@jenniekim: Beyefendinin kız kardeşini havaalanından almak için sıcacık yatağımdan zorla kaldırıldım ve sonuç... yüzüme bile bakmayan bir Taehyung. Bırakıyorum ben bu arkadaşlığı, kalbimi kırıyor bu şerefsiz. 🥺
...
@taehyung_kim: Kalbimi kırıyorsun ama... neye baktığımı bildiğin halde... üzdün zalim kadınn...
=>@jenniekim: Ay sus be! Haklı çıkarmaya çalışamazsın kendini ama madem çok fazla barışmak istiyorsun Chanel ve Gucci' ye bir uğrayalım yol üstünde.
=>@taehyung_kim: Jin hyung ve sen iflas ettireceksiniz beni. Bunun da oldukça farkındasınız ya en çok da bu üzüyor... kahpe dostlar biriktirdim. Hepsi ailem oldu.
=>@whseokjin: Biri benden bahsetmiş. Hissettim...
=>@jenniekim: Ruh eşim gelmiş. 😍
=>@whseokjin: Aşkııııım...❤
=>@taehyung_kim: Sizinle uğraşırken yaşlandım ve bu yalan değil. En sevdiğim hyungum, Namjoon hyungum.
=>@kimjoonie: Bırakalım bunlarla arkadaşlığı Taehyung-ie. Seokjin hyung beni hep dövüyor. 🥺
=>@taehyung_kim: Seni korurum da diyemiyorum ki karşı atak olarak Jennie yanında...
@x1: Bu arkadaş ortamı gibi arkadaş ortamım olsaydı ne olurdu sanki...
@x2: Benim arkadaşlarım da Jennie gibi en pahalı şeyleri istiyorlar... tek farkları Jennie sevimli, benim arkadaşlarım habeş maymununa benziyor.
=>@x3: Habeş maymunu?
=>@x2: Annemin kardeşlerime ve bana kızarken kullandığı bir kelime... çok kötü bir şey olmasa gerek... yani sonuçta bunu çocuklarına söyleyen bir anne... ANNE!
@x4: Hayatımı Taehyung' un bilekliği olarak geçirmeye razıyım. Hiç bileğinden çıkarmıyor, en azından bir kez yakından göreyim şu adamı.
=>@x5: Ben de hayatımı Taehyung' un kapısının önünde Sivas kangalı olarak geçirmeye razıyım. Taehyung Bey bak evini korurum, arada havlarım, kuru mama sevmiyorum, maaşı sonra düşünürüz.
=>@x6: Sen nereliydin acaba?
=>@x5: Türk' üm be-
=>@x7: SEOKJIN IS SICK!
=>@x5: Ne alakaydı şimdi bu?
=>@x7: Hep denemek istemiştim kusura bakma. İçimde kalmasın dedim...
=>@x6: Herkes akıl hastası.
_ _ _
Elime aldığım kahveden büyük bir yudum daha aldım. Uçak daha yeni inmişti ancak annemin kocasının kızı daha geç gelecekti. Yürüme engeli bulunduğu için özel olarak yer ayarlanıyordu ve oradan indirilebiliyordu sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Today(TEXTING) ' taekook
FanfictionBeni terk edebilirdin Jungkook. Ama evlendiğimiz gecenin sabahında yanımda seni beklerken o soğuk mektubunla karşılaşmak istemezdim. Beni terk edebilirdin. Ama o gün değil. Ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi geri dönmek istiyorsun. Üzgünüm Jungkook...