" kita nak pegi mana ? kenapa kau bawak luggage sekali ? " havit tidak menjawab malah fokus dengan skrin telefon .
mana tak nya , sedar - sedar sahaja dari tidur , dia sudah berada di dalam kereta . kebetulan ternampak driver memasukkan luggage besar ke dalam bonet .
nak tanya driver , takut havit marah pula . akhir nya dia cuma menikmati sahaja pemandangan di luar tingkap .
seketika , dia teringatkan rumah nya . bagaimana la keadaan jiran tetangga nya di sana ?
sampai sahaja di destinasi , havit turun dari kereta . grace juga begitu . di depan nya , sebuah rumah yang lebih kurang seperti rumah havit , menyapa pandangan .
belum sempat havit mahu menyalak memanggil penghuni di dalam rumah , mereka semua sudah awal - awal menyambut havit .
" havit hyung ! lama dah hyung tak balik . baru teringat member ke ? " soal eunil lebih kepada memerli sebenarnya .
choonghyun menggeleng dengan sengihan . bahu havit dirangkul bagi menarik sahabat nya masuk ke dalam .
lelaki dengan rambut style pelajar sekolah mendekati kelompok tersebut . " owhhh ni la girlfriend yang hyung cakap tu ? pretty la . baru nak try - "
" kau sekolah pun tak habis lagi astu nak gatal - gatal pulak . tibai kang " taehyun membuat aksi seperti mahu memukul yechan .
nafas nya dihembus kasar . " please take care of her . aku kena overseas tiga hari kat jeju . takde siapa nak jaga dia "
masing - masing terbeliak sambil ternganga . terkejut kerana selama ni tidak pernah - pernah pula havit meminta tolong .
" KITORANG TAKNAK JAGA DIA ! " mereka menjawab serentak dengsn suara lantang . dari riak wajah , nampak sangat semua tidak setuju .
havit mengeluh kuat .
" please la . biar la dia stay sini untuk tiga hari . aku taktahu sape lagi bole jaga dia . korang je bole tolong aku "
" hyung , girlfriend kau tak reti jaga diri ke sampai kitorang yang kena jagakan ? "
" yechan sekolah la hyung . tak boleh , tak boleh "
" t-tapi ni kan rumah orang bujang "
PRANG !
meja yang ada dihapan nya dihentak kuat . tahap kesabaran nya telah melebihi had .
" AKU SURUH KORANG JAGA TU , JAGA JELAH . TU PUN SUSAH KE ? TIGA HARI JE PUN "
××××××
❏ lee choonghyun ( yoonwoo )
×××××××××××××××
❏ kim eunil
××××××××××××××××
❏ yi taehyun ( ra.L )
×××××××××××××××××
❏ jeong yechan
××××××××××××××××××
YOU ARE READING
⸙͎ babygirl ≠ havit .
Fanfiction❛❛ you're only belongs to lee havit , babygirl ❜❜ ↷ ⋯ COMPLETED ♡ᵎ ✦ trendz's havit ✦ haxvvit- : 2O22 START :: O9O12O22 END :: 26O32O22