# 32

73 23 2
                                    

lelaki itu tiada reaksi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

lelaki itu tiada reaksi . terus masuk ke dalam kereta . grace sedikit pun tidak tersinggung . semua menyaksikan havit berlalu begitu sahaja . tanpa mengucapkan sebarang kata - kata .

" so .. noona tinggal dengan kitorang la ? " eunil membuka mulut memecah kesunyian rumah setelah lama berdiam diri .

" hah ? korang tak suka ke noona dekat sini ? "

" EHHH ANIYAAA . mestila kitorang okay bakal wife havit hyung stay sini . kan korang ? " hankook menyoal . eunil , choonghyun , yechan , taehyun mengangguk . hanya donghyun sahaja tak .

" ah lupa pulak , saya yechan . maknae paling buaya rawwrr " mendengarkan itu , terus kepala nya disekeh taehyun .

" lee choonghyun imnida . panggil yoonwoo je "

" leon " kemudian lelaki tersebut berlalu naik ke tingkat atas . grace memerhati dari jauh .

sedar akan itu , choonghyun menyampuk .

" si bebal tu nama dia kim donghyun . nak panggil leon pun boleh " grace meng'oh' tanda mengerti . kenapa donghyun nampak tak suka dia kat sini ?

" yi taehyun ! "

" hankook . yang kita penah jumpa kat rumah havit hyung tu hehehe . btw aku single "

" kim eunil imnida ~ "

" ekhem . kitorang taktahu lagi nama noona " kata yechan sambil menguis - nguis tangan kecil nya .

gadis itu mula melakar senyuman . " park grace . panggil je noona or grace noona "

" kitorang akan pastikan noona happy stay kat sini sampai taknak balik dengan havit hyung HAHAHHAHA " grace turut tertawa .

di sebalik gelak tawa mereka , sedari tadi seseorang memerhati sahaja grace dari tingkat atas .

××××××

⸙͎ babygirl ≠ havit .Where stories live. Discover now