi bana günah işletmek diye. Bir şey demeden Yoona Chanyeola baktı
"Olabilir" dedi sadece. Ne diyebilir di ki?

Yerinden kalkıp odasına çıktı. Artık emindi kesinlikle kurul çağırmıştı. Nasıl haber alabilirdi? Bir şekilde ulaşmak istiyordu. Ne yapmalıydı? İçinde garip bir his vardı. Eve gitmek istiyordu.

Aşağı geri indiğinde annesi ve Chanyeol sohbet ediyordu. Annesine bakıp
"Anne ben gidiyorum. Tekrar uğrarım" Annesi kızına bakıp ayağı kalktı
"Dur ya nereye? Babanla konuştum akşam yemeğine kalsın yeni ortakları gelicekmiş." Yoona bir de oturup yemek yiyecekdi aynen.
"Ne yemeği ya? Ben gidiyorum"
"Kızım baban çok istedi oda uzun süredir görmüyor seni. Üzme adamı" Lanet olsun ki annesinin duygu sömürüsü hep işe yarıyordu.

Sinirle nefes verip koltuğa oturdu. Chanyeol gülümseyerek kıza bakıyordu.
"Hala haber alamadın mı?" Yoona Chanyeola baktı. Çocuğun yüzündeki anlam veremediği gülümseme tuhaf hissettirmişti. Kafasını iki yana salladı. Mutlaka gelicekti görevden alınsa bile haber vermek zorundaydı. Hala bir umut vardı içinde. Kötü düşünmemeye çalışıyordu kötü olmaması için.

Akşam babası gelmişti ve kızını görmek için yanına gitti. Chanyeol da ortaklardan biri olduğu için oda misafirleri bekliyordu. Bay Choi Oturma odasına girdiğinde saygı amaçlı Chanyeol ayağı kalktı o sırada Yoona babasının geldiğini anlayınca ona dönüp ayağı kalktı. Babası gülümseyerek.
"Hoşgeldin Chanyeol."
"Sizde Hoşgeldiniz efendim" oturmasını işaret etti kendiside oturarak. Adam kızına dönüp
"Gittiğini düşünmüştüm burda olmana sevindim" dedi Yoona babasına bakıp gülümseyerek
"İstersen gidebilirim baba"
"Dünden razısın" dedi ikili şakalaşırken kapı çalmıştı.

Chanyeol ve babası ortakları karşılamak için kapıya gitmişlerdi Yoona da mutfağa annesinin yanına gitmişti. Bir an önce eve gitmek istiyordu. Belki Baekhyun evde dir diye düşündü bir anlığına. Öyle umdu sadece...

Babası misafirlerini oturma odasında karşılamaya karar vermişti yemek hazır olana kadar. Yoona da annesi ve çalışanları Min teyzeye yardım edip masanın kurulmasında yardımcı oldu. Kafasını dağıtmaya çalışsada aklına kötü şeyler geliyordu. Dışarıya yansıtmamaya çalışıyordu. Annesi şüphe etse daha kötü olabilirdi herşey. En iyisi düşünmemekti.

Annesi misafirleri yemeğe çağırmak için yukarı çıkmıştı. Yoona da son olarak ekmek sepetini masaya koymuştu. Kenarı çekilip gelmelerini bekledi. Bir an kendini evin çalışanı gibi hissetmişti. İlk defa uzun süre ayakta kalıp iş yapmıştı. Evi küçük olduğu için temizlemesi bile bukadar uzun süre onu ayakta tutmuyordu. Yavaş yavaş gelen kalabalığın sesini duyunca telaş yapmıştı. Sanki görücüye gelmişlerdi onu. He he saçma bir heyecandı.

Annesi herkesten önce yanına gelmişti. Kızının kulağına fısıldayarak.
"Kızım genç oğlanlar vardı hep belki birini sana alırız. Oturaklı davran" Yoona sinirle annesine bakıp
"Anne haberin olsun sevgilim var" kadın şaşkınca kızına bakıp
"Ne? Kim? Nasıl? Ne zaman yaptın? Benim niye haberim yok?" kız annesine gülerek
"Misafirler var anne burda benim sevgilim hakkında mı konuşucaz?"
"Allahım sana şükür sonunda evlenicek" sessizce sevinen kadın kızına baktı
"Herkes gittikten sonra anlatıyorsun" Yoona gülerek
"Düşünmem lazım" dedi. Keşke haber alsaydı Baekhyun dan herşeyi anlatırdı.

Masaya döndüğünde herkes masada oturuyordu. Chanyeol ve bir kaç genç kendi aralarında konuşuyorlardı ve Yoona az daha yere yığılacaktı. Kalbinin hızı beynini durdurmuştu.

Naber gençler bölüm finish.. Ee nasıl dı? Sizce kız ölüyor mu? Yoksa başka bir şey mi? Bence kız artık ölmeli yoksa Baekhyunun ömrünü yer bitirir.

Neyse hadi iyi geceler🌃🌃🌃🌃🌃🌃

ĐɆVłⱠ ØⱤ ɆVłⱠ ×[bbh] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin