16. Czuję to samo do ciebie

80 7 8
                                    

21 listopada 2015, godzina 10:00, Paryż, Francja 

Narracja trzecioosobowa 

Blondynka siedząca przy stole zaśmiała się ponownie. 

-Z moją przyjaciółką BIedRoNką - zachichotała Zoe pokazując ponownie telefon matce - Nie dosyć, że Chloe brakuje wyczucia stylu, mamo, to na dodatek bawi się w klub przebierańców. Żałosne, totalnie żałosne- położyła telefon na stoliku. 

Audrey parsknęła śmiechem. 

-Clodine zawsze robiła żałosne rzeczy - powiedziała kobieta poprawiając kapelusz - Jednak nie wizji, którą oglądał to cały świat - pokręciła głową - Aż wstyd powiedzieć, że to moja córka - mruknęła czyszcząc okulary przeciwsłoneczne. 

-A mnie, że to moja siostra - odparła Zoe - Prawdopodobnie jest to wywołane przez geny Bourgeois. To na pewno nie jest od rodziny Lee - uśmiechnęła się delikatnie - Ponieważ ty jesteś Audrey Lee, a nie ma mowy by tak niesamowita miała tak żałosne geny jak ona - dodała. 

Chloe stała przy drzwiach i hamowała się przed wybuchnięciem płaczem. 

Jak zwykle starsza, przyrodnia siostra stawiała ją w okropnym świetle, a matka jeszcze przytakiwała dodając swoje okropne komentarze. 

Zoe Lee, gdyż tak nazywała się przyrodnia siostra Chloe. Zoe była o 3 lata starsza od siostry. Dziewczyna byłą córką Audrey Bourgeois (Lee) oraz Gabriela Agresta za czasów związku Audrey i Gabriela. Jak to powszechnie w mediach wiadomo to właśnie Gabriel porzucił ciężarną panią Lee dla aktorki Emilie Graham de Vanily. Emilie oczywiście użyła czarów swojej rodziny by oczarować sobą młodego projektanta mody. Audrey natomiast śmiertelnie się obraziła na Gabriela i dlatego też poszukała lepszej oferty by wyjść za mąż. Takim to sposobem rodzina wplątana od paru pokoleń w politykę podsunęła znanej icone mody pod nos nieporadnego Andre, który ze swoją uległością spodobał się kobiecie. Tuż po porodzie (i gdy zrzuciła wszystko, gdy podczas ciąży nabyła) Audrey zaciągnęła młodego polityka pod ołtarz, rodzina oraz umowy robią swoje i młody polityk musiał porzucić marzenia o byciu reżyserem oraz powiedzieć "Tak" przed urzędem by kolejne pokolenie rodziny zyskało członka, który mógłby ich godnie reprezentować. Andre według jego ojca nie nadawał się jako dobry wizerunek rodziny. Oto więc jakim sposobem Zoe ma nazwisko Lee, mimo, że jej matka miała na nazwisko Bourgeois, było to po prostu panieńskie jej matki, gdyż Audrey nie chciała wpisywać w metryce nazwiska zdradzieckiego Agresta ( co nie oznacza, że należytych alimentów nie bierze). 

Zoe była więc pierwszym dzieckiem Gabriela Agresta. 

Dziewczyna miała blond włosy, których objętości zawsze zazdrościła jej Chloe. Dziewczyna miała też niebieskie oczy, które podkreślała zawsze idealną kreską eye-linera, a rzęsy czarnym tuszem. Blondynka była oczywiście młodzieżową iconą mody z milionami obserwujących na social mediach, gdzie była słodka niczym miód i delikatna na tyle, że można było ją przyłożyć do rany. Nic niestety bardziej mylnego. Zoe była typowym teatralnym dzieckiem, bez większej osobowości, które wpierw przychodziło, badało teren, a następnie przystosowywało się tak by zostać zaakceptowana w towarzystwie. 

Widać to było między innymi po jej zachowaniu w obecności jej matki, gdzie była równie paskudna co ona, a po jej zachowaniu przebywając z Andre w którym wzbudziła zaufanie do jej osoby. Zaufanie to oczywiście wykorzystuje matka, jak i ona przez co Zoe w oczach pana burmistrza jest aniołkiem. Jeszcze inaczej dziewczyna zachowywała się w szkole z internatem, gdzie robiła wszystko byleby się przypodobać grupce najpopularniejszych dziewcząt. Oczywiście followers'y, zaproszenie na spotkania i wszystko inne było w cenie znajomości z dziewczyną. 

Bloody Butterfly ||Miraculum || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz