ingatkan mereka akan kembali semula ke rumah trendz . tetapi sekarang mereka ada di hadpaan rumah agam havit .
" asal kita balik sini ? aku nak balik rumah trendz " bibir dicebikkan .
direct terus bagi jawapan . " no "
" kenapa ? kau hantar aku kat sana masa kau overseas boleh pulak . aku tak puas lagi spend time dengan diorang . diorang semua baik "
apa sebab lelaki itu tidak mengizinkan nya pun dia tidak pasti . mimik muka havit tampak marah di mata nya .
" ONCE I SAID NO , MEANS NO " tak semena - mena dia menengking grace . terhincut seketika bahu grace .
" yang kau nak marah - marah ni kenapa ? aku mintak nak jumpa diorang je pun . kau ada masalah dengan diorang ke ? "
havit mendengus , kasar .
" sebab diorang tu tak pandai jaga kau , sampai kau hilang pun diorang lambat sedar ! lepasni jangan harap aku nak biar kau tinggal sana "
" jadi .. kau nak salahkan diorang la ? " lelaki itu diam . sengaja tidak mahu menjawab . ekor mata havit memerhati riak grace yang jelas tidak puas hati .
" havit , benda dah jadi pun . aku pun dah ada dekat depan kau sekarang . don't blame them . diorang taktahu pun benda ni akan jadi "
tangga dinaikki tanpa mempedulikan havit yang memerhati nya dari belakang . putus asa gadis itu mahu memujuk havit .
××××××
YOU ARE READING
⸙͎ babygirl ≠ havit .
Fiksi Penggemar❛❛ you're only belongs to lee havit , babygirl ❜❜ ↷ ⋯ COMPLETED ♡ᵎ ✦ trendz's havit ✦ haxvvit- : 2O22 START :: O9O12O22 END :: 26O32O22