Nikolas
„Nik ? Vy sa poznáte kto je to ? "Zarazene sa ma spýtala . A potom sa pozrela na neho .
„No jasne ,že sa poznáme. Čo tu ty do čerta robíš ? Alex bože tak dlho sme sa nevideli. " Vykročil som k nemu a bratsky som ho objal .
„Mi hovor Nik ja som si už myslel že si užívaš niekde na Floride a ty si zatiaľ..."Ani nedohovoril vetu a do reči mu skočila Eliz.
„Vysvetli mi niekto čo sa tu deje a čo majú znamenať tie kufre ? "Prišla k nám a dívala sa mi priamo do očí. Je zarazená a tak sexi. Mám chuť ju opäť tak vášnivo bozkávať . Dosť ! Potriasol som hlavou a pozrel sa na Alexa ako sa len uškŕňa.„ Tak odpovie mi niekto ? "
„ Och prepáč Eliz ja som Alexander Towns ,"podal jej ruku a ona sa neveriacky prizerala „ Starý najlepší priateľ Nika,ktorého už ako vidím poznáš. No volaj ma prosím len Alex sestrička . " Mrkol na ňu očkom a odtiahol svoju ruku. V tom som si uvedomil čo práve povedal .
„ Sestrička ?!" Eliz a ja sme jednohlasne povedali a čakali od neho vysvetlenie. Pozrel som sa na ňu a videl som aká je zmätená . On sa len sprosto usmieval .„ Eliz nevravela si ,že si jedináčik ? "
„ Áno som ! A neverím ,že ty si môj brat! "Pozviechala sa zo šoku a vydala aspoň málo zo seba .
„Môžem to vysvetliť ! Smiem ísť dnu? Nebudeme to tu rozoberať na ulici." Navrhol Alex no Eliz s tým jednoznačne nesúhlasila .
„ Pozri viem ,že si možno s toho v šoku ,no ver mi ,že ja som bol vo väčšom ,keď som zistil ,že mám sestru a rodinu . Si jediná koho mám . Možno mi neveríš ,ale zamysli sa nad tým odkiaľ by som poznal tvoju adresu a meno?"
„ Poď dnu ." Povedala ja som nechcel veriť tomu ,že ty dvaja sú súrodenci. Podoba by tam možno aj bola no ich povahy sú dosť rozdielne. Síce Eliz nepoznám dlho ale za ten čas niečo o nej viem. Alex si vzal kufre a nasmeroval si to dnu . Ja s Eliz sme šli za ním dívajúc sa na seba.Chytil som ju za ruku ona ju ochotne prijala a mňa to zahrialo pri srdci.
Eliz
Neverím tomu ! To nemôže byť pravda! Ja mám brata ? Je to pravda ? Mám milión otázok ,ktoré mi víria v hlave. Je to vlastne môj brat ? Vstúpili sme dnu a hneď si sadol na pohovku stála som vedľa neho a za mnou stal Nik . Držal ma nežne za plecia. Založila som si ruky na hruď .
„ Tak myslím ,že by si sa na to mala posadiť a aj ty Nik . " Obaja sme si s nikom sadli oproti nemu .Divne sa na nás usmial .„ Jedna malá otázočka .Vy spolu chodíte ? "Čože ? Pozrela som sa na Nik .
„ Nie!" vydala som zo seba .
„ Áno !" povedal to v rovnakom čase ako som ja vyslovila svoje Nie. Bože Nik myslíš to vážne ? Veď to bola jedna večera.
„ Ach ... Nik neverím ,že s chodíš s mojou sestrou! Ty si bol vždy predsa Casanova . " Začal sa rehotať ako malé dieťa . Pozrela som sa na Nika a zbadala som ako sa červená . „ Och Eliz dúfam ,že na teba nič neskúšal !" Čo tým myslí ?Spomenula som si na tú scénku na gauči. Nik sa na mňa díval a čakal na moju odpoveď.
„Ni nič! "Odvetila som a zbadala na Nikovej tvári úsmev . „ Troška sme myslím odbočili od témy . Povieš mi už prosím ťa ako si ma našiel a prišiel k tomu ,že som tvoja sestra ?"
„ Ich isteže . Tak kde začať ? " Vyzliekol si bundu a prehodil ju cez okraj sedačky. „No"Z zhlboka sa nadýchol a spustil. „ Náš otec ešte pred tým než si sa ty narodila chodil často do zahraničia. A spoznal tam raz jednu ženu . Moju matku. On sa do nej zamiloval a ja som bol ich výplod veľkej lásky. No otec odcestoval späť domou. Ona sa nervovo zrútila . Nemohla uniesť ,že ju tam nechal samú len s dieťaťom. Ani netušil ,že ja som na ceste . Nestihla mu to povedať a bol preč . Prerušil akýkoľvek kontakt s ňou. Porodila ma a odniesla do detského domova. Nemala dostatok financií aby ma mohla vychovať . Toto som počul od mojej vychovávateľky spomínala ešte jeho priezvisko Lover . Mal som v tedy 18 a akurát som štartoval svoj nový život odchodom odtiaľ.Toto mal byť môj štart jeho priezvisko mal som ho vyhľadať . Išiel som teda pomaly po stopách . Dlho sa mi nedarilo nič o ňom zistiť tak som to vzdal.Keď som sa dopočul z novin ,že zomrel nejaký Lover ,ktorý vlastnil a riadil hoteli hneď mi to udrelo do hlavy.Na internete som našiel veľa mien s priezviskom aj otca no nemyslel som si ,že by to mohol byť on . No spomenul som si ,že často cestoval aj do zahraničí. A on jediný bol dosť bohatý na to aby mohol takto cestovať. Prišiel som teda sem . Priletel som včera. Prespal som v moteli . Už včera som si tu začal zháňať informácie o jeho rodine .Vôbec som ho nepoznal takže jeho smrť mnou nejak neotriasla. Pri tomto včerajšom pátraní som narazil na tvoje meno . Zistil som si adresu a som tu . Myslím,že si naozaj moja sestra ale ak mi neveríš tak môžme ísť na krvné testy . "
Nik
Alexander dohovoril a videl som ako sa Eliz tisnú slzy do oči.Prosím neplač.
„ Eliz si v poriadku ? " Silno som ju objal a ona spustila vodopád sĺz n a moje rameno.
„ Dúfam ,že sú to slzy radosti sestrička . "Usmial sa Alex a podal jej vreckovku .
„ Vďaka. "Vzal ju a utrela si ich. „ Ja ..ja neviem čo povedať. " Cítil som ako sa celá trasie . Je to na ňu priveľa . „ Stále som bola v pocite ,že nie som sama . Že je ešte niekto nie len Mia a ja . A teraz si tu ty . Chcem mať istotu ,že si môj brat aj keď v hĺbke srdca cítim ,že áno.Máš otcove oči . " Usmiala sa na Alexa a ja som pocítil mierne zachvenie. „ Nik mohol by si prosím zariadiť tie krvné testy ?"
„ Isteže . " Nežne som ju pobozkal na čelo a chytil ju za ruky.
„ Tak nakoniec si to dokázal Nik ? Vyštudoval si medicínu ? " Spýtal sa ma Alex a ja som prikývol .„ Nečakal som ,že ťa tu nájdem . Čo tu ty vlastne robíš ,keď nechodíš s mojou sestrou?"Oprel sa lakťami o kolená .
„ Chodíme spolu !" Prehlásila Eliz a ja som sa na ňu pozrel s prekvapeným výrazom . Načiahla sa ku mne a dala mi bozk na pery .
„ Tak predsa len ste spolu . " Sme spolu ale na ako dlho to neviem . Ja s ňou chcem byť navždy . Je dokonalá . Milujem ju no bojím sa jej to povedať do očí neviem čo ona cíti .
„ Tak čo teraz ? Môžem tu zatiaľ ostať ? " Alex pokrútil hlavou a uprel zrak na Eliz. Videl som ,že váha.Na jej mieste by som tiež váhal aj mňa to dosť zaskočilo . Nevedel som o tom ,že ma Alex nejakú rodinu. Vedel som len ,že jeho matka sa lieči na psychiatrii.
YOU ARE READING
My life is a lie (Sk)
RomanceBláznivá Eliz čo nikdy nepozná hranice kruto doplatí. Jeden okamih jej zmení celý život.Príde o to najcennejšie čo získala.Rázom si uvedomí svoju chybu.Ale ako ju napraviť ?Podarí sa jej to ?Príde jej vhod tvrdohlavá povaha a pôjde si i tentokrát za...