10. KARAM

126 25 1
                                    

Multi: Sedef & Ateş

Gözlerimi zorlukla araladığımda okulun revirinde yatakta yatıyordum. Etrafa göz gezdirdiğimde hemşire Semra abla uyandığımı fark edip

" Ah canım uyandın mı. Dur kalkma sakın, biraz dinlen. "

" Ne oldu bana? "

" Tansiyonun düşmüş canım Ateş seni getirdiğinde kucağında baygındın. "

" Peki Ateş nerde? Yani o gitti mi? "

" Yok hayır senin uyanmanı bekliyordu. O da daha az önce çıktı. " Kapının açılmasıyla Ateş elinde bir tost ve meyve suyuyla içeri girdi.

" Bak o da geldi işte "

" Birileri beni mi soruyor yoksa bana mı öyle geldi. "

"E......" hemen Semra ablanın lafını bölerek

" Yooo ne alakası var " dedim. Durumu toparlamaya çalıştım. Beyefendi yanıma gelip yatağın üzerine yani yanıma oturdu. Ben şaşkınca onun ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştım. Ama bakın sadece çalıştım. Ama ne yapmaya çalıştığını anlamadım. O sırada Semra abla odadan çıktı.

" Napıyorsun ?" dedim.

" İyiyim sen napıyorsun ? "

" Ben şuanda ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyorum. "

" O zaman sen olmayan beynini yorma ben söyleyeyim " dedi.

" Dur bi dakika sen bana beyinsiz mi dedin? "

" Ben öyle demedim ama sen öyle diyorsan bilemem. Hem ne anlarsan o "

" Sensin beyinsiz " diyip kollarımı önümde birleştirdim. Ona bakmayıp sağ tarafımda ki duvara bakmaya başladım.

" Şimdi de küçük çocuklar gibi tirip mi atıyorsun ? "

" Evet nolmuş "

" Neyse bu tost ve meyve suyunu bitiriyorsun. "

" Neden miş o "

" Çünkü uzun süre aç kaldığından bayılmışsın. Bu yüzden şimdi bunları yiyorsun "

" Ya yemezsem ? " dediğimde cebinden çıkardığı karamı gösterip

" O zaman bu üç karam dan mahrum kalırsın " dedi. Tam elindeki karamı çekip alacakken elini geriye götürdü.

"Ya Ateş versene bir tane ben çok seviyorum "

"Biliyorum sevdiğini " dediğinde " Ne " gibisinden kaşımı kaldırınca

" Sınıfta konuşurken duymuştum sadece yoksa senin sevdiğin şeylerle ilgilenmiyorum. "

" Tamam ya bir şey demedim verecek misin? " dedim. Ve yavru köpek bakışımı atmaya başladım. Her zaman işe yarardı. Ben böyle yapınca hafif tebessüm etti. Bu gerçekten içten bir tebessümdü.

" Bunları bitirirsen veririm "

" Tamam ama bak söz ver " az öncekinin aynısı yüzüne tatlı bir gülümseme yerleştirip

" Tamam söz " dedi. Ve karamları cebine koydu. Tost ve meyve suyunu elinden alıp yemeye başladım.

Tostumu bitirdikten sonra Ateş' e bakmaya başlayınca cebinden bir karam çıkartıp verdi. Ben büyük bir aşk ve tutkuyla karamıma bir ısırık vurmuşken Ateş elimden çekip alıp yemeye başladı.

" Ya Ateş o benimdi. Cebinde iki tane daha var, onlardan birini yesene " diyerek sitem ettim. Elindeki ısırdığı karamımı gösterip " bunun tadı daha güzel "  dedi ve yemeye devam etti. Ateş' cebine elimi sokup son iki kalan karamı aldım. Ve birini açıp yemeye başladım. Bu sefer Ateş' e karamımı kaptırmaya niyetim yoktu. Karamımı bitirdikten sonra yataktan kalkmaya çalıştım.

♥AŞKTAN BİHABER♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin