7. Komik olan bir şey mi var Lan!!!

144 25 1
                                    


Multi: Tuan & Sinem

Beğenmeniz dileğiyle keyifli okumalar...

Sabah annemin bana seslenmeleriyle açtım gözlerimi.

Annem" Kızım senin telefonun yok mu, neden alarm falan kurmadın? "

Sedef "Anne ne diyorsun ya "

Annem "Diyorum ki biraz daha oyalanırsan geç kalacaksın. "

Sedef " Saat kaç ? "

Annem " Yarım saatin var küçük hanım "

Sedef "Tamam... Nee!!! ... Geç kaldım. Kızlar ulaşamayınca gitmiştir şimdi Off. "

Annem " Deli kız " diyerek odadan çıkınca hemen yataktan çıkıp banyoma girip elimi yüzümü falan yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Allah' tan kendime ait banyom var yoksa ortak tuvalete girip zaman kaybederdim. Hemen okul formamı giyip saçlarımı taradım. Kendiliğinden düz olduğundan düzleştirme ihtiyacı duymuyorum. Makyaj yapmadım sadece çilekli nemlendiricimi sürdüm ve çilek kokulu parfümümü sıktım. Çantamı alıp aşağıya indim , siyah kalın topuklu botlarımı giydim tam çıkarken

Annem " Sedef yine kahvaltı yapmadan mı gidiyorsun ? "

Sedef " Üzgünüm anne sabahları kahvaltı yapmayı sevmiyorum biliyorsun hadi ben geç kaldım. " dedim ve evden çıkıp yola koyuldum.
Bir süre sonra okula vardığımda herkesin derste olduğunu fark ettim. Adımlarımı sınıfımın bulunduğu kata çıktım. Sınıf kapısının önüne geldiğim de derin bir nefes alıp kapıyı çaldım gel komutunu alınca kapıyı açıp sınıfa girdim. Kısa bir özür faslından sonra mecburen sırama doğru yöneldiğimde Ateş' le göz göze geldiğimde ayağa kalkıp sırama geçmeme izin verdi. Sırama oturduğum da Sinem fısıldıyarak "nerde kaldın kanka " dediğinde "hiç sorma kanka" dedim. Ve Ateş hiç yokmuş gibi düşünerek dersi dinlemek yerine siyah kalın kapaklı çizim ve şarkı sözü yazmak için kullandığım defteri çıkarıp bir şeyler karalamaya basladim. Çizdiğim resme o kadar çok odaklanmıştım ki zilin çaldığını bile fark edememiştim ta ki önümdeki defter çekilinceye kadar.
Kafamı kaldırıp baktığımda defterimi çeken kişinin Sinem olduğunu fark ettim

Sedef "Hey defterim!!!"

Sinem " Merak etme gizemli şarkı sözü ve çizimlerine bakmıcaz. "

Esra "Aslında ben bir süredir merak ediyorum ama maalesef cesaret edip bakamıyorum. "

Sedef "Esra!!!" uyarıcı bir tonda söylemem sonucu Esra teslim olmuş gibi yaparak ellerini havaya kaldırdı.

Esra " Tamam tamam bu konuyu açtığım gibi kapatıyorum. "

Sinem " Bence de sağlığın için susmalısın. "

Esra "İyi tamam kapattım konuyu hadi kantine inelim ben çok acıktım. "

Sedef " Ben kahvaltı yapmayı sevmem biliyorsunuz siz inin. "

Sinem " Off saçmalama yürü beraber incez hem Esra kahvaltı yaparken biz de karam yeriz senle. " dedi. E tabi karam diyince benim gözler kalp emoje oldu resmen.

Sedef " Sen ısmarlarsan neden olmasın ?"

Sinem " E tabi kanka Esra götürdüğüne göre o ısmarlayacak."

Esra " Ahh kabak yine benim başıma patladı. Hadi Sinem' e ısmarlarımda kanka ama sen bir karamla durmazsın ki kanka en az üç tane karam yersin. "

Sedef " Aman sana mı kaldım mal ben kendi karamımı kendim alırım zaten. Amaç seni sinir etmek. "

Sinem " Malum aramızda en cimri olan sensin ya. Her neyse Sedef knk gel sen ben ısmarlarım sana."

♥AŞKTAN BİHABER♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin