eleven: girls night.

302 21 25
                                    

Olivia Marshall'ın ağzından;

Sabah'ın erken saatlerinde kalkmıştım. Dün ki olanlardan sonra ne kadar pozitif gibi görünsem bile hâlâ korkuyordum. Bu yüzden gece hiç uyku tutmamıştı.

"Tatlım, kalktın mı?" Diyerek kapı'nın arkasından konuştu May.

"Evet, evet. Kalktım ben May!" Dedim ve yataktan kalktım. Üstümü değiştirip lavoba'da günlük işlerimi yapıp aşağı indim. (Aşağıya kombini bıraktım ama siz istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz.*)

Aşağıda May dışında kimse yoktu. Peter neredeydi o zaman?

Sandalyeye otururken May'e "Pete nerede?" Diye sordum.

"Şey işi varmış..."

"Şu örümcekçilik işi mi?"

May başı ile onayladı ve o da masaya oturdu.

"Senin bu bilme işine hâlâ alışamadım, tatlım." Dedi May.

Sorun olmadığını belirtmek amacıyla omuz silktim ve kahvaltımı yapmaya başladım.

Kahvaltıdan sonra May'e haber verip okul gitmek için dışarı çıktım. Gwen'ı görünce el salladım.

"Günaydın. Evin burada değil diye biliyorum." Diyerek sordum.

"Günaydın. Evet, burada değil. Bugün kız kıza takılırız diye düşündüm." Diyerek gülümsedi Gwen.

"Olur... Hem de çok güzel olur. Benim de kafa dağıtmaya ihtiyacım var."

"Süper!" Diyerek sevindi Gwen.

[Akşam, May'in evinde]

"Gwen benim Londra'dan bir kız arkadaşım var. O da bize katılsın mı? Sizi tanıştırmak isterim." Diyerek sordum Gwen'a.

"Olur, hem ne kadar kız o kadar iyi." Dedi.

Gwen'da bir haller vardı. Bunu anlamıştım ama anlatmak isterse anlatır diye onu sıkıştırmamıştım.

Peter'ın bilgisayarını alıp skype hesabıma giriş yaptım ve görüntülü bir şekilde MJ'yi aradım.

"Selam!" Diyerek neşeyle konuştu MJ.

"Selam, bak seni kiminle tanıştıracağım." Diyerek kadraja Gwen'i aldım.

"Merhaba..." Dedi çekinerek Gwen.

"Merhaba, ben Michelle Jones ama arkadaşlarım bana genelde MJ der." Diyerek kendini tanıttı MJ.

Gwen, MJ'den almış olduğu özgüvenle neşeyle kendini tanıttı. "Ben de Gwen Stacy. Arkadaşlarım bana Gwen der."

"Memnun oldum Gwen."

"Bende."

"Bugün beraber kızlar gecesi yapalım dedik. Bize katılmak ister misin MJ?" Diyerek sordum.

"Olurr. Bu sefer ne yapıyoruz?" Diyerek sordu MJ.

"Bugün...-" sözümü tamamlamadan Gwen konuştu.

"Bugün konuşalım."

Sanırım Gwen'ın sıkıntısı her neyse birazdan söyleyecek.

"Tamam olur." Diyerek onayladım.

Beraber komik anılarımızdan bahsederken gülmekten yerlere yatmıştık. Ben yokken Londra'da MJ ve Ned çok saçma şeyler yaşamışlar. Bunun için de MJ'yi azarlamıştım.

"Pekala siz konuşun ben de atıştırmalık bir şeyler alayım ne dersin Gwen?" Diyerek sordum.

"MJ...?" Diyerekten konuştu. Sanırım biz yerden MJ öyle bakacak mı anlamında konuştu ama Gwen bilmiyor ki MJ'yin odasında her zaman bir zula vardır.

acquaintance - Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin