Rob si srandu z niekoho iného !

121 5 0
                                    

Nik

Boli sme konečne znova sami. Aspoň na malú chvíľu . Priblížil som k nej . Keď v tom sa mi otočila chrbtom a nasmerovala si to rovno k reproduktorom. Vzala USB,ktoré ležalo na stole vedľa nich. Nešikovne jej spadlo na zem. Nechápavo som sa prizeral čo robí a vychutnával si pohľad na jej dokonalí zadok zatiaľ čo ho ona zdvíhala zo zeme . Pustila hudbu ,ktorá mi udrela cez silné basy do uší.Pozrela sa na mňa a spustila.

„ Pozri. . Aby bolo jasné . To čo sa stalo vtedy na tej pohovke." Stíchla . Sklonila hlavu k zemi .

Pristúpil som k nej a chytil ju za ruku. „ Chápem je to na teba rýchlo. Nemysli už na to nechaj to plávať. " Pozrela sa na mňa a zmraštila čelo. Prosím nie ! Vedel som presne čo práve teraz spraví. Kusla si do pery. Chcem ju pobozkať. Znova cítiť jej pery! Sprav to Nik! Sprav To! No a čo že ju poznáš len chvíľu ona za to stojí! Moje podvedomie sa ozýva. Počúvol som jeho radu a spojil som naše pery. Keby to nechcela bránila by sa. No ona ochotne spolupracovala. Pritiahol som si ju za boky ešte bližšie. Obmotala svoje ruky okolo môjho krku. Chytil som ju za zadok a trocha nadvihol . Hneď si obmotala nohy okolo môjho pása . Bola ľahká ako pierko. Nežne som ju položil na postel. Začal som prechádzať svojimi perami po jej krku. Ona sťažka vzdychala . Pocítil som tesno vo svojich boxerkach popri tom ako všade bozkával a ona vzdychala .

AAAA..... Čo to K**** je !?" Do riti Alex ty si to vieš vždy tak perfektne načasovať ! Ihneď som prestal a pozreli sme sa aj s Eliz na dvere. Vysunula sa spodomňa a hneď vyrazila ku dverám . Nasledoval som ju až k Alexovi o ,ktorého sa opieral Georg. Začal som sa smiať ako zmyslov zbavený . Eliz netušila ,že Alex ma traumu s veľkých psov. Úplne som zabudol na toho psa a predpokladám ,že aj Eliz .

„ Georg ! Preboha takto sa zdravia hostia? " Skríkla po ňom a so smiechom ho začala odťahovať. Alex bol stále prilepený zadkom o kuchynsku dosku. „Prepáč Alex toto je môj najvernejší a zatiaľ jediný priateľ,ktorý spáva som ňou v tomto dome. " Zasmiala sa a dával Georgovi piškótu. Alex sa len s hrôzou prizeral.
„ Ten. Pes!" Zdôraznil slovíčko pes a presunul sa na druhú stranu ostrovčeka kuchyne. „ Nemyslíš ,že je ..." Začal si ho prezerať . "Trocha veľký na to aby spal v dome ? "

„ No tak v tomto musím súhlasiť s Alexom Eliz. Myslím ,že takéto psy by mali strážiť dom vonku v búde Nieje tak ? " Pohladkal som ho na hlave. Zvesela zavrtel chvostom. Pozrel som sa na Alexa . Videl som aký je hrozne nervózny a celý sa klepe.

Eliz len bezočivo mykla plecami . „ Možno je trochu veľký no je to môj najlepší priatel a nezaslúži si aby spal vonku . Nechajte teda vonku čivavu . Ako by jej bolo samej vonku ? Možno je trocha rozmaznaný ale... "

„ Eliz mala by si vedieť ,že tvoj nastávajúci braček sa bojí veľkých psov . " Prehovoril som .

„ Nie ! To si robíš srandu ! Alex ?" Rozosmiala sa a Georg presunul svoje veľké packy na pohovku. Alex len nahodil svoj nevinný pohľad a mlčal. „ Hm.. No neostáva ti nič iné len si zvyknúť. Snáď to nebude až také zle . " No to si len myslíš drahá moja.

„ Cítite to aj vy ? " spýtal som sa ich ,keď som zavetril nejakú zhoreninu.

