______
Taehyung' a
Öncelikle sana böyle bir mektubu bıraktığım için beni affet. Daha ilk geceden, hemde böyle bir geceden sonra gitmek... bilmiyorum ama sen uyuduktan sonra çok düşündüm. Ben daha tek başımayken sorumluluklarımı yerine getiremiyorum, bir başkasına özellikle senin gibi birine nasıl yardımcı olayım.
Benden nefret edeceksin. Hatta tiksineceksin benden ama yapamadım. Affet. Ben senin kadar güçlü değilim. Zorluklara beraber göğüs geremem seninle. Korkak olduğum için özür dilerim.
Beni affet Kim Taehyung. Boşanma dilekçesini eve yollayacağım ve boşandığımız gibi yurt dışına taşınacağım. Ne sana ne kendime zorluk çıkartacağım. Sana bunları yaşattığım için özür dilerim.
- - -
Mutlulukla açtığım mektubu gözyaşlarımla kapatıyordum. Kim evlendiği gecenin sabahında böyle bir mektupla uyanırdı.
O kadar çok ağlamıştım ki gözlerime artık iğne batıyor gibi hissediyordum. Bunu bana, bize nasıl yapmıştı. Kısa süreli bir birlikteliğimiz olsa belki haklı derdim ancak 3 yıllık sevgililik üzerine yapılan bir evlilikti bu. Evlendikten sonra nasıl böyle bir karar verebilirdi? Evlenmeden önce fark edemedi mi?
Ve ben daha Jeon Taehyung' a alışamamışken tekrar Kim Taehyung olacaktım. Ama hayır! Ben bu değilim. Ben bu kadar güçsüz değilim. Kendine gel Kim Taehyung. Sen bu kadar güçsüz değilsin.
Sen güçlüsün ve her zaman en iyisini yaparsın. Zorlanacaksın, özleyip ağlayacaksın ama atlatacaksın. İşte o zaman eskisinden daha da iyi olacaksın. Sadece sabret. Her şey güzel olacak.
______
İlk bölüm olduğu için ve olayları anlamanız için kısacık bir bölümdü. Zaten texting bir kitap olduğu için bölüm yazarken zorlanacağımı sanmıyorum. Yazabildiğim en kısa aralıklarla yeni bölüm atmaya çalışacağım. Sağlıcakla kalın. 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Today(TEXTING) ' taekook
FanfictionBeni terk edebilirdin Jungkook. Ama evlendiğimiz gecenin sabahında yanımda seni beklerken o soğuk mektubunla karşılaşmak istemezdim. Beni terk edebilirdin. Ama o gün değil. Ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi geri dönmek istiyorsun. Üzgünüm Jungkook...