Electro arkasına döndü ve büyük ekranlara doğru elini uzattı. Örümcek Adam insanları korumak amacıyla ağını Electro'ya attı "Heyhey!" derken lakin Electro onu dinlemedi ve sağ elini Örümcek adama uzatmasıyla elindeki elektrik ile Örümcek Adamı geriye püskürttü.
Örümcek Adam arkasındaki polis arabasına sırtını çok sert bir şekilde vurdu. Ayağa kalkmaya çalıştı ama başaramadı. Ağ atıcısına baktığında sagy ağ atıcısın elektrik yüzünden çalışmadığını fark etti.
Sağ tarafına bakınca büyük ekranın polisin üstüne düşeceğini fark etti, hızlıca ayağa kalktı ve sol elinde çalışan ağ atıcısınından adama ağ atıp onu geriye çekti.
Halk, Örümcek Adamın yaptığı şey ile mutluluk çığlıkları atıp ona tezahürat yapmaya başladı.
Olivia ise sadece korkuyordu.
Ekranlarda Electro varken şimdi her ekranda Örümcek Adam vardı.
Electro etrafına bakıyordu, halk ona buradan gitmesi gerektiğini söylüyordu, Örümcek Adamda ona sakin olmasını söylüyordu ama Electro hiçbirini duymuyordu sadece kulağında ki fısıltıları duyuyordu.
"Susun!" dedi Electro insanlara ama kimse onu dinlemedi.
Büyük boy ekranda olan Örümcek Adama bakarak "Sen çok bencilsin." dedi.
"Benimle kal Max." dedi sakin bir sesle Örümcek Adam.
"Bana tuzak kurdun."
"Hayır, hayır. Tuzak kurmadım. Hayır."
"Bana yalan söyledin!" dedi Electro o sırada ellerinden kıvılcımlar çıkıyordu.
"Hayır, yardım etmeye çalışıyordum. Bırak yardım edeyim." dedi Örümcek Adam kendini anlatmak amacıyla ama Electro onu dinlemedi ve yerde olan ızgaraya kıvılcımlı ellerini koydu.
Örümcek Adam hızlıca olduğu yerde ters takla atmak için polis arabasından yardım aldı ters takla attı, ayakları yere değer değmez tekrar takla attı. Ağ atıcısının biri patlamış, bozulmuş, sadece biri ile idare etmek zorunda idi.
Elektrik ızgarada boylu boyunca devam ederken yukarıya doğru giden merdivenlerdeki insanlar kaçarken demirli olan tutacaklarda da elektrik geliyordu. (Bu sahneyi anlayan bordo berelidir. Tabii anlama ihtimaliniz de var çünkü tasm izlediğiniz için.)
Ters takla atarken sol elinde olan ağ atıcısına basıp polis arabasını durdurdu. Elleri demir tutacaklara değecek iki kişiyi kurtarmak adına ağ atıcısından iki parça çıkardı ve ellerini tutup çekti. En sonunda merdivenlerin başına iki ayak üstüne düştü.
(Mükemmel yazım ile kesin anladınız eminim sienosjdid neys buraya koyduğum videoyu izleyin lütfen!! Eğer ki sahneyi hatırlıyorsanız izlemeyebilirsiniz. Ben sahneyi berbat etmeden yazmayı kesem yoksa bunun sonu asla iyi gitmez.)
1.16 dakikasından sonrası.
Olivia Marshall ağzından;
"Şu anda durumu iyi. Çok şanslı bir erkek arkadaşın var, vücudu çok fazla elektrik almış, yaşaması bile bir mucize." (Tıpla gram alakam yok sallıyorum şu anda)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acquaintance - Peter Parker
Fanfikceacquaintance | ❝Berbat hayatımdan beni kurtardı, söz verdik, tuttum ve şimdi New York'ta beni daha berbat günler bekliyordu.❞ başlangıç: 27/02/22 bitiş: 16/04/22