Multi: Sedef & Ateş
Beğenmeniz dileğiyle keyifli okumalar....
Hani bazı zamanlar olur korkuyu iliklerinize kadar yaşadığınız an işte şuan da yaşadığım durum tam da bu. Okul koridorunda ağır adımlarla ilerliyor iken bulunduğum koridor birden karanlığa büründü. Ne bir ses nede bir öğrenci vardı. Arkamda birini hissetmemle arkamı döndüğümde bulunduğum koridor birden aydınlandı. Tam karşımda Ateş' i gördüm. Bana duygudan yoksun, karanlığın tohumlarını taşıyan boş gözlerle bakıyordu.
" Ateş " dediğimde cevap vermek yerine, sadece anlandıramadığım boş gözlerle bakmaya devam ediyordu.
" Ateş sen iyi misin?" dediğimde
" SUS! " diye bağırınca bir an afalladım.
"A..ateş n..neyin var? "
"SANA SUS DEDİM ANLAMADIN MI!!! " dediğinde elinde ki silahı yeni fark ettim. Elinde ki silahı yavaş yavaş bana doğrulturken
"A...Ateş na..napıyorsun s..sen " dediğimde göz yaşlarım çoktan özgürlüklerine kavuşmuş ve yanaklarımdan usulca süzülüyorlardı.
" SUS DEDİM SANA SUS KARŞIMDA AĞLAMAYI KES!! " diye bağırdı.
" A...Ateş ya..yalvarırım ya...yapma " dediğimde
"SANA SUS DEDİM LAN SUS SUS SUS !!! " diye bağırdı ve tam kalbime ateş etti.
Ve bir anda ter içinde yatağımdan sıçradım. Etrafıma göz gezdirdiğimde anladım ki hepsi bir kabusmuş. Ama o kadar gerçekçiydi ki Ateş' in beni vurdğunu sandım. Neyse ki hepsi bir kabustan ibaretmiş. Yataktan kalkıp ılık bir duş aldım. Sonra saçlarımı kurutup okul formamı giydim ve siyah deri ceketimi giydim. Saçlarımı açık bıraktım. Gözlerime rimel sürdüm ve ince bir eyesliner çektim. Dudaklarıma renk vermesi için çilekli nemlendiricimi sürdüm ve çilek kokulu parfümümü sıktım. Çantamı alıp aşağı indiğimde siyah kalın topuklu botlarımı giydim. Sabahları kahvaltı alışkanlığım olmadığından direk evden çıkıp yola koyuldum.
Okula gelesiye kadar Ateş ile yaşadıklarımı düşündüm. İlk defa bir erkekten bu denli nefret ettim, korktum, tartıştım ve karşısında güçsüz bir şekilde ağladım. Düşünüyorum da bu yaşadığımız kötü olaylar kimin suçuydu. Bana göre onun suçuydu. Ama bilmemiz gereken bir şey de var suçu birazda kendimizde aramak. Off niye şimdi bunlara kafa yoruyorum ki. Şimdi birde hattımın onda olup olmadığını sorucam off. Sınıfa girdiğimde Sinem' in sırasına çantamı koymak yerine kendi sırama yani Ateş' in oturduğu sıranın yanına çantamı koydum. Bugün ilk defa okula erken gelmiştim. Sınıfta benden başka kimse yoktu. Bende kulaklıktan müzik dinleyerek camdan dışarıyı seyretmeye başladım. Okulun bahçesine bir ferrari girince merak ettiğimden o yöne baktım. Arabayı park ettikten sonra içinden çıkan kişinin Ateş olduğunu görmemle ufak çaplı bir şoka girdim. Çünkü daha önce okula arabayla geldiğini hiç fark etmemiştim. Benim ona baktığımı fark etmesiyle,okulun içine giresiye kadar ne o gözlerini kaçırdı nede ben, demek ki o da bugün benim gibi erkenciydi. Fırsat bu fırsat en iyisi kimse yokken hattımın onun alıp almadığını sormak.
İç ses: Kızım sen mal mısın? Kendine yeni telefon alırken hatta alsaydın ya.
Off bir sen eksiktin iç ses o kadarını bizde biliyoruz. Ama şimdi yeni hat al, rehberi yenikten oluştur falan, hem biliyorsun benim rehberin başı var sonu yok yani çok zor.
İç ses: Sen söyleyince mantıklı geldi. Ama şimdi Ateş' e nasıl sorcan biliyorsun çocuğun adı Ateş ama buz kütlesi kadar soğuk biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥AŞKTAN BİHABER♥
TienerfictieKendi hallerinde her şeyden habersiz düşleriyle hayat bulan lise son sınıf olan Sedef, Esra ve Sinem' in gerçek hayattan öğrenecekleri büyük bir şey hiç tatmadıkları bir duyguyu Aşktan Bihaber oldukları tabi ki onları tanıdıktan sonra anlayacakları...