Beğenmeniz dileğiyle keyifli okumalar....
Hocaya olan sinirimden kafamı sıraya gömdüm ve kendimi uykunun şefkatli kollarına bıraktım.
✳✳✳
YAZARDAN
O sırada Kerem konuşmaya başladı
Kerem " Hocam bizi de oturtsanız artık . "
Hoca " Tamam Kerem sen Esra' nın yanına otur . "
Kerem " Hocam geleli 5 dk oldu Esra kim nerden bileyim"
Hoca " En arkada kafasını sıraya gömen kız varya işte onun yanına "
Kerem " Hocam siz benle dalga mı geçiyorsunuz. En arkadakilerin üçüde kafalarını gömmüşler."
Hoca " Neyse Keremcim tamam doğru söylüyorsun, kapı tarafında ki en arka sıradaki kızın yanına otur . "
Kerem " Ohh bee!!! Sonunda tarif edebildiniz hocam " dedi ve Esra' nın yanına oturdu .
Hoca " Gel bakalım Tuancım sıra sana geldi. Hmm..... Sende ortadan en arkadaki sıraya Sinem' in yanına otur . "
Tuan " İyi benim bulmam kolay oldu." dedi ve Sinem' in yanına oturdu.
Hoca " Ateşcim Sende en arka cam kenarında ki Sedef' in yanına otur " Ateş hocaya cevap dahi vermeden Sedef' in yanına oturdu.
✴✴✴✴✴
İkinci ders saatinde sınıfa tarihçi Zekiye hoca gelip sınıfın tüm itirazlarına rağmen ilk günden derse işlemeye başladı ve bazılarının dersi dinlemediğini görünce sözlü yapmaya başladı .
Hoca " Sedef tahtaya çık " Sedef uyuduğu için hoca tekrardan seslendi.
Hoca " Sedef !!! Ateş yanındakini dürt oğlum" Ateş umursamaz bir tavırla
Ateş "Heyy kalksana" deyip koluna dokunup sarstı.
Kamil "Hocam top patlasa uyanmaz o ve kankitoşları ( kankitoşları kelimesini yapmacık bir şekilde ve kız gibi söyledi ve konuşmaya devam etti.) Hocam ben kaldıriyim mi teşekkürler." Hocanın cevap dahi vermesini beklemeden teşekkür edip soluğu Sedef' in yanında aldı. Omuzlarından tutup sarsmaya başladı .
Kamil " Sedeff Sedefff Sedeffff mahkum kalk sözlü var kalksanaa "
SEDEF' İN AĞZINDAN
Omuzlarımda hissettiğim sarsıntıyla gözlerimi açıp sıraya gömdüğüm başımı kaldırdım.Sedef " Ne oldu deprem mi oluyo "sınıfa baktımda Sinem ve Esra uyuyorlardı. tüm sınıf ve yanımda oturan kişi ise hepsi dönmüş bana bakıyorlardı. Neee!!! benim yanımda oturan biri mi var ??? Yanımdakine dönüp baktığımda Ohaa!!! sınıfa yeni gelen soğuk bakışlı adı Ateş olan çocuk benimle aynı sırada oturuyor.
Kamil " Ne oldu aşık mı oldun. Çocuğu gözlerinle yedin bitirdin" dedi kulağıma eğilerek
Sedef " Saçmalama, hocam niye bu benimle oturuyor ?? "
" Bu mu? "
Sedef " Adını bilmiyorum ne yapim ? " Aslında biliyorum ama gıcıklık olsun diye canım öyle istiyor.
"Adımı bildiğini ikimizde biliyoruz yalan söylemene gerek yok "
Sedef "Sen kendini gözünde çok büyütüyorsun, ayrıca ben yalan söylemem!!! "
Hoca " Tahtaya çık Sedef "
Sedef " Ben mi ? "
Kamil " Yok ben "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥AŞKTAN BİHABER♥
Novela JuvenilKendi hallerinde her şeyden habersiz düşleriyle hayat bulan lise son sınıf olan Sedef, Esra ve Sinem' in gerçek hayattan öğrenecekleri büyük bir şey hiç tatmadıkları bir duyguyu Aşktan Bihaber oldukları tabi ki onları tanıdıktan sonra anlayacakları...