„ Moje palacinky ! " Vyštekol Alex a hneď pribehol k šporáku.„ Do riti !" Začal nadávať a zhorenú palacinku vyberať z palacinkara.

„ Hmm.. dnes bude vážne dobrá zhorená večera. Len mi prosím nepodpaľ kuchyňu Lebo Mia ma zabije ."

„ Ha.Ha. Ha. " Ironicky sa zasmial.

____v noci____

Eliz

Vôbec som nemohla spať stále som sa prevracala v posteli. Myslela som na Nika,na Alexa. Rozperám sa priamo pred seba na týkajúce a svietiace hodiny.Je presne 00:00 . Zajtra bude krute ráno pokiaľ aspoň trochu nebudem spať. Odkryla som perinu zo seba a zavalil ma chlad. Vyšla som z izby na chodbu a zbadala som ako dole svieti malá lampička . ˇžeby môj braček ešte nespal ? Zišla som dole po schodoch a zbadala Nika ako si tancuje so slúchadlami v ušiach okolo linky a hreje si mlieke. Vyzeral tak rozkošne mal na sebe len spodne prádlo. Alex si spokojne chrápal na pohovke . Potichu som sa prikradla za Nika a objala ho okolo pása. Mykol sa .

„ Preboha Eliz ! Vieš ako som sa zľakol . " Strhol si slúchadla s uši a otočil sa ku mne. Odlepila som sa od neho a sadla si na stoličku. „ Ani ty nemôžeš spať ? " Spýtala som sa ho keď si prisadol s pohárom mlieka v ruke.

„ Musí vas tu niekto strážiť ." Zasmiala som sa nad jeho odpoveďou. „ Dáš si ? " Podal mi hrnček s mliekom . Vďačne som ho prijala a odpila si . „ V pondelok idem k vám na školu." Do školy ?

„ Na čo ? "

„Idem vás učiť podávať prvú pomoc. AK chceš môžeš byť moja figurína. "

„ Héj ! " Oprela som lakte o stôl. „ To v žiadnom prípade ešte sa zadusím keď mi budeš dávať dýchanie z úst do úst a čo potom. " Začal sa smiať a ukázal tie jeho dokonalé biele zuby.

„ No dobre teda ako myslíš určite tam máte aj krajšie dievčatá,ktoré si to budú chcieť vyskúšať . " Hlboko a sklamane si povzdychol. Tak to teda nie . Žiadna baba od nás mu nebude slúžiť ako figurína pri prvej pomoci !

„ Na to rovno zabudni ! " Postavila som sa priblížila som sa k nemu a dala som mu pusu na líčko . „ Dobru noc pán doktor. Alebo pán učiteľ ? "

„ Počkaj ja som to tak nemyslel. " Vybehla som hore schodmi do tmy na chodbe. Ani som sa naňho neobzrela . Išla som skontrolovať Georga do kúpeľne či spí. Spal tam pod umývadlom v brlohu skrútený do klbka a spokojne si ofukoval. Keď som sa otočila vo dverách stal Nik . Skoro som dostala infarkt .Pozrel sa mi do oči. Chytil mi tvár do rúk . Pripomenul mi ako ma po prvýkrát pobozkal. Zrýchlil sa mi tep . Prilepil sa na moje pery . Vášnivo ma bozkával a rozpútal vojnu medzi našimi jazykmi.

Nik

Chcel som ju cítiť. Celú ju bozkávať . Už do že hrala urazenú . A nastrašila ma v rozkošných gaťkách a a tielku ma nemožne vzrušilo. Nadvihol som si ju a preniesol ku mne do izby. Položil som ju na postel a naklonil sa nad ňu. „ Si tak krásna ." Zašepkal som jej do ucha a ona sa celá zachvela. Zahrabla mi do vlasov . Začal som jej vyzliekať tričko no ona moju ruku zadržala.

„ Nik mal by si vedieť... že ... ja.."Vedel som čo chce povedať . Nečakal som ,že práve ona . Nepovedal by som ,že je ešte panna . priložil som jej ukazovák ústam

„ Pššt. Budem jemný. " Usmiala sa a pritísla sa mi k perám . Mala ich tak mäkké a hebké.

Tákže :D Ospravedlňujem sa ,že je to až dnes no nemala som čas :D Ako sa vám to zatial páči?

Coment & vote ♥!

My life is a lie (Sk)Where stories live. Discover now