# 34

77 23 2
                                    

bermacam - macam hidangan yang tersedia di atas meja makan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

bermacam - macam hidangan yang tersedia di atas meja makan . rajin nya manusia yang masak banyak - banyak ni .

" wOw . sape masak ni ? "

yechan mendabik dada , bangga . " mestilah yechan yang masak — ADOI SAKIT LA HYUNG "

tak pasal - pasal kena piat telinga .

" woi budak , kau tu cuma tolong je . yang masak nya aku . saja nak dapat nama . sedar la diri tu tak pandai masak " choonghyun menjeling yechan .

masing - masing mengambil tempat . seketika , grace teringatkan havit . baru sekejap je tak jumpa , dia rasa resah gelisah . rasa nak menangis pun ada .

rindu ? dia sendiri tak pasti .

TOK ! TOK ! TOK !

" korang makan la . noona pegi bukak pintu "

buka sahaja pintu , terpacul wajah yang dia tak mahu jumpa atau lihat langsung . mula nya memang terkejut jadi dia mahu menutup pintu semula .

namun belum sempat pintu ditutup , secarik sapu tangan terlebih dahulu mendarat antara hidung dan mulut nya .

" found you , sweetie " seketika kemudian , pandangan kabur dan akhirnya dia tidak sedar apa yang jadi selepas itu .

××××××

" apa yang lama sangat noona ni ? bukak pintu ke buat pintu ? tae , kau gi check jap " hankook berasa tidak sedap hati . air pun tiba - tiba rasa tawar padahal dia minum air kosong .

taehyun turutkan sahaja . donghyun menjeling sedikit ke arah hankook . pretending to not hear anything .

" WEYH KORANG , GRACE NOONA TAKDE ! " maka tersedak la eunil yang sedang elok - elok minum air choonghyun .

semua yang di dapur bergegas ke ruang tamu . kecuali seorang .

kim donghyun .

" KAU SERIOUS LA YI TAEHYUN ?!! " mata hankook dah nak terbeliak kerana terkejut . jantung mengepam darah dengan laju .

" BUAT APA AKU NAK MAIN - MAIN CIBAI "

" tamat la riwayat kita semua " yechan meraup muka , resah .

××××××

⸙͎ babygirl ≠ havit .Where stories live. Discover now