छब्बीस

2.3K 120 81
                                    

MESSAGES

@c.y.s.m:
+Jennie?

+İyi misin?

+Jenni lütfen kendine gel!

+Tek umudum sensin şu an.

+Taehyung'u ondan koruyabilmek için tek umudum sen kaldın lütfen  kendine gel yalvarırım.

@jennie_kim:
-Jeongguk?

-Sensin, eminiz değil mi?

@c.y.s.m:
+Evet, evet benim.

+Jennie bana inanmak zorundasın!

+Çünkü olay tamamen Taehyung'un hayatıyla alakalı.

@jennie_kim:
-Yu Jin'den mi bahsediyorsun?

@c.y.s.m:
+Sen... nasıl?

@jennie_kim:
-Bir süredir ondan ben de şüpheleniyorum çünkü...

-O kızda normal olmayan bir şeyler var ve bundan diğerlerine de bahsetmiştim aslında.

-Sen bana onun neyinden bahsedecektin ki?

@c.y.s.m:
+Benim Taehyung'dan uzaklaşma sebebimin ne olduğunu sanıyorsun?

+Düğünden bir gün sonra bırakıp gitmek ne kadar zordu benim için.

+Onun ne kadar tehlikeli biri olduğuna birçok kez şahit oldum ama asıl hatayı Taehyung'u bırakarak yaptım.

+Bugün olanları duydun mu?

+Kendi canının da tehlikeye düşeceğini umursamıyor artık.

+Kaldığınız odada gaz kaçağına sebep oldu bugün ve odada kendisi de varken yaptı bunu.

+Psikopatlık seviyesinde yapıyor artık yaptıklarını ve onu durduramıyorum.

+Bunun için senin yardımına ihtiyacım var.

@jennie_kim:
-Sana nasıl güvenebilirim ki, terk ettikten sonra yurtdışına kaçtın ve Taehyung'un yanında her daim ben vardım.

-Her anına şahit oldum ben. Ne kadar kötü durumlara düştü senin haberin var mı?

-Aptal bir korku yüzünden Taehyung'u bir başına bıraktın sen.

@c.y.s.m:
+Taehyung'u bir başına bıraktım haklısın ve evet korkum yüzünden bıraktım ama o kızdan korktuğumdan değil anla, yalvarırım.

+Taehyung'a az daha arabayla çarpacaktı, nasıl ayağını burktu sanıyorsun sen?

+Benim tek korkum ona bir şey olması.

+Yazdım, nefes alma sebebime yazdım, haberdar etmeye çalıştım ancak dinlemedi beni.

+Şu hayatta tek yaşama sebebim oyken ona bir şey olursa yaşayamam ben.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Not Today(TEXTING) ' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin