@jenniekim: Saat 18.00' da bağlı olduğumuz şirket açıklama yapacak. Çok güzel şeyler için hazırlayın kendinizi, çünkü biz çok heyecanlıyız! Beklemede kalın! '@taehyung_kim' 💜
864.700 beğeni.
Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır._ _ _
@taehyung_kim: Beni mutlu etmeye çalışırken koalaya dönüşen minik bir Jenniee! '@jenniekim'
875.369 beğeni.
Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır._ _ _
@kbc.official: Ünlü mankenlerimizden
Kim Jennie ve Kim Taehyung çekimler için Paris' e gidecek. Paris' te yapılacak çekimlerinden sonra, kendi tasarımları olan kıyafetleri kendi seçtikleri mankenlerlerle sunacaklar. Arka fonda şarkı söyleyecek olan kişiler oldukça yetenekli olan mankenlerimiz yani Taehyung ve Jennie. Küçük dünya turu listemizde olan ülkeler;1-Paris (Fransa)
2-Milano (İtalya)
3-Armani (İngiltere)
4-Tokyo (Japonya)
5-New York (Amerika)
6-Roma
7-HollandaBir süredir bu proje için çalışan mankenlerimize lütfen destek olun!
1. 893.562 beğeni.
Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır._ _ _
"Jennie o bavullar da ne Tanrı aşkına! Taşınmıyoruz."
Jennie bavullarına laf etmemden hoşlanmamış olacak ki bana laf yetiştirme moduna bürünmüştü. İki el belde, bacağın birini öne alarak kırmış ve yükünü kırdığı bacağına vermişti.
"Taehyung asıl seninkiler ne? 3 bavulla dünya turuna mı çıkılır? Bak mesela benim bavullarıma pembe olanda takılarım, hemen yanındaki iki büyük siyah bavulda ayakkabılarım, kırmızı orta boy bavulda makyaj malzemelerim, şu dört orta boy mor bavullarda kıyafetlerim ve küçük mavi olan bavulda da teknolojik eşyalarım var. Her şeye hazırlıklıyım ama yemek için özel bavul hazırlayamadım çünkü yemekleri nasıl saklayabileceğimi bilmiyorum..."
Bense şaşkınlıkla bavullarına bakıyordum hâla. Gerçekten yemek için de 2 bavul doldurabilecek kapasitesi vardı. Bakışlarım kendi bavullarıma döndüğünde dudak büzdüm. Kesinlikle sorun Jennie' deydi.
"Ayh, herneyse. Taehyung dua et de artık şu saplıktan kurtulayım. 60 yaşında bile 'evde tek başına' oynamak istemiyorum."
"Sen bir de gelip bunu bana mı söylüyorsun? Daha yeni kazık yedim ve terk edildim be! Rahat bırak beni!"
Jennie hemen sırtındaki çantasını yere atmış ve koşarak yanıma gelmişti. Sarılıp moral verecek sanarken yanaklarıma ellerini şap diye vurmuş ve sıkıştırmaya başlamıştı. Öne doğru büzülen dudaklarım hanımefendinin hoşuna gitmiş olacak ki bastırdıkça bastırıyordu.
"Taehyung! Taehyung! Taehyung! Çok tatlısııııııııın! Yanakların her an elimde kalabilir. Bana yanaklarını satar mısın? Çok güzel fiyatlar sunarım sana."
Evet bir kez daha anladım ki akıllısı beni bulmaz, delisi peşimi bırakmaz...
"Yanaklarımı serbest bırak seni cani kadın! Onlar benim yüzümde güzel sadece. Ayrıca bavulları kapıya kadar çıkartmam lazım daha. Malûm hanımefendimiz yeni manikür yaptırmış ve seninkiyle beraber on iki tane bavul taşıyacağım. Bir de neden bu bavullar böyle renk renk?"
"Bakımlı olmam benim suçum değil ve bavulları kategori kategori ayırdım yani hangi kategorideyse o renkte bavul kullandım o yüzden böyle renk renk. Sakın aklına buradan başak burcu özelliği gelmesin, oradan da Jungkook pisliği gelmesin yoksa döverim seni!"
"Sen diyene kadar aklımda yoktu. Unutmuştum."
Son kelimeyi o kadar sessiz söyledim ki ben bile söylediğimden emin değildim. Elime yerdeki iki bavulu alıp dış kapıya doğru ilerlerken arkada kendi kendine kızdığını duyuyordum.
_ _ _
MESSAGES
@c.y.s.m:
+ Dayanamıyorum artık!+ Kriz geçireceğim!
+ Öylece uzaktan çökmüş halini izlemek benlik değil!
+ Ama elim ayağım bağlı.
+ Uzak durmak zorundayım.
+ Umarım bu uzaklık benim sonum olmadan her şey çözülür.
+ Çünkü o olmadan ben bir hiçim.
+ Ama yanında da olamam.
+ Benden uzak olsa bile yaşasın yeter.
+ Tek istediğim bu kadar üzgün olmaması.
+ O mutlu olsun, başka bir şey istemiyorum.
+ Eski günlerimizi hatırladıkça nasıl bu hale geldik diye düşünmeden edemiyorum.
+ Sonra aklıma o canavar geliyor.
+ Taehyung' un tek suçu o ebeveynlere sahip olması.
+ O canavardan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum.
+ Çok kurnaz ve ben daha bir hamlesine yetişemeden çoktan diğer hamlelerine geçiyor.
+ Bazen düşünüyorum.
+ Bu kadar aptal olmasaydım hala Taehyung ile beraber olabilir miydik?
+ Kesinlikle olabilirdik.
+ Ama sen aptal Jeon Jungkook her zamanki gibi yine kaybettin.
+ Ve en acı verici kaybedişti bu.
Tek sizin olduğunuz konuşma grubunun sohbet geçmişi silinsin mi?
✅ veya ❎
✅' a basıldı.
İyi günler Bay Jeon. Yeni sohbetlerde yine bekleriz!______
Merhaba ballarım, nasılsınız?
Açıkçası diğer kitaplarıma bölüm yazmam gerekirken bu kitaptan çıkamıyorum ve sürekli bu kitaba yazmak istiyorum. Yaşasın az okunan kitaplarrrr! Herneyse evde geçirdiğimiz günleri dolu dolu geçirmeye çalışın bebeklerim. Sizleri çok seviyorum. Kucak dolusu kalplerr🧡🧡🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Today(TEXTING) ' taekook
FanfictionBeni terk edebilirdin Jungkook. Ama evlendiğimiz gecenin sabahında yanımda seni beklerken o soğuk mektubunla karşılaşmak istemezdim. Beni terk edebilirdin. Ama o gün değil. Ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi geri dönmek istiyorsun. Üzgünüm Jungkook...