Prosím!

117 4 0
                                    

Nik

Mierne som sa od Eliz odtiahol a vyzliekol jej tielko. Nemala podprsenku a ja som videl jej dokonale prsia. Začervenala sa ,keď som sa jej pozrel do očí. Videl som v nich odhodlanosť,túžbu a obrovský plameň vášne. Prešiel som jej končekmi palcov po tvári a celá sa zachvela pod mojim dotykom. Začal som jej jemne masírovať prsia a bozkávať ich. Už som nemohol dlhšie čakať potreboval som ju. Bozkami som si razil cestičku k jej rozkroku. Potichu zavzdychala . Stiahol som z nej gaťky . Chcel som aby to bol pre ňu nezabudnuteľne moment . palcom som jej prešiel po klitorise . „ Si tak vlhka. " Zavzdychla a dal som jej bozk na jej štrbinku. Nadvihol som a stiahol si dole boxerky. Začala si ma premeriavať . Trocha sa predpokladám zľakla keď videla moju veľkú pýchu. „ Si pripravená ? " Pozrel som sa na ňu a premýšľal čo spravím ak povie nie. Kusla si do spodnej pery a kývla hlavou na znak súhlasu. Venoval som jej dravý bozk. Pomaly som jej viac roztvoril nohy pre lepši prístup. Začal som do nej vstupovať . Keď som sa do nej dostal až po koreň vykríkla.Vytieklo z nej trocha krvi. Umlčal som ju bozkom . „Zlatko tichšie dole niekto spí. " Usmiala sa začal som sa v nej pohybovať. Naše vzdychy sa niesli celou miestnosťou . Zakláňala hlavu a začala prirážať panvovú naproti mne .

„ Prosím ! " Pozrela sa mi do očí . Vlepil som jej bozk a začal som rýchlejšie prirážať .Bola tak úzka. Citil som ako obopla môj penis svalmi vo svojom v vnútri . Blížila sa k vyvrcholeniu a ja s ňou . Zaryla mi nechty do chrbta ja som ju zasypal obrovským vrecom bozkov. „ O bože,Nik ! "vykríkla keď dosiahla svoj vrchol a ja s ňou.

_____Rano_____
Alex
Zobudil som sa niečí telefón . „ Do riti veď je ešte ráno ." Zamrmlal som si medzi tým ako som sa posedel a pretrel si oči. Telefón vibroval na stole vzal som a pozrel sa na obrazovku. „ Ema hm... " vzal som telefón a zaklopal na dvere Elizinej izby . Predpokladám ,že to je nejaká jej kamarátka. Zmačkol som kľučku a pohlaď mi padol na prázdnu postel.Ach sestrička nevieš akú veľkú chybu si spravila. Otvoril som dvere do Nikovej izby. spali spolu v objatí. Ach Eliz nevieš s kým si si začala budeš to ľutovať. Telefón stále zvonil a obaja sa začali budiť.

„Vypnite to nikto ! " Zvolal Nik a jeho ospalí pohľad padol rovno na mňa.

„ Musím uznať ,že ste v tej posteli spolu zlatý, ale chcel som vám dopriať ranný budíček od nejakej nežiaducej osoby menom Ema ,ktorá ma vytrhla s mojich sladkých snov . " Predniesol som môj ranný pozdrav .

„ Ten je môj hoď mi ho ." Povedala Eliz a ja som spravil o ma žiadala. Ostal som tam stať a telefon prestal zvoniť.

„ Už môžeš odísť. " Povedal Nik no ja som tam ešte ostal. „ Vypadni!" Skríkol a hodil po mne zahlavok .Zdvihol som ruky nad hlavu a zasmial sa „ Dobre dobre už idem ."Povedal som mu a otočil sa len čo som spravil krok som zastal . Kurva to psisko ! Stoji predo mnou!

Flashback

„Alex pohni prejdeme to skratkou . Zas budeš mať zle ak prídeš neskoro." Naháňal ma Nik ,keď sme sa ponáhľali späť do detského domova. „Ja som ti hovoril Nik ,že mame ísť skôr . Ja tou skratkou nejdem je tam ten pes. " Povedal som mu keď sme zastali pred bránou v jednej uličke.„ Preboha Alex nebuď srab veď ten pes spí a je napoly slepí a hluchý. " Nechcel som tam ísť no nechcel som aby som vyzeral ako najväčší bojko. „ Dobre teda. Ale ideš prvý."

Nik ľahko preliezol cez bránu a počkal ma. „ Pohni ." Naliehal na mňa a ja som jedným okom pozoroval spiaceho psa. Dopadol som na zem a v tom sa pes zobudil . „Kurva ! Vravel som aby sme tadeto nešli ! " Nadával som na Nika . Rýchlo za rozbehol na druhu stranu a ja som bežal za ním . Keď som sa obzrel pes bol za mnou. Nik už liezol cez pletivo a ja tiež. Keď som už chcel dať nohu na druhu stranu pes vyskočil a zahryzol sa mi do nohy . „ ÁAAAA " Skríkol som od bolesti ,ktorá bola spôsobená ostrími zubami toho hnusného psa.

My life is a lie (Sk)Where stories live. Discover now