Prevraciam stránku knihy ,ktorú mi požičala Ema . Je to celkom fajn kniha.Padlí anjel ten nadpis ma dosť zaujal.Len pred chvíľou odišla aj s Markom . Som rada ,že sa aspoň niekto o mňa zaujíma . Od toho včerajšieho incidentu so sestričkou som nevidela Nika-Nikolasa ani sa neprišiel rozlúčiť . Buď sa mu niečo stalo alebo si našiel inú pacientku ,ktorú zabáva svojimi historkami z vysokej školy . Má len 25 je to čerstvý vysokoškolák . A Lucy sa hrá nonstop na krehké uzavreté dievča .Čo koľvek sa jej spýtam okamžite odvetí tým svojím drzým tónom .Nestaraj sa ...Bože daj aby som už z tejto prekliatej nemocnice vypadla . Och do čerta ja som zabudla . Včera mal Mark narodeniny . Ja krava a ja som mu vôbec ani ruku nepodala . Ani som sa nespýtala Emy ako sa mu páčil mierne erotický darček . Och napíšem mu aspoň sms-ku. Podvihla som sa položila knihu na stolík a vzala mobil . Napísala som mu sms .
Drahý Mark ...nie to je blbé . Zmazala som to . Čo tak ....
Mark prajem ti všetko najlepšie k tvojej 18. :) Nech sa ti dary v tvojom novodospelóm živote . :D Snáď to čoskoro oslávime .:D
PS:Prepáč ,že ti píšem sms ,ale úplne som zabudla . :/
Eliz
Poslané. Myslím ,že tu zomriem fakt nudou . Pozrela som sa na dvere v nádeji ,že niekto príde . A na moje potešenie vstúpila dnu sestrička a v rukách držala kyticu sýtočervených ruží. „Ó môj bože ! " Zhíkla som od úžasu a sestrička a s úsmevom na tvári pristúpila ku mne .
„Tie sú pre vás ! "Z ťažkostiam som sa posadila a dívala sa na tie ruže . Ak ich tam nebolo najmenej 20 v kope tak ani jedna . Počkať čože tie sú pre mňa ? . Takmer mi spadla sánka . „ Čože sú pre mňa ? " S prekvapením som na ňu pozerala . „Od koho sú ? " Okamžite som vyzvedala veď taká kytica ruží je pekne drahá . Snáď niesu od Nika .
„ Netuším . Priniesol ich nejaký chlapík z kvetinárstva . A povedal nech ich dám slečne Elizabeth Loverovej . " Dala mi ich do rúk a ja som k nim privoňala voniali... božsky !„Vy máte ale šťastie . Prinesiem vázu ." dodala a rozbehla sa k dverám .
Všimla som si biely lístok medzi tými ružami.Vzala som ho bol zapečatený. Hmm..... Z „kráľovskej rodiny" nikoho nepoznám .Teda nepoznám nikoho kto by pečatil lístky . Otvorila som ho .
Drahá Eliz veľmi sa Vám ospravedlňujem . Prepáčte mi prosím tú nehodu .Nechcel som Vás zraziť. No vbehla ste mi tam a ja som už nemal šancu ubrzdiť .Odpuste mi prosím problémy ,ktoré som Vám spôsobil . Viem ,že ruže Vám nenahradia vaše zdravie no chcem aby ste bola opäť ako ony. Zdravé, svieže ,krásne a silné. Rád by som vás pozval ešte niekedy na večeru .
PS : izba číslo 11 Marcel
Pozerala som sa na lístok ako by som práve videla ducha . Niekto tu je pán starostlivý. No musím uznať je roztomilý. Ruže mi ešte nikto nikdy nedal ! Privoniala som k ním ešte raz .Lístok som odložila do šuflíka . Sestrička akurat vstúpila aj z vázou plnou vody „Môžem ? " spýtala sa a načiahla ruku k mojej kytici .
„Iste. "Podala som jej ich a ona ich opatrne dala do vody .Položila mi ich na stôl ,ktorý bol určený na večere ,raňajky a obedy . zabrali takmer polovicu toho stola svojou šírkou . Ten chalan je veľmi milý a pozorný. Myslím ,že by som sa mu mal.a ozvať .
„Donesiete mi prosím papier a pero ? " Spýtala som sa sestričky,ktorá bola práve na odchode.
„ Áno ."
„Ďakujem "
Božinku sú neskutočne krásne . Okamžite som vzala mobil od fotila si ich a poslala Eme .
Pozri čo mi poslal ten chalan čo ma zrazil . Sú krásne však :333 ?
Eliz
Len čo som odoslala správu. Do izby sa dotrepala Lucy . Neustále niekam chodí .„Čo sú to za ruže ? " O..... dievčatko sa nám ozvalo .Pritackala sa k ním ako by čakala ,že sú jej . „Waw.....Sú nádherné To sú tvoje ? " Povzdychla si a privoniala k ním .
„Áno sú moje . Takže nechytať !" Nechcem byť moc panovačná no tie ruže si cením viac než moju pošahanú matku. Mykla hlavou ku mne a zmrašťavela čelo .
„Fajn !!! " Usmiala som sa na ňu a ona si sadla na svoje lôžko. „Od koho sú ? Od Nikolasa ?" Prosím ? Vážne ? To dievča sa asi zbláznilo .Začala sa uškŕňať ako päť ročné decko . A pritom má 15.Vypleštila som na ňu oči .
„Nie sú od Marcela.Prečo by mali byť od Nikolasa !?"Vyletela som na ňu ako hurikán !
„Počkaj Marcel je ten čo ťa zrazil nie ? "Nadvihla jedno obočie. Panebože ako to robí to chcem vedieť aj ja . Jedno obočie zdvihnúť to je pecka .
„Áno sú od neho . Jednoducho nestaraj sa !"Nafučaná si ľahla a otočila sa mi zadkom ,keď v tom mi zapípal telefón.Pozrela som sa na obrazovku . Blikalo tam meno Ema .Otvorila som sms od nej .
Robíš si srandu oni sú .... to sa ani opísať nedá :33 :D Božinku .... už si ho videla ? Ako vypadá ? :D
PS : Pozdravuje ťa Mark !
Ema
Presne som vedela ,že sa ma spýta ako vypadá to sa dalo čakať .
Nie ešte som ho nevidela no povedal mi v akej je izbe .Predpokladám ,že má niečo vážne keďže nemohol prísť osobne .:D
PS : ďakujem
Eliz
Do izby vstúpila sestrička s perom a papierom . Podišla ku mne a položila to na stôl .
„Ďakujem ." Kývla som hlavou a Ona sa len usmiala a odišla .
YOU ARE READING
My life is a lie (Sk)
RomanceBláznivá Eliz čo nikdy nepozná hranice kruto doplatí. Jeden okamih jej zmení celý život.Príde o to najcennejšie čo získala.Rázom si uvedomí svoju chybu.Ale ako ju napraviť ?Podarí sa jej to ?Príde jej vhod tvrdohlavá povaha a pôjde si i tentokrát za...