आठ

8.3K 497 262
                                    

@jimin_park: Trene bindiğimizden beri her yere şaşkın şaşkın bakıyor ve önüne koyduğum her şeyi yiyor😳

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@jimin_park: Trene bindiğimizden beri her yere şaşkın şaşkın bakıyor ve önüne koyduğum her şeyi yiyor😳. Bense sadece bakabiliyorum, çünkü lanet olasıca mükemmel formumu bozmamam gerekiyor😭. '@taehyung_kim'

553.400 beğeni, 36.894 yorum.

...

@kimjennie: Taehyung yemek mi yiyor, ben mi kör oldum. Ki bence ben kör oldum. Zalimin evladına ne yedirsem tuvalete yediriyor ben yedirdikten sonra. Evde görüşeceğiz ama seninle Taehyung Bey! '@taehyung_kim'

   =>@taehyung_kim: Bütün suç Jimin' de gerçekten bak. Bir sürü güzel yemek getirmiş. Yemeden duramıyorum. Sen de olsaydın keşke... ayrıca bu pirinç kekleri bir harika!

   =>@jimin_park: Ben de senin böyle iştahla yemek yediğini görene kadar, yemekte bu kadar iyi olduğumdan haberim yoktu. Bana kendimi keşfettiriyorsun Kim Taehyung...

   =>@jenniekim: Yaptığım yorumun altına yapılan vıcık vıcık yorumlar yüzünden asit içmeye gidiyorum. Midem daha fazlasını kaldırmaz çünkü. Öğhhhhh...

   =>@taehyung_kim: Kıskanma Jennie! Sana da yemek ayıracağımdan emin olabilirsin!

   =>@jenniekim: Dikkat et de sen yemek olma!

   =>@jimin_park: Biraz daha ağzını şapırdatarak yemek yerse yanaklarını ısıracağım. Çok tatlı yemek yiyor. O yüzden haklısın her an akşam yemeğim olabilir. 😂 '@jenniekim'

   =>@taehyung_kim: Telefonum bir kez daha titrerse sizin yüzünüzden, bu tatlı ve mükemmel pirinç keklerini bırakır tabaklarını yediririm size!

   =>@taehyung_kim: Aferin! Böyle olun! Hehe 😏😏

@x1: Biraz önce yukarıda ki yorumlarda ne oldu öyle?

@x2: Buralardan bir Jennie Kim geçmiş. Anlarım asalet kokusunu.

@x3: Canım pirinç keki çekti. Tek sorun daha önce hiç yememiş olmam...

@x4: Kim Taehyung olarak dünyaya gelmek vardı, ancak yırtık prezervatif sonucu çocuk olduğum için benim de benden umudum yok.

@x5: Kim Taehyung asaletin ta kendisi... Kim Taehyung başlı başına sanat.

@x6: Bu . geçenki . çocuk . değil . ama . bu . da . iyiymiş . numarası . var . mı . numarası .

@x7: Bir fotoğraf gunder basdırbasyon cekecem
(Kullanıcı spamlanmıştır. Artık gönderilerinize yorum yapamaz.)

_ _ _

@taehyung_kim: Gideceğimiz yerin bu kadar soğuk ve karlı bir yer olduğunu bilmemem ve montum korur diye düşünerek kısakollu giyinmem, tamamen benim aptallığım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@taehyung_kim: Gideceğimiz yerin bu kadar soğuk ve karlı bir yer olduğunu bilmemem ve montum korur diye düşünerek kısakollu giyinmem, tamamen benim aptallığım...

833.210 beğeni, 79.566 yorum.

...

@jimin_park: Bu aptallıktan çok tatlılık. Gerçekten çok tatlısın.

   =>@taehyung_kim: 😳😳

@j1: Birileri üstteki yorumlardan sonra UwU krizine girdi sanırım.

@jj: O kıyafetlerin altında resmen cennet saklıyorsun ve bu kurallara aykırı!

@j3: AMAN YARABBİİİ, AMAN YARABBİİİ. SEN NELER YARATIYORSUN YARABBİİİ.

   =>@amanyarabbi: Bilmem neler yaratıyorum?

   =>@j3: Sanırım çarpılıp ölmem gereken kısıma geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen anne ve babama içten teşekkürlerimi sunuyor ve kendi kendimi boğmaya gidiyorum.

______

Söz verdiğim gibi bölümü yazmaya geldim. Aklımdaki gibi 2 bölüm çıkartamayacağım çünkü saat 3 ve ben gerçekten texting yazmada berbatım fşendşenflerj hangi kafayla texting e karar verdiysem. Herneyse yavrularım umarım beğenmişsinizdir.  Size ufacık bir ipucu bıraktım. Fark eden olursa ona sürprizlerim olabilir. Ancak sadece ilk fark edene!

Not Today(TEXTING) ' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin