Len stretnutie alebo je za tým niečo viac ?

114 4 0
                                    

Čo sa deje Eliz je ti niečo ? Hneď som tam !

Ema

Len čo som vyvenčila Georga,Mark doviezol Emu. Akurát som vchádzala do domu a a zbadala som ju . Tašku mala cez seba prevlečenú a odierala sa jej o lýtka. Černá kožená bunda jej dokonale ladila k jej obtiahnutým sivým rifliam. Svojou ležérnou chôdzou hneď pri cupitala ku mne .

„ Ahoj pre boha čo sa deje? Čo je také súrne ,že sme s Markom museli prestať v tom najlepšom ? " Vyčítavo sa mňa pozrela a ja som vybuchla do smiechu . Nemohla som odolať jej vážnemu výrazu v tvary.

„ Fuj tie prasačinky si nechaj pre seba . Mark musel inak zúriť . " Škodoradostne som sa zasmiala a ťahala ju dnu .

„ Sadni si ! " Prikázala som jej „A počkaj tu na mňa !"Zbehla som rýchlo hore po schodoch do svojej izby zobrala papierik s číslom a bežala som rýchlo späť. Sadla som si k nej na pohovku a dala jej lístok pred oči.

„ Čo je to ? " Pozrela sa na lístok .

„ Číslo ?" Odpovedala som otázkou ako keby bola slepá . Nesprávne položena otázka . Otázka mala znieť: Od koho ?

„No to vidím ! Čo s ním od koho je ? "Pozrela sa mňa a na tvári jej pohrával mali úsmev .

Kusla som si do pery a ona hneď pochopila .

„Nie ? Nie . Nie ! To vážne ? " roztiahla do široká pery . A ja som len prikývla hlavou .

„ Tak hovor ako si sa k nemu dostala ?" Hneď začala vyzvedať .

„No ,keď som išla na tú kontrolu Tak sa so mnou rozlúčil a... Objal ma . Vieš aký je užasny tá jeho vôňa a tá láskavosť . Vopchal mi do bundy ten papierik kým sa sestrička nedívala a povedal nech zavolám ." Vzalo som vankúš čo bol na pohovke ,skrčila kolena a nohy si priložila k brade .

„ Heéj dievča spamätaj sa veď on ťa balí! A ty si doňho očividne zamilovaná ! "Štuchla do mňa a mne začal zvoniť mobil . Odhodila som vankúš a vzbehla si poň hore do izby. Len čo som ho vzala do rúk na displeji sa mi zobrazilo neznáme číslo .

E: ehm ..Prosím ?

N: Eliz ? Ahoj to som ja Nik.

Bože až sa mi rozbúšilo srdce. Zastavil sa mi dych .

E: Oh .. Ahoj Nik. Odkiaľ máš moje číslo ?

N: No .. Ja našiel som ho v tvojej karte . Prepáč ,že som sa ti v nej hrabal .

E: A však si môj doktor .

Začala som sa hrať s pramienkom vlasom . Do čerta prečo sa hrám s pramienkom vlasov ? Toto sa mi ešte nedialo .

N: No ja vieš.. Chcel som sa ťa spýtať . Nešla by si zajtra so mnou von ? Teda presnejšie navečeru ?

Do izby mi práve vošla Ema .A zdvihla obočie .

E: Rada pôjdem .Kde sa stretneme ?

N : Vyzdvihnem ťa u teba doma okolo 7 ?

E: Odkiaľ vieš kde bývam ?

N : No tak troška som si zistil . Prepáč .

E: Pán Nikolas začínam sa vás báť !

Pozrela som sa na Emu a ta sa usmiala .

N: Nemusíte slečna Eliz . Tak platí ?

E: Dobre tak zajtra o 7 .

N: Teším sa Ahoj .

E. Aj ja Ahoj.

„ To bol Nik ? Čo chcel ? Odkiaľ ma on tvoje číslo ? "

„ Áno to bol Nik ! Pozval ma na večeru zajtra o 7. "

„ ÓOO Eliz ty sa nezdáš ty čertica čo si oblečieš ? "

„ Neviem pomôž mi niečo vybrať .Prosím . " Hodila som svoj zadok na pohodlnú sedačku vedľa Georga.

