MESSAGES
@c.y.s.m:
-Taehyung?@taehyung_kim:
+Sen bana hangi yüzle yazıyorsun?+Beni daha fazla rahatsız etmeni istemiyorum.
+Bir kez daha yazarsan hoş olmayan cümlelerimle karşılaşacaksın ve bunu kimse istemez.
@c.y.s.m:
-Yalvarırım beni bir kez dinle, sana her şeyi anlatmalıyım.-Bana geri dönüp dönmemek senin kararın ve seni biraz tanıyorsam eğer sırf seni terk ettiğim için bile bana dönmezsin.
-Ama biz birleşmesek bile ben her şeyi senin iyiliğin için yaptım, tek isteğim birbirimizden uzakta olsak bile senin sağlıklı ve mutlu yaşamandı.
-Evet yaptığım saçmalığın daniskasıydı. İkimiz de ayrılınca mutlu olmadık, olamazdık da zaten. Aşkımız öylesine bir aşk değildi, herkesi bize özendiriyorduk çünkü çok güzeldik.
-Özür dilerim anlatmak istediğim bu değildi...
-Taehyung ben seni her şeyden daha çok seviyorum. Bana şu an öl desen ölürüm. Yemin ederim her şeyi senin için yaptım. Sadece sana zarar gelmesin diye...
(yazıyor...)
(Çevrimiçi)
(yazıyor...)
(Çevrimiçi)
@c.y.s.m:
-Taehyung ben seni gözümden bile sakınırken, beni senin canınla tehdit ettiler.-Yemin ederim hiçbir şeyi isteyerek yapmadım. Buraya binlerce kez yazabilirim bu kelimeyi çünkü bunu yaparken canımdan can gitti benim.
-Ellerini, gözlerini, dudaklarını, benlerini, yanaklarını... senin hiçbir şeyin bir başkasıyla benzemiyor. Sen bambaşkasın. Nadir bulunan siyah incimsin sen benim.
(yazıyor...)
@taehyung_kim:
+Benden ne istiyorsun?+Çok ciddi soruyorum bunu.
+Acı çekmemden zevk mi alıyorsun, görmüyor musun senden sonra ne kadar yıkıldığımı.
+Derdin daha fazla yıkmaksa durma devam et ama bil ki yıkılmam.
+Ben senin o mektubundan sonra bile ayakta hatta hayatta kaldıysam yine kalırım.
+Bana artık neyin zarar verebileceğini düşünüyorsun sen?
+Sırtımı dayayabileceğim bir ailem bile yok ve ben onların yerine seni koyacakken son anda senin tarafından terk edildim.
+Yanımda son olarak arkadaşlarım kaldı. Onları da mı elimden alacaksın?
+Bu saatten sonra ben senin annenim desen ona bile şaşırmam biliyor musun?
+Seninle daha fazla konuşmak istemiyorum. Bunu demek istemiyorum ama yalvarırım rahat bırak beni...
@c.y.s.m:
-Taehyung lütfen...-Tek isteğim senin zarar görmemen yalvarırım.
-Mesaj yazmasan bile oku en azından.
@taehyung_kim:
+Hayır Jeon Jeongguk, bu kez senin değil benim isteğim olacak!+Hiçbir mesajını ne görmek ne de okumak istiyorum.
+Beni terk edebilirdin Jungkook. Ama evlendiğimiz gecenin sabahında yanımda seni beklerken o soğuk mektubunla karşılaşmak istemezdim. Beni terk edebilirdin ama o gün değil. Şimdi de hiçbir şey olmamış gibi geri dönmek istiyorsun. Üzgünüm Jeongguk. BUGÜN DEĞİL!
+Sana hayatında başarılar ancak o hayatta ben yokum. Boşuna hayal kurma!
+Eski anıların hatrına seni engellemiyorum. Sen de bana bir iyilik yap ve görüldü yaparak ayrıl buradan!
+Okuduğundan emin olmak istiyorum ama senden yeni mesaj görmeye tahammülüm kalmadı.
+Dediklerin doğru olsa bile neye yarar bu saatten sonra...
+Bu sözleri şimdi değil düğünden önce söyleyecektin hem de bir korkak gibi mektup bırakarak değil yüzüme bakarak.
+Bu saatten sonra senin sözlerinin benim için bir değeri yok.
+O odada da kalmaya devam edeceksen lütfen eski halin gibi ses çıkarmadan kalmaya devam et yoksa ben otel değiştireceğim.
+İyi günler!
✔✔
MESSAGES
@c.y.s.m:
+Merhaba Jennie, ben Jeon Jeongguk!+Sana bahsetmem gereken çok önemli bir durum var.
+Ama bu konuşmanın şimdilik aramızda kalması gerekiyor.
✔✔(Çevrimiçi)
(yazıyor...)
(Çevrimiçi)
(yazıyor...)
@jenniekim:
-Bir saniye?-NE?
-JEONGGUK OLAN JEON JEONGGUK MU?
-Ay bana bie şryler oluto iui deüiliö
(Çevrimdışı)
______Ay, selamlar! Uzuuuun bir aranın sonunda buraya gelebildim ama güzel bir dönüş yaptığımı düşünüyorum. Çünkü sizlerle daha yakın iletişimde olabilmek için discord kanalı kurduk arkadaşlarımla! Eğer gelmek isteyenler olursa biyografimde link bulunuyor, herkesi beklerim.
Bundan sonra düzenli bölüm atmayı planlıyorum nazar değmesin inşallah fşendlejdşejdpend umarım iyisinizdir. Hepinizi gerçekten çok özledim bu bölüm de özlem giderme bölümü olsun. Taekook'landınız 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Today(TEXTING) ' taekook
FanfictionBeni terk edebilirdin Jungkook. Ama evlendiğimiz gecenin sabahında yanımda seni beklerken o soğuk mektubunla karşılaşmak istemezdim. Beni terk edebilirdin. Ama o gün değil. Ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi geri dönmek istiyorsun. Üzgünüm Jungkook...