# 38

75 23 5
                                    

pakaian dimasukkan ala kadar ke dalam luggage

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

pakaian dimasukkan ala kadar ke dalam luggage . dia perlu segera pulang ke seoul . dia tak peduli lagi tentang project nya dengan mr jung .

yang penting sekarang adalah grace .

dia bernasib baik ada pesawat akan bertolak ke seoul dalam masa sejam sahaja lagi .

sepanjang perjalanan di atas pesawat , dia langsung tidak dapat melelapkan mata sedangkan sudah lewat .

havit takut apa - apa terjadi kepada babygirl nya .

selamat mendarat di airport , havit menghubungi jiwoo . jam sudahpun menunjukkan 3:07 pagi .

" ambik aku dekat incheon airport "

sepantas kilat dia tiba di rumah member - member nya . salam tidak apa tidak , secara tiba - tiba pintu ditendang .

hankook menggeletar teruk . tak sangka havit boleh balik secepat ni . makna nya park grace memang istimewa pada lee havit .

" MACAM MANA GRACE BOLEH HILANG ?!!? " semua terperanjat apabila nada havit naik seoktaf .

" a-ada orang ketuk pintu . grace noona pegi la nak tolong bukakkan . tae pegi check and noona takde . pintu pun ternganga luas "

" grace .. " air mata jantan menuruni pipi . hankook , eunil , choonghyun , taehyun dan yechan terkejut melihat itu .

buat pertama kali . lee havit , menangis kerana seorang perempuan ?

" aku tak patut tinggalkan kau babygirl " air mata diseka kasar . sepatut nya dia bawa sahaja gadis itu bersama nya .

dia sangat sayangkan grace .

" hyung .. kitorang mintak maaf " yechan menunduk diikuti yang lain . masing - masing kesal dan serba salah .

havit buat taktahu . tak guna salahkan mereka jugak .

" aku tahu siapa yang culik grace "

" nuguya ? "

" park serim . grace's ex boyfriend " rahang lelaki itu bergerak - gerak . kemarahan nya memuncak naik . penumbuk dikepal tanda geram .

××××××

guess sape yang kena sekolah esok ?
aku la tu hmz . takpela , esok balik sekolah aku sambung update 😼 ( if sempat ) 🐍

tbh , aku tak expect dho book ni ramai orang baca :/ thankyou for 1K viewers !!

thanks baca fanfic cringe nih aufufufu .
tibe drama lebih kbye </33

⸙͎ babygirl ≠ havit .Where stories live. Discover now