„ Tak fajn ale potom mi sľúb ,že mi všetko vyrozprávaš ! "

„ Dobre sľubujem."

Celé poobedie sme potom vyberali čo si na seba oblečiem .

******** Na druhý deň ********

Som celá v strese neviem čo mám od toho stretnutia očakávať .Je to vlastne len stretnutie alebo niečo viac ? Bože prečo som taká nervózna. Toto sa mi v živote nestávalo ,keď som išla s chalanom vonku . Nie je na mňa až moc starý predsa len 7 ročný rozdiel ? O týždeň mám 18 takže .... Ale on už nieje Chalan on je už Muž a ja som ešte len dievča . Nie som ešte pre neho nejaká žena . Cítim sa tak divne . Som cela zmetená s mojich pocitov . Idem si dať sprchu za hodinu aj pol je tu . Mala by som si švihnúť .

Vošla som do sprchy ,vytlačila si na ruku sprchový gél a celá sa s ním natrela .Umyla som si aj hlavu . Už dva dni nevidela vodu . Osušila som sa a vyfénovala si vlasy . Spravila som si make up a jemne líčenie. vlasy som rozpustila a natočila . Obliekla som si oblečenie čo mi včera vybrala Ema. Čierne obtiahnuté šaty nad kolená. Krátky jarný spoločenský kabát. Červenú kabelku ,červené lodičky a ako bodku alebo čerešničku na torte červený rúž na pery. Aj keď myslím že ten rúž je trocha vulgárny no keď ho správne zladím stane sa z neho dokonalí doplnok a je tak trochu konzervatívny. Navoňala som sa mojou obľúbenou voňavkou . Pozrela som sa na hodiny bolo presne 18:55. Georgovy som ešte rýchlo dala večeru a vymenila vodu .

Niekto zazvonil . Vzala som si veci a šla otvoriť . Bol tam Nik . Bol tak očarujúci mal na sebe čierne úzke nohavice bielu košeľu . Na vrchu mal ešte sako.Pozrela som sa mu priamo do oči.

„ Vypadáš nádherne . "Usmial sa na mňa zatiaľ čo ja som hltala jeho oči .

„ Ďakujem . "opätovala som mu úsmev .

„ Môžme ísť ? "

„ Áno len zamknem. " Rýchlo som zamkla a on ma už čakal pri svojom aute . Och Audy milujem jeho ,milujem jeho auto .

Oko pravý gentleman mi otvoril dvere . „ Prosím . "

„ Ďakujem . "Posadila som sa na miesto spolujazdca.On zabuchol dvere a prebehol na druhú stranu . Naštartoval a vyrazili sme .

Keď sme dorazili do reštaurácie mali sme rezervované miesto pre dvoch . Vyzliekol mi kabát a zavesil ho. Objednali sme si jedlo a začali sme sa zhovárať o všeličom možnom . O jeho detstve ,odkiaľ je ,o mne . Tých tem bolo veľa . Na pitie sme si dali len vodu keďže on šoféruje. Na konci večere zaplatil ,obliekol mi kabát a išiel ma zaviesť domou .

Dorazili sme k môjmu domu . Vystúpili sme a šiel ma odprevadiť k dverám . Už som odomykala a povedala som mu.„Ďakujem za večeru . "

„ Za rande sa neďakuje pokiaľ viem . " Uškrnul sa . A ja som sa začervenala . Nevedela som čo povedať . Priblížil sa ku mne . Stali sme tak blízko . Chytil moju tvár do rúk . Rozbúšilo sa mi srdce a podlomili sa mi kolená . On je tak dokonalí „ Si tak krásna . " zašepkal a spojil naše pery. Moje reflexy ho hneď objali okolo krku . Mal tak jemné a plné pery. Prešiel jazykom po mojej spodnej pere a tak si vypýtal vstupenku do tých mojich . Naše jazyky začali bojovať o nadvládu . Jeho ruky sa premiestnili na môj pás a začal ma tlačiť k sebe . Ako môže tak skvelo bozkávať ? Naše pery sa odlepili a obidvaja sme z ťažká dýchali a hľadeli si do očí .

My life is a lie (Sk)Where stories live. Discover now