Eliz
Stále tomu neviem uveriť . Už nie som len ja ale aj on. Všetko bude inak . Verím v to. Niekde v hĺbke srdca cítim ,že to je môj brat. No ocko ma trocha sklamal . Nemyslela som si ,že je až závislí na práci ,že by dokázal opustiť milovanú ženu.Je pravda ,že bol ženatý s mamou no tá s ním bola len pre peniaze a ja som bola jej poistka. To som si vydedukovala už keď som bola malá . Väčšinu času a pozornosti mi venoval ocko. Ona sa len pretvarovala .Som šťastná,že nemusím byť v tomto dome sama . No je mi takmer cudzí a čo ak je to len nejaká hra. A odkiaľ sa vlastne poznajú s Nikom? Nika už trochu poznám . Mám pocit ,že mu môžem veriť. Keď ho pozná on a je jeho kamarát tak prečo nie .No ostať s ním sama tak to nie ! Keď zavolám Eme a všetko jej porozprávam určite si pomysli ,že som šialene naivná a príde jej to ako sranda nechať si cudzieho a navyše sexi chalana v dome na noc ,ktorého ani nepoznám. A čo Nik ? Mohol by tu ostať no nechcem aby sa opakovala ta scénka z gauča. Alebo chcem ? Bolo to úžasne ,príjemne . A mám pocit ,že som sa doňho zamilovala.
„ Dobre teda ostaň . "Odvetila som mu po dlhej dobe ticha a dívania sa na seba. „ Budeš spať tu na gauči.Zatiaľ kým si niečo nenájdeš alebo kým zistím ,že to je pravda. Veci zlož tu. " Postavila som sa a a ukázala som mu smerom na kuchyňu. „ Tam je kuchyňa a tam kúpeľňa . Cíť sa tu ako doma. "Vľúdne som sa naň ho usmiala. Podišla som k Nikovi a šepla mu do ucha tak aby to Alex nepočul „ Musíme sa porozprávať. "Okamžite sa zodvihol s pohovky a začal ma nasledovať do izby,keď v tom mi Alex chytil ruku.
„ Eliz ďakujem. " Myslel to úprimne .Bolo mu to vidieť na otcových očiach . Tmavých a prenikavých. Pokrútila som zápästím a jemne sa mu vytrhla ruku zo zovretia.
prišli sme s Nikom do mojej izby. Celú si ju začal obzerať. Pomaly podišiel ku oknu kde som stála . Bol až moc blízko aby ma nepobozkal. Zachovaj si chladnú hlavu Eliz! otočila som sa od neho a posadila sa na postel.„ Mám pár otázok ."
„ Prosím začni odpoviem ti na čo chceš.No aj ty mi musíš na pár odpovedať. "Sadol si vedľa mňa a vzal mi ruky na svojich jemných dlaní.Súhlasila som kývnutím hlavou a spustila . Nevedela som kde začať .
„Odkiaľ sa poznáte s Alexandrom ?"Uprene som sa na neho dívala a on uhol mojím pohľadom.
Z ťažká si povzdychol.„ Je to už dávno . Moja matka robila opatrovateľku v tom domove a občas ma tam brávala ako malý sme sa často spolu hrávali . Potom prišla stredná a stali sme sa nerozlučnou dvojkou chodili sme na tú istú školu .Po škole som mal v pláne ísť na výšku no jeho cesty boli iné nájsť svojho otca. Zažili sme veľa srandy . Hlavne na strednej keď sme chodili po baroch a mali sme každé dievča. Preto ten Casanova. "Ach tak tak. „Teraz ja prečo si ho tu nechala prespať ? "
„ Pretože... ja neviem ... jednoducho to cítim ,že musím . Som tu už dlho sama Mia je nonstop na cestách. Ema býva s Markom v škole moc kamarátov nemám . Moja sláva v škole sa skončila po smrti otca. A on .. on... niečo mi hovorí ,že je môj brat. No bojím sa tu byť s ním sama . Ja ... môžeš tu prosím na dnes prespať mám ešte jednu voľnú izbu vedľa mojej. " Do riti čo to robím ? Som normálna vážne ? Nechceš tu prespať ? Dávam mu vstupenku do môjho života .Všimla som si ako sa mu ústa zvlnili do krivky tvare u.
„ Zostanem rád. No myslím ,že to nebude dobrý nápad . "Kusla som si do pery a mykla plecami. Naklonil sa ku mne a spojil naše pery. Už znova mnou prebehol elektrický prúd. Trocha som sa odtiahla . „ Aj o tomto som sa chcela porozprávať. " Prebehla som rýchlo jazykom po mojej spodnej pere.
„Ja ..."Skôr než som niečo stihla povedať skočil mi do reči.
„Eliz prosím nerob to ! "Prosím nerozumiem jeho rozkazu. Ako to myslí nerob to ?
„ Čo nemám robiť ?"
„ Ty to vieš veľmi dobre! Neprovokuj mňa a moju trpezlivosť ! Ja to už dlhšie nevydržím. "Čo do pekla. O čom to hovorí ? Snáď ma nechce... Nie ! Nie! v žiadnom prípade nevie o tom a neviem či je ten ,ktorý by mal tu česť.
„Ehm.. " Vo dverách sa objavil Alex zo zovretou päsťou do ,ktorej si odkašľal . Nik otočil hlavu k nemu . Rýchlo som sa zodvihla s postele .„ Ja len ,že potrebujem sa s Nikom porozprávať dlho sme sa nevideli. Smiem ti ho na pár minút ukradnúť sestrička ? "
„ Jasne porozprávajte sa . " Prikráčala som k Alexovi a pozrela mu do tváre. „ A braček nehovor mi sestrička dobre hovor mi Eliz !" Zasmial sa a pokrútil hlavou.
„ Nemožná ..."zašomral si popod nos a ja som ho od ignorovala . Vbehla som do kuchyne a naliala si pohár čistej vody. Stále tomu nemôžem uveriť . Potichu som sa zasmiala sama pre seba . „ Ja mám brata ." Zašepkala som . Sadla som si do obývačky na sedačku. Všimla som si ,že Alex sa už stihol udomácniť. Alex...Neverím ,že by bol môj otec takýto.Vážne sa do nej zamiloval ? Prečo ju potom teda opustil ? Robím dobre ,že ho tu nechávam prespať ? A čo Nik ? Miluje ma alebo ma chce len do postele ? Ostane tu vlastne ? Neodpovedal mi priamo na otázku . A čo chcel povedať tým ,že sa už neudrží? Som šťastná ale smutná zároveň.Mám v sebe toľko pocitov.Vyšla som po schodoch spýtať sa Nika či tu teda ostáva keď som započula moje meno. Oni sa bavia o mne? Potichu som sa prikradla k dverám . Viem počúvať sa nemá ale je reč o mne a ... to je jedno.
„Mám ju rad. No nemôžem s ňou byť . Je jednoducho iná a ja ju chcem . Keď ju dostanem všetko sa zmení. Cítim to vždy keď som s ňou šaliem a prichádzam o zdravý rozum. Chcel som ju ako ostatne . Veď ma poznáš Alex za ten čas som sa moc nezmenil. Stále som striedal baby . No potom prišla ona. Keď ju doviezli do nemocnice ..." Nastalo ticho . Chcem to počuť ďalej čo sa deje ?Dúfam ,že ma tu nepočuli . Nik znova prehovoril.
„Prosím ? Ano. Ano. Dobre . Kam to mám prísť ? A kedy ? Uhm.. dobre bude mi potešením. Dovidenia. "Asi mu niekto volal .Kto mu volal a kam ma ísť ? Do riti dúfam ,že ma tu s ním nenechá samú. Len to nie .Ok nenapadne tam teraz vojdi! Nadýchla som sa a ráznym krokom som vstúpila do mojej izby.
„Eliz ? " Prehovoril Alex spýtavom pohľadom.
„ Ja len ,že ste v mojej izbe a Nik ostávaš tu teda ? " Založila som si ruky na prsiach a oprela sa o zárubňu.
„ No ja ..." Zaváhal . Prešiel si rukou po vlasoch. Bojí sa . Aj ja sa bojím . Dvoch chlapoch v mojom dome mať slobodných. Mala by som zavolať Ema.„ Dobre teda ostanem ale len tuto noc . Alex si niečo nájde však Alex ?" Pozreli sa na seba. Videla som ako sa na neho Alex vražedne pozrel a po chvíľke ticha sa zasmial.
„ Jasné neostanem predsa visieť na krku mojej se... teda Eliz. " Mrkol na mňa tým jeho krásnym okom. „ Idem nám spraviť večeru. "Pobral sa preč aj s jeho úsmevom na tvári. Ostali sme znova sami v izbe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My life is a lie (Sk)
RomanceBláznivá Eliz čo nikdy nepozná hranice kruto doplatí. Jeden okamih jej zmení celý život.Príde o to najcennejšie čo získala.Rázom si uvedomí svoju chybu.Ale ako ju napraviť ?Podarí sa jej to ?Príde jej vhod tvrdohlavá povaha a pôjde si i tentokrát za...