______
"Taehyung! Şu Jimin Park kişisini stalkladım. Öncelikle, adam profesyonel bir dansçı ve dans kursu var. Kursun hemen yanında kursla bağlantılı bir kafe var. O kafe de ona ait.
Ailesi Kanada' da yaşıyor. Babası yabancı ve bakışlarından anladım doğru tahmin, çocuk melez. Daha önce neden duymadım bilmiyorum ancak bir sürü öğrenciyi dans konusunda eğitip K-Pop idolü yapmış. Alanında oldukça iyi. Aşçılığı da beğeniliyormuş.
Çevresindekiler ona 'pamuk kalp' diyormuş, çünkü çok fazla yardım-severmiş. Durumu olmayanlar için her zaman öğrencileriyle kendi hazırladığı yardım kolileri dağıtırmış.
Ayrıca çevresindekilere karşı tutumu da davranışları da çok samimiymiş ve çok çok nadir sinirlenirmiş. Dansı vasat olan birçok kişiye dans öğretip idol yapmış. Yani stalk yaptığım kişi bir iyilik meleği çıktı. Benden onayı aldı. Mesajına yanıt verebilirsin!"
Ben ağzım açık bir şekilde Jennie' yi dinlerken o şakır şakır araştırdıklarını sıralıyordu bana. Şaka gibi, ama değil!
"Sen bunların hepsini bu kadar kısa sürede nasıl öğrendin?"
"Ne yani araştırdığım onca şeye takılmadın buna mı takıldın? Pes yani... neyse yeteneklerimden ve insanların aptallıklarından bahsetmeyi severim.
Ayrıca bu çocuğun öğrencileri salak. Ciddiyim. Hocalarıyla çekildiği fotoğrafı paylaşmış, iyi hoş. Altına yorumlarda hocasıyla hava atacak ya neredeyse hayat hikayesine kadar yazmış. Birde ekstra şey yazmış.
'Yordom yopmoyo çok sovoyor Pomok Hoco omo bonloron doyolmosono hoç sovmoyor. Bozdo soylomoyoroz.'
Ne bu ya? Ne bu alıklık? Öğk midem kalktı."
Jennie' nin tepkisine gülerken yeteneği karşısında eğilmek istiyordum. Bende ikisini aynı anda yaptım gülmekten yere düştüm.
Ve bir anda nasıl olduğunu anlamadan mesaj isteğini onaylamış ve Jimin Park kişisine yazmaya başlamıştım.
_ _ _
MESSAGES
@jimin_park:
+Merhaba!+Yorumlardan hatırlıyorsunuzdur umarım beni.
+Yanlış anlaşılmak istemem ancak güzelliğiniz beni çok etkiledi ve ne zaman boş olsam hesabınızda fotoğraflarınıza bakıyorken buluyorum kendimi.
+Lütfen beni bir sapıkmışım gibi düşünmeyin.
+Sadece fotoğraflarınıza bakmadan duramıyorum.
(18:26)
@taehyung_kim:
-Ah!-Selam!
-Siz bu kadar şey yazdıktan sonra açıkçası ne yazacağımı bilemedim.
-Ancak cevap vermek istedim.
-Ayrıca teşekkür ederim.
-Yorumlarınız sayesinde biraz(belki biraz daha) keyfim yerine geldi.
(19:38)
@jimin_park:
+Bana cevap mı verdiniz!+Şu an gerçekten çok mutluyum!
+Ah, sadece bir umuttu ancak gerçek olması...
+Tanrım teşekkür ederim, artık daha çok Kilise' ye gideceğim.
(19.38)
@taehyung_kim:
-Bu kadar mutlu mu etti gerçekten size yazmam?
@jimin_park:
+Elbette!+Ah pardon, çok fazla tepki gösterdim.
+Bugün çok mutluyum da.
@taehyung_kim:
-Umarım her zaman böyle mutlu olursunuz!-Enerjiniz çevrenizi de etkiliyor çünkü.
@jimin_park:
+Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.
@taehyung_kim:
-Önemli değil!-Ah, az daha unutuyordum.
-Yorumlarda bir şey demiştiniz.
-Bana güzel olduğumu kanıtlayacaktınız ya hani.
-Bana güzelliğimi değil de değerli olduğumu kanıtlasanız?
-Nasıl olur?
@jimin_park:
+Siz değerlisiniz ve bunun kanıtlanmaya ihtiyacı yok.+Ancak eğer öyle istiyorsanız...
+Tamam!
+Size ne kadar değerli olduğunuzu kanıtlayacağım.
+Sadece bekleyin!
+Sizi bulabileceğim bir adres söyleyebilir misiniz?
@taehyung_kim:
-KBC ana binasının yanındaki yedek 5 katlı şirkette oluyorum genellikle.-O bina tamamen çekimler için ayarlandı çünkü.
-Ama bende gelebilirim yanınıza.
-Adres vermeniz yeterli.
@jimin_park:
+Miracle Dance Studio' nun sahibiyim.+Genellikle değil hep oradayım.
@taehyung_kim:
-Pekala!-Görüşmek üzere o zaman...
@jimin_park:
+Görüşmek üzere._ _ _
@jimin_park:
+SENDEN NEFRET EDİYORUM!______
%75 texting %25 düz yazı olacaktı yarı yarıya oldu iyi mi? Neyse canım nolacak dlddldndlsnd bir gecede iki bölüm yazdım ve ikisi de önceki bölümlere göre bir tık uzun. Saat olmuş 4:25 serseriler için uyku vakti hadi eyw
Ama yine de sizi seviyorum. İyi uykular 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Today(TEXTING) ' taekook
FanfictionBeni terk edebilirdin Jungkook. Ama evlendiğimiz gecenin sabahında yanımda seni beklerken o soğuk mektubunla karşılaşmak istemezdim. Beni terk edebilirdin. Ama o gün değil. Ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi geri dönmek istiyorsun. Üzgünüm Jungkook...