5.Bölüm Enişte

169 27 2
                                    

Beğenmeniz dileğiyle keyifli okumalar....

SEDEF' İN AĞZINDAN

Mutfaktaki işimi bitirip salona geçtiğimde Sinem çoktan filmi koymuştu. Beni çok iyi tanıyor bir olayın üstüne hemen konuşmayacağımı bildiğinden direk filmi katmıştı. Esra gelesiye bizde bunu izler Esra gelince de ikisine birden anlatırım olayları ama şöyle bir durum var. Sinem bildiğini söylemişti nerden öğrendi ki. Her neyse sorarım birazdan. Elimdeki tepsiyi sehpanın koyduktan sonra kendimi koltuğa attım. Sinem ile filmi izlemeye başladık. Biz filme odaklanmışken kapı çaldı. Ben kapıyı açması için Sinem' e bakarken o da başına bakıyordu. Biz böyle bakışırken kapı çalınma olayından yumruklanmaya geçtiğinden Sinem dayanamadı ve kapıyı açmaya gitti zafer benim nihahaa. Sinem' le Esra salona gelip koltuklara oturdular. Ardından ikiside bana soran gözlerle bakmaya başladılar. Artık anlatmanın vakti gelmişti diyip bütün olanları en baştan anlattım. Erkekler tuvaletine girdiğimi Ateş' ın benim kolumdan tutup çıkardığını aynı zamanda bağırdığını, tartışmamızı, telefonumu kırmasını kısacası herşeyi anlattım. Ağladığımı söylediğimde Esra şaşırdı ama Sinem şaşırmadı ve sanki anlattığım herşeyi biliyor gibiydi. Anlatmam bittiğinde sorularını sormaya başlamışlardı.

Esra "Niye bize haber vermedin? öldük meraktan!" dedi biraz kızgın birazda kırılmış bir ses tonuyla

Sedef "Nasıl haber vermemi bekliyorsun Esra dumanla mı?" diye çıkıştım. Ee haksız mıyım ama telefonumu kırdı diyom, niye haber vermedin diyo.

Sinem "Sen kolay kolay ağlamazsın. Hatta hiç ağlamazsın. Sırtım acıdı, kolum acıdı, diye bahane üretme bana sen anca kalbin acırsa ağlarsın şimdi söyle bana sen Ateş' e karşı ilk günden bir şeyler mi hissetmeye başladın??? diye sordu.
Bazen bu kız niye beni bu kadar iyi tanıyı diye yakınmıyor değilim. Aslında sorduğu sorunun cevabını bende bilmiyorum. Zaten ben ne anlarım aşktan, hiç yaşamadıklarını ki.

Sedef "Bilmiyorum niye ağladığımı, bende bilmiyorum. Artık bu konuyu kapatabilir miyiz? diye sordum daha fazla bu konuda konuşmak istemediğimden.

Sinem " Hayır kapatamayız canım Esra' nın bize söylemesi gereken birşey var." dedi.

Sedef "Yine ne yaptın Esra" diye yakındım Sinem böyle söylüyorsa Esra kesin birşey yapmıştır.

Esra "Bir şey yapmadım ki ben bu sefer valla" dedi niye ise hiç inanmıyorum.

Sinem "Yemin etme çarpılcan lan hangi akla hizmet abimi arayıp Sinem' le Sedef ortalıklarda yok dersin." dedi ve ben iptal

Sedef "Ne yaptı, ne yaptı? Sinan abiye mi söylemiş?" dedim ve dik dik Esra' ya bakmaya başladım. Garibim kedi gibi kısmıştı koltuğa

Sinem "Aynen öyle abimi arayıp ortalıkta olmadığımızı söylemiş." dedi.

Esra "Ya ne yapsaydım? İkinizde ortalıkta yoktunuz meraktan öldüm yaa. Sinem' i arıyorum açmıyor kaç kere aradım artık Allah bilir. Seni aradım tabi benim hiç bir şey den haberim yok ya meğerse Sinem hanım herşeyi biliyormuş. Neyse bende son çözüm Sinan abiyi aradım. Benim telefonlarımı açmadın ama kesin onunkini açarsın diye." dedi aslında Esra' da haklı benle Sinem de bir şey demeden gitmiştik.

Sinem "Off ne yapacağız şimdi Sinan abim canımıza okuyacak şimdi ona ne dicez ki?"

Sedef "Bulcaz artık, uydurcaz Sinan abiye bir şeyler."

