1.Bölüm Okul' un İlk Günü Soğuk Bakışlar

416 40 4
                                    

Selam! Bu hikayemi çok uzun süre önce yazmıştım. Ve yayınlamaya karar verdiğim ilk hikayem. Umarım okuyup beğenirsiniz.
Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin keyifli okumalar...♥♥♥

SEDEF'İN AĞZINDAN

Yine alarmın berbat sesi kulaklarımı doldururken alarmıma saydıra saydıra alarmımı kapattım. Şaka gibi yaz tatili bitti ve ben hala hazır değilim . Tam güzel uykuma geri dönüyordum ki telefonum çaldı. Telefonu açtım ama açmaz olaydım!!! Bir adet Sinem telefonda böğürmeye başladı.

"Kankiiiimm günaydıınnn !!!! "

"Ebeni seveyim Sinem senin. Sabahın köründe insan kankisini böyle mi uyandırır yaaa"

DIT

DIT

DIT

Aaa telefonu kapattı sabah sabah trip mi atıyo bu bana offf en iyisi arayıp gönlünü alayım.

ÇALIYOR

ÇALIYOR SABIR

ÇALIYOR SABIR

HALA ÇALIYOR SABIR

" Kızım neden yüzüme kapattın telefonu yaaaa!!!"

"Sabah sabah niye gıcık edion beni ALLAH ALLAH !!!!

" Öff Sinem yaa hem suçlusun hem güçlü sabahın köründe insan düşmanına bile yapmaz bunu yaa !!!"

"Amaann sende Esra kılıklısın. Kızım okulun ilk günü diyorum, taş çocuklar diyorum, kaldır şu kıymetlini diyorum bir saate hazırlan Esra 'yla seni almaya gelicez.Her zamanki parkın önünde bekle bizi."

"Sen Esra' yı uyandırabildin mi ki ??"

"Ooooo Esra ' yı senden önce uyandırdım kesin sürünüyodur şu an."

" Tamam kankimmm ben kapatiom öptüm by"

"Tamam by" dedi ve kapattı .

ESRA'NIN AĞZINDAN
"Offf okulun ilk günü okula mı gidilir yaa bu Sinem kafayı yemiş kesin. Yaa birde sabah sabah hiç üşünmeden bir de beni arıyo"ben böyle kendi kendime konuşurken kapı çaldı evet doğru tahmin Sinem geldi ve odama daldı, dalmasıyla böğürmesi bir oldu tabiki.

"Sen daha hazırlanmadın mı yaaa!!!"

"Kanka ben tam hazırlanıyordum ki sen Daldın! Odama!! Benim odama!!! "

"Ya ya bizim köyde de zaten inekler uçuyordu."

"Hmm ok"

"Kalk hadi kalk Sedef her zamanki yerde parkın önünde bekliyo biraz daha geç kalırsak eğer canımıza okucak!"

"Odamdan çıkarsan giyincem"

"Odomdom çokorson goyoncom" diye böğürdü ve söylene söylene aşağıya indi.

SEDEF'İN AĞZINDAN
Bekliyorum...Bekliyorum...Bekliyorum...Hala bekliyorum...Hala beklemekteyim...

"Gel gel gel çok özledim, gel gel gel çok çaresizim." Bir baktım nedense bütün insanlar bana bakıyo ne yani şarkı söyleyemez miyim? Üstelik sesimde bu kadar güzelken!!! (doğruya doğru şimdi sesimde gerçekten güzel) tabi ki söylerim ama ben susmayı tercih ettim. Çünkü bizim kızlar gelmişti. Hemen kinkimin üstüne atladım çünkü onu çok özlemiştim.

♥AŞKTAN BİHABER♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin