"Beni hatırlamadın mı Peter?"
Peter bu sorumdan sonra yüzümü inceledi sonra hafızasını yoklar gibi kaşları çatık boş boş bakındı.
Kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Hayır... hatırlamadım. Hatırlamam mı gerekiyordu?"
Şimdi ben de kaşlarımı çattım. Derin nefes aldım. 'seni hatırlamaması normal Olivia. Kendini tanıt.' Diyen iç sesime karşılık kendimden kısaca bahsettim.
"Ben Olivia Marshall. Çocukluk arkadaşın... Şimdi hatırladın mı Pete?"
Tekrar bana baktı. Hatırlamış olmalı ki yüzünde büyük bir gülümseme oldu. Elinde ki test kitabını bıraktı ve kollarını açarak bana sarıldı.
"Oliv! İnanmıyorum... Geldin."
Ben de sarılmasına karşılık verdim.
Kafamı onaylar biçimde sallayarak "Evet, geldim. Sana geleceğim demiştim." dedim.
Peter geri çekildi aynı beni bırakmak istemediği gün ki gibi ellerimi avuç içlerine aldı. Gülümsedim, eski anımızı hatırladım. Ona bakarak o günü hatırlatmak ister gibi ellerini sıkı sıkı tuttum.
"Sana geleceğime söz verdim. Bak, sözümü tuttum ben Pete."
[Flashback]
20/05/2018
Havaalanın da Peter'ı uğurlamak adına genç kız oğlana sarılmış bir şekildeydi. İkisinin de kafası birbirinin boyun girintisinde derin nefes alıyorlardı.
Geri çekildiler ve oğlan hüzünle kıza bakıyordu.
"Hâlâ emin değilim ben Oliv. Bak zaman var daha. Gel, vazgeçelim."
Genç kız kafasını kaldırdı 'Tanrım bana sabır ver' dermiş gibi derin nefes çekti ve tekrar Peter'a baktı. "Hayır Peter! Biz bunu seninle kaç kez konuştuk?"
"Biliyorum, biliyorum. Ama işte seni bırakmak istemiyorum."
Genç kız gülümsedi. Peter'a destek çıkmak istermiş gibi kolunu tuttu. "Ben de istemiyorum Pete. Ama senin daha iyi yerlere gelmeni istiyorum. Gerçek arkadaşlar bunu yapar."
Peter'da hüzünle gülümsedi. Genç kız aklına dahiyane bir şey gelmiş gibi Peter'a heyecanla baktı. "Bak aklıma ne geldi..."
Peter hiçbir şey anlamamış ifade ile kıza baktı. "Ne geldi?"
"Bir birimize söz verelim. Bilirsin, ben sözlerimi her zaman tutarım."
Genç oğlan bu fikri beğenmiş gibi o da gülümsedi. "Tamam, söz verelim."
Genç kız 'ilk sen söyle' dermiş gibi kafasını salladı. Çocuk bunu anladı ve hemen ne söyleceğini düşündü ki düşünmesine gerek kalmadan sanki yıllardır bunu planlar gibi söyledi.
"Söz ver. Kendine dikkat edeceksin. O George Bey'in sana zarar vermesine izin vermeyeceksin, çok güçlü olacaksın." dedi genç oğlan.
Genç kız bu söze karşı güldü. "Söz veriyorum."
"Şimdi sıra sende."
Genç kız ne söylemesi gerektiğini düşündü. "Kendine çok dikkat edeceksin..." Düşünür şekilde konuştu ve aynı şekilde devam etti. "Kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceksin, sen de çok güçlü olacaksın." dedi ve hemen aklına gelen seni ciddi tutmaya çalıştığı yüz ifadesi ile sitem etti. "Ve kimse ile sevgili olmayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acquaintance - Peter Parker
Fanficacquaintance | ❝Berbat hayatımdan beni kurtardı, söz verdik, tuttum ve şimdi New York'ta beni daha berbat günler bekliyordu.❞ başlangıç: 27/02/22 bitiş: 16/04/22