Sedef "Hadi film izleyelim. Ama korku izleyelim itiraz istemiyorum." dedim. Aslında korku filmlerinden çok korkarım ama yinede izlerim. Filmi ayarladım. Az önceki abur cuburlarımız durduğu için yenisini hazırlama gereği duymadığımızdan direk filmi izlemeye başladık.
Filmde korkunç sahnelerden biri oynarken kapıdan ses gelmeye başladı. Sesi duyduğumuz anda çığlığı bastık ve birbirimize bakmaya başladık. Yavaşça kapıya doğru baktığımız sırada gülme sesleri gelmeye başladı. Allah Allah ablam mı geldi acaba yerimden kalkıp kapıya doğru ilerledim. Yuh artık ablam ve Sinan abi el ele kapının önünde duruyorlardı. Şaka mı lan bu. Hemen içeri girip bizim kızların yanına gidip ve

Sedef "Kızlar ablam ve Sinan abi gelmiş üstüne üstlük kapının önünde el eleler sessiz olun ve bilmiyormuş gibi davranın sakın kimse birşey demesin herkes yerine. Düzeltin lan şu yüz ifadelerinizi" dedim ve yerine oturdum. Aha buldum Sinan abi bize kızmaya kalkarsa şantaj yaparım ablamla onu, anneme söylerim diye süper oldu. Aptal aşıklar bizim öğrenemeyeceğimizi ve evde olmadığımızı sanmışlar. Galiba Sinan abi ablama olaylardan bahsetmemiş ve ablamda beni okulda sanıyor, annemle babamda yok evde. Lan bu ikisi boş evde ne halt etceklerdi. Yok artık yapmazlardı dimi yok lan yok tövbe tövbe saçmalama Sedef. Ben kendi düşüncelerime dalmışken ablam ve Sinan abi salona geldiler. Üçümüzü karşılarında görünce bir an şaşkınlıkla ve korkuyla bize bakmaya başladılar. Bende hiçbir şey olmamış gibi yalandan yüzüme şaşkın bir ifade takınıp

Sedef "Aaa abla siz mi geldiniz hiç duymadık valla."

Ablam(Ezgi) "Evette sizin burda ne işiniz var? Okulda olmanız gerekmiyor muydu?

Sedef " Sizin de elele olmamanız gerekmiyor muydu?"

Sinan abi "Neeee!!!"

Ezgi ablam "Ne el ele tutuşması"

Sinem "Abi kenetlenen ellerinize baksanız anlayacanızda ama merak etmeyin biz sizi anladık"

Sinan abi "Hasssi!!!"

Esra "Çık çık çık....Çik iyip küfür yok Sinan abi"

Sinan abi "Siz okulun ilk günü niye kaçıyonuz lan okuldan?"

Esra "Valla benim bir suçum yok son dakka bunların başının altından çıktı."

Sinan abi "Ben biliyorum zaten hep bu iki cadının başının altından çıkıyor böyle şeyler."

Sedef "Lan cadı lakabı sadece bana ait noluyoz yaa!" dememle Sinem' in cimciklerinden nasibimi aldım.

Sedef "Ne yapıyon!! Aaooow......şey ....yani.....şimdi....ben..lan mı dedim. Yok yok dememişimdir yoksa dedim mi?"

Esra "Maalesef dedin"

Sedef "Enişte kusura bakma ya bir anda çıktı ağzımdan " ben daha cümlemi tamamlamadan ablamı öksürük tuttu.

Sinan abi "İyi misin canım?"

Sedef "Canım?"

Sinem "Canım??"

Esra "Canım mı??? Dur bi saniye siz sevgili misiniz?"

Sinem "Günaydın Esra biz en başından beri neyden bahsediyoz."

Esra "Sedef' le senin ortadan kaybolmanızdan bahsetmiyor muydunuz ya?"

Ezgi ablam "Ne kaybolması?" Sinem abisine "Ezgi ablaya bir şey anlatırsan sizi anneme ispiyonlarım" bakışı attı ama Sinan abi Sinem' i takmayınca bu sefer bende "Ablama bir şey söylersen, senle ablamın birlikte olduğunuzu anneme söylerim" bakışı attınca üç buçuk atıp hemen konuyu toparladı.

Sinan abi "Önce Sinem' le Sedef kaçmış okuldan sonra da Esra' ya haber vermişler. O da bunların yanına gelmiş. Önemli bir şey yok" dedi. Sinem' le ben aynı anda "Aferin sana" bakışı atınca o da bize "Siz bittiniz" bakışı atarak pich smile yaptı.
Sinan abi Sinem' in kolundan tutarak

Sinan abi "Kalk sinem gidiyoruz size bu kadar dedikodu yeter" dedi ve Sinem in kolundan tuttuğu gibi kapıya doğru sürüklemeye başladı. Daha sonra geri dönüp Esra' ya

Sinan abi "Esra gelmeyi düşünüyor musun?" dedi Esra umursamaz bir tavırla kafasını telefondan kaldırıp

Esra "Ne, kim?, ben mi? Ya Sinan abi beni götürmezsin diye düşündüm."

Sinan "Esra Kalk  beni delirtme senide eve bırakıcam." dedi Esra daha fazla dayanamayıp ayağa kalktı ve Sinan abinin peşinden ofluya pofluya  gitti.

Bölüm kısa oldu ama kusura bakmayın.

♥AŞKTAN BİHABER♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin