Ema
Čože? Eliz ma brata ? Sexi brata ,ktorý sa mi práve díva do oči venuje mi široký úsmev? Veď Eliz je jedináčik. Nespomínam si na nejakého súrodenca! Už od mala ju poznám .„ Ehm.. počula som dobre ? brat ? "Pozrela som sa na Eliz ,ktorá len mykla plecami.
„ Áno som jej brat no zatiaľ to nieje oficiálne ideme robiť krvne testy aby sa to potvrdilo. Totiž ,moja dráha sestrička nechce veriť ,že som jej brat aj po tom čo som jej vysvetlil odkiaľ som sa tu vzal . "
„Aha tak to je zaujímavé . "On je zaujímavý. Odkiaľ sa tu vlastne bere? On je priam dokonalý . Sadla som si na sedačku ktorá bola potiahnutá bielou chladnou kožou. Pôsobí elegantne no keď si na ňu sadnete prebehne vám mráz po chrbte od toho chladu. Počula som dupot po schodoch a prudko som sa otočila. To snáď nie ! Ale ale Eliz! Takže moja milá kamarátka má v dome dvoch sexi chlapoch a mňa nezavolá ? Pozrela som sa Eliz a pokrútila hlavou s jemným úsmevom na tvári. Do líc jej stúpla červeň.
„ Ahoj Ema. "Pozdravil ma podišiel k Eliz ,ktorá mu vyrážala na proti.
„ Ahoj."Odzdravila som ho.
„ Musím si ísť niečo vybaviť a Alex bol by som rád ak by si išiel somnou ! Necháme dievčatá nech si pokecajú. Zbaľ si aj veci pôjdeš spať ku mne! Nemusíš tu zavadzať Eliz aspoň . "Ale ale to sú mi novinky odkiaľ sa ty dvaja poznajú ? A počkať zbaľ si veci akože Alex tu spal ? No dobre máš čo vysvetľovať Eliz! Vidím ,že to bude na dlho.
„ To je v poriadku Nik . Môže tu ostať aspoň tu nebudem sama. " Zakročila Eliz. No ty sa mi ale riadne meníš dievča tá nehoda ti asi niečo spôsobila na mozgu ako tak pozerám.
„ Dobre ak by si si to rozmyslela daj vedieť. Alex ideš ? "
„Jasné ." Alex sa postavil a šiel si obliecť bundu.
„Večer ho teda doveziem. Pa zlatko."Povedal Nik a vlepil Eliz vášnivý bozk na pery . Skoro mi vypadli oči z jamiek . Odkašlala som si trocha lebo to už bolo trápne obaja sa od seba odtiahli.
„Ehm.. mimochodom Nik ta Audina vonku je tvoja ? "Spýtala som sa ho a on sa začudovane pozrel na mňa.
„Áno prečo ? "
„Ale nič ja len ,že máš na nej papuču."Začala som sa smiať .
„Kurva ! " Skríkol a rozbehol sa ku vchodovým dverám ,kde ho už čakal Alex. Venoval mi úsmev a mrkol na mňa jedným okom. Bolo to roztomile.
„Dáš si niečo na pitie ? "Spýtala sa ma Eliz len čo ty dvaja za sebou zabuchli dvere.
„Sprav mi kávu ."
„Ok." Išla do kuchyne a ja som si zatiaľ spravila pohodlie. Hodila som kabelku vedľa seba a išla pustiť hudbu. Prehrabávala som sa v tom prehrávači až som našla nejaký dobrý remix. Eliz mi priniesla kávu v mojom obľúbenom bielom hrnčeku s čiernymi bodkami. „Ták čo máš za horúce novinky ?" Spýtala sa ma .
„Mám začať tými skvelými správami alebo skôr tými smutne zábavnými ? "
„ Smutne zábavne ? To čo je nejaký novy druh správy ? " Začala sa smiať a ja sňou.
„Ok tak teda tie smutne zábavne. Radšej si na to sadni lebo sa tu budeš váľať smiechom ."
„No tak to som fakt zvedavá čo to bude."
Bože už teraz v duchu sa smejem na tom. Ema zachovaj si vážny výraz tváre ! „Rozišla som sa s Markom . " Len čo som to dopovedala hneď na mňa vyletela.
YOU ARE READING
My life is a lie (Sk)
RomanceBláznivá Eliz čo nikdy nepozná hranice kruto doplatí. Jeden okamih jej zmení celý život.Príde o to najcennejšie čo získala.Rázom si uvedomí svoju chybu.Ale ako ju napraviť ?Podarí sa jej to ?Príde jej vhod tvrdohlavá povaha a pôjde si i tentokrát za...