Zrada

87 3 0
                                    

Nik

Prebudil som sa do krásneho, slnečného rana. Konečne som sa po dlhej dobe skvele vyspal. Včera som si povybavoval všetky veci Alex si odrazu našiel u môjho kamaráta prácu, ktorá je celkom dobre platená. Achh... povzdychnem si ,a horko ťažko sa postavím s teplej a vyhriatej postele. Nasmerujem si to rovno do kúpelne. Umyjem si zuby a upravím vlasy. Dnes idem do školy prednášať čo robiť pri zlomenine.určite tam budú sexi nadržané školáčky .No bude tam aj Eliz . Eliz bola si v posteli ako nevinné nadržané stvorenie. Dám si na seba len čierne tričko s krátkym rukávom a úzke džínsy. Prejdem krátkou chodbou v mojom byte a dostanem sa k hlavnému zdroju mojej obživy a zároveň najlepšej priateľke ,ktorá ma nikdy nezradí.Chladnička prezraď mi prosím aké ukrývaš tajomstvo pretože som strašne hladný. Otvorím ju a na moje prekvapenie v nej nič nieje . Mal by som ísť na nákup. Sklamaný odchádzam od nej . Po ceste si niečo kúpim . Pohľad mi padne na sklenené hodiny visiace na čiernej stene. 7:35 vyučovanie im začína za 10 minút . škola nieje až tak ďaleko to stíham. Vezmem rýchlo kľúče od Audiny a zamknem byt. Zbehnem po schodoch a mierim rovno k autu. Naštartujem motor a uháňam rýchlo do školy.

Eliz

Bože dnes fakt nič nestíham . Najskôr ma Alex zdrží pretože potrebuje druhe kľúče od domu. Hľadala som ich strašne dlho.Potom mi Emma volá že nemôže nájsť svoje čierne lodičky s červenou platformou.Zistím ,že sú u mňa doma a teraz mi cestu znepríjemnila ešte sprostá prilepená žuvačka na podpätku. V autobuse som ju musela oškrabávať . Bolo to extra trápne. 3 minúty do zvonenia a ja vpálim do triedy ako veľká voda. Sadla som si na miesto vedľa Emi.„Bože ...fuj stihla som to!"Radostne som prehlásila a zaklopkala si o lavicu.

„Čo ti to tak trvalo ? S Markom sme ťa čakali. "Och Mark. Obzrela som sa vôkol seba po celej triede,kde prevládal hluk a stres s písomky ,ktorá i tak dnes nepríde. Na pravo pri okne sedel Mark aj so svojou partiou .Vymenili sme si pohľady a mne to nedalo zasmiať sa. Pozrel sa na Emu vražedným pohľadom . Bol to pohľad na nezaplatenie. „Haló vnímaš ma ? " Ema mi zamávala rukou popred oči a ja som mykla hlavou k nej .

„Och áno prepáč čo si to vravela ? Jaj no to je na dlho o chvíľu začne hodina."Nachystala som si veci na Biológiu.

„Tu máš informácie na zajtra.Prídem po teba. "Ema mi podala lístok s presným časom a miestom konania sa konkurzu. Bože ako sa ja neskutočne teším. Zazvonilo na hodinu a v triede zavládlo mierne ticho. Jediné čo bolo počuť bola guma ,ktorá preletela cez moju hlavu a narazila rovno do tabule. Do triedy vošla učiteľka Donovenová s výrazným červeným rúžom na perách a sukňou mierne po kolená. Vlasy mala vypnuté a na krku jej svietilo tetovanie anjela. Má 28 rokov ale vyzerá na 20.Všetci sme sa postavili.

„Ďakujem sadnite si ."Zavelila rozkaz a my sme ju všetci s radosťou poslúchli. Zapísala niečo do triednej knihy . Všetci sme s napätím čakali čo sa bude diať . Postavila sa pred tabuľu a začala rozprávať„Žiaci chcem vám nikoho predstaviť . "Áno chce vám prestaviť moju lásku. Nika ,neskutočne krásneho doktora sexi partnera ,ktorý je diabol v posteli. Otvorila dvere do triedy a do vnútra prišiel vysoký mladík s krátkymi vlasmi.Vyzeral akoby ho vystrihli z nejakého športového časopisu. Kde je Nik? V triede sa začalo šepkať medzi dievčatami .Ema do mňa drgla ja som odvrátila pozornosť od neho.

„Kto je to ? "spýtala sa ma prezerajúc si ho od hlavy po päty.

„Neviem ."Sykla som jej keď nás učiteľka napomenula.

„Utíšte sa prosím .Tento mladý muž sa volá Jess Nykof.Pricestoval k nám z Brazilie. Jess sadni si vedľa Marka ma tam voľne miesto. "Nykof je mi to známe. Och jasné Lous Nykof bol otcov spoločník. Možno sú po rodine čo ak je to jeho syn ? Jess si sadol vedľa Marka . Stavím sa ,že práve skáče 3 metre do výšky .„A teraz druhá vec dovoľte mi predstaviť vám Nikolasa Stoela pracuje v nemocnici ako Chirurg a je vo svojom obore vážne skvelí. "NA toto som čakala. Včera večer ani neprišiel . Dosť ma to naštvalo len vyhodil Alexa pred domom a zdrhol . Vraj si musí ešte niečo vybaviť. Učiteľka Donovenová druhýkrát otvorila dvere do triedy a dnu vstúpil Nik. Mal na sebe sexi čierne tričko. Stretli sa nam pohľady a on mi venoval krásny úsmev .Ani som si neuvedomila ako rýchlo uplynula hodina. Zazvonilo a pobrala som sa preč. Ema sa na chvíľu vyparila . Zbehla som si dať do skrinky tašku a vziať druhe knihy . Ako som prechádzala po bielej chodbe ,ktorú zdobili červené skrinky a žiaci pri nich som narazila do Marka. „Prepáč Eliz nevšimol som si ťa . Nevieš kde je Ema? "prehodil s úsmevom.

„Nie zmizla len čo zazvonilo na prestávku. inak Mark je to pravda ?"nemohla som si odoprieť tu otázku ohľadom jeho orientovania .Pozrel sa na mňa trocha utrápene a stiahol ma kraj ku stene.

„prosím nikomu to nehovor. Už je dosť ,že to vie Ema. "Po tichu som sa zasmiala a naznačila že som si kľúčikom zamkla ústa a odhodila ho . Usmial sa a odišiel . Akurát prišla Ema.

„Neuveríš tomu čo ti poviem ! "Prehlásila s radostným výkrikom.No to som zvedavá čo zas ma moja drahá Emuška na srdiečku.

„No daj . "zašomrala som .Kráčali sme do triedy.

„Ten nový Jess . ma 18 rokov. Jeho otec vlastní nejaku firmu v Brazilií a poznal tvojho otca. Jeho otec s ním pracoval."Ja som to vedela ,že to priezvisko mi je odniekiaľ známe.

„Myslela som si to .Otec ho často spomínal . "

„To nieje všetko . Miluje červenú ma BMW a je hádaj čo ? "Zastala a nadšene poskočila. Čo už by tak mohol byť ?

„Je gay ? "spýtala som sa so smiechom samozrejme že som to len trepla no Emem vypršalo nadšenie z tváre.

„Ako si to uhádla. Eliz ty si vážne asi veštica alebo ten ufón. "Nie ja som ale dobrá. Čože počkať on je gay ?

„No to snáď nie ! "Prehlásila som a pokračovala ďalej „Najskôr Mark teraz ten nový. O chvíľu zistím ,že ty si lezba."Ema sa na mňa začudovane pozrela a nadvihla obočie.

„Fuj . "Jednoducho Skonštatovala.„Počkaj ma v triede idem ešte na WC."Ani som nenamietla a vzdialila sa od nej . Ďalšia hodina Chémia. Zas do druhej budovy liezť. Prečo je škola tak sprosto rozložená. Prešla som po chodbe a vyšla z budovy. Vonku krásne svietilo slnko . Ja tu musím trčať zavretá a škvariť sa . Toto je ako za trest . Už sa teším keď konečne zmaturujem. Prešla som po chodníku a smerovala k budove. Všade sa to hemžilo žiakmi. Niektorý sedeli na tráve pod stromami iný na lavičkách s notebookmi v rukách. Keď som prišla ku vchodu započala som ako nejaká baba zavzdychla . Potom začala niečo mrlamať. Ten hlas som odniekiaľ poznala . No jasné Profesorka Donovenová. Moja neukojna zvedavosť. Nedalo mi to aby som sa nepozrela s kým tam je. Prešla som za roh kde stála ona a..... Ten sviniar . Knihy mi vypadli z rúk . Obaja sa trhli a pozerali na mňa vydesenými výrazmi v tvári.V tom momente som mala Nikovi hlavu otrepať o stenu. Ty dvaja sa tam spolu olizovali. Srdce sa mi hrozne rozbúšilo ,adrenalín mi stúpol na najvyššiu úroveň. Ten bezočivý hajzeľ ! Z očí sa mi pustili slzí. „E...Eliz ? Akko.. "Nik začal kloktať a mne sa ešte viac spustili slzi.

„Nik odkial sa poznáte ? "Spytovala sa Donovenová. S nenávisťou som na nich hľadela . Už som to nemohla dlhšie vydržať rozviazal sa mi jazyk.

„Ste jedná obyčajná kurva !"Vyštekla som na ňu . Ani neviem ,kde sa to vo mne nabralo. Prišla ku mne a strelila mi facku. V tom momente neviem či som sa mala Viac hnevať na Nika lebo sa oblizoval s učiteľkou Biologie alebo na ňu ,že mu podľahla .

„Ako sa ma opovažuješ takto nazývať ty jedno rozmaznané decko !"Skríkla po mne a ja som si pošúchala boľavé líce .

„Prestaň ! "Zvrieskol nik na tu mrchu keď sa ma snažila znova udrieť a chytil jej obe ruky. Otočila som sa a so slzami v očiach sa rozbehla. Nevedala som kam idem . Počula som za sebou Nika.„Eliz ! Eliz čakaj. Vysvetlím ti to. "Ignorovala som ho a bežala ďalej keď som sa dostala na nádvorie školy chytil ma za plece a otočil . „Povedal som ti aby si počkala ! Eliz ja ti to vysvetlím.Ona.."

„Čo ona ? Nič od teba nechcem počuť ! Ja som ti verila Nik . Verila ! "Vyrvala som sa mu zovretia . Utekala som ďalej . Všetky oči sa na mňa a Nika pozerali. Bolo to fakt nepríjemne . No teraz mi to bolo akurát tak fuk . Kašľala som na školu a utekala na autobus. Na moje šťastie jeden na zástavke stál. Utrela som si slzy a nastúpila . Len čo ma vyhodil pred domom. Vletela som dnu ako veľká voda Zabuchla som dvere a šmykom o ne som si sadla na zem . Ten sviniar ako mohol! Nie nie ... On za to nemôže to ja ja som to dovolila. z očí sa mi valil vodopád sĺz až som skoro nič nevidela. Videla som len obrysy nejakej mužskej postavy ako sa blížia ku mne.

My life is a lie (Sk)Where stories live. Discover now