Adam denizin ortasında eski bir depodaydı. Akşam vakitleri kaçırmış olduğu kızı demir bir yere kelepçelemişti.
Osborn şirketinden almış, daha doğrusu gizlice kaçırmış, olduğu prutonyumu bakarak sırıttı ve dört metal kolu ile dört kolun ortasına koyarken kız bağırdı. "Hey! Hey!"
Adam onu duymazdan geldiğinde ise ıslık çaldı. Adam koruyucu gözlüğünü çıkardı ve kıza döndü. "Seninle konuşuyorum. Senin küçük bilim projen için beni ne diye getirdin!? Beni rahat bırak!"
"Seni bırakamam. Daha ihtiyacım olanı almadım."
Kız anlamaz bir şekilde baktı. "Ne istiyorsun?"
"Örümcek Adam'ı öldürmek. İşime burnunu sokmanın ne olduğunu ona göstermek istiyorum."
Kız korkarak adama baktı. Peter'ı öldürmek istiyor ve Peter da şu anda buraya geliyor olmalı.
"O buraya asla gelmeyecektir." dedi kız ama bu dediğine kendisi bile inanmıyordu. Peter ne pahasına olursa olsun buraya gelecekti.
Adam sırıttı. "Aslaya asla deme küçük kız." dedi ve koruyucu gözlüğünü geri taktı, dört paneli açmak için köşedeki tuşlara kodları girdi. Her panelden prutonyuma birer ışın geliyordu.
Kız bu duruma korkarak baktı. Panelden yükselen ışık ile hafifçe gözlerini kıstı. Adam fark ettiği şey ile gülümsedi.
"Sürpriz!" dedi sessizce Örümcek Adam. Kız korkarak sese doğru döndü. Örümcek Adam kostümüyle olan Peter şu anda tepesinde ona bakıyordu.
Kız bakışlarını Örümcek Adamdan çekti ve açık vermemek adına güneşe benzer şeye baktı. Örümcek Adam "Sen kurtulur kurtulmaz...-" diyemeden kızın bağlı olduğu yerin yanında ki tahtaya bir şey saplandı bu yüzden Örümcek Adam hızlıca geri çekildi ve kızın uzağında bir yerde durdu.
"Buraya geleceğini biliyordum Örümcek Adam." dedi Otto panellerden uzaklaşarak Örümcek Adamın yanına gelirken.
"Panelleri kapat Octavius. Bu sefer bir sürü insana zarar vereceksin." dedi tehditle Örümcek Adam.
"Bu göze almak istediğimiz bir risk mi?"
Örümcek Adam panellerin çalışması için köşede duran fişleri fark etti. Tekrar Otto ile göz teması kurup "Ama ben istemiyorum." dedi, zıpladı ve Otto'nun ona uzattığı metalik kolları ağı ile kaplayıp fişlere gitmeye çalıştı ama Otto hiç gecikmeden onu tutup savurdu.
Örümcek Adam dışarıya doğru savruldu. İçeriye bir yere ağını atıp tekrar hızla içeri girdi, Otto'ya doğru savrularak ikisi beraber yeri çökertti ve suya düştüler. Tekrar yüzeye çıktılar ve Örümcek Adam, Otto'ya yumruklar sallamaya başladı.
O sırada çok fazla güç alan prutonyum yavaşça her şeyi içine çekmeye başladı. Bunu fark eden kız korkuyla içine giden eşyalara baktı. Elleri de demirden kelepçeli olduğu için kızda olduğu yerde yükselmeye ve çığlık atmaya başladı.
Örümcek Adam bunu fark etti. "Dayan Olivia!" dedi ve Otto'ya bir yumruk daha sallayıp onu geriye savurdu.
Kızın bağlı olduğu yer bükülmüştü. Kız korkuyla çığlıklar atıyor, yardım istiyordu. Daha fazla dayanamayan kelepçe koptu ve kızı da beraberinde prutonyumun içine gitmeye başladı. Örümcek Adam ağıyla kızı tuttu ve prutonyuma karşı savaşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acquaintance - Peter Parker
Fanficacquaintance | ❝Berbat hayatımdan beni kurtardı, söz verdik, tuttum ve şimdi New York'ta beni daha berbat günler bekliyordu.❞ başlangıç: 27/02/22 bitiş: 16/04/22