YORUM YAPMAYI UNUTMAYINÖnümde duran adamla göz göze geldik bir yerden tanıdık geliyor "kimi arıyoruz" Adam sırıtı "Merhaba aslında sizi arıyorum" o sıra anladım bana mesaj atan aptal "SEN KENDİNİ NE SANIYORSUN BURAYA GELMEYE NASIL CÜRET EDERSİN" ağzımı tutu. (Y/Z; oha lan)
Piç...
İçimden adama sövüyorum adam kulağıma yaklaştı "Bana bağırma sakın yoksa canını yakarım" ağzımı açtı gözleri vücuduma bakındı sırıtı. (Y/Z; Sen Duruyu bırak beni al)
Sapık herif.
Elimi tutu elini itmeye çalıştım ama yapamadım belimden tutu "SAPIK!!!!" tekrar ağzımı tutu kulağıma yaklaştı "bir daha bağır o zaman seni elimden kimse alamaz küçük hanım" ayak sesleri duydum Adamı uyarmaya çalıştım ama beni dinlendi.
APTAL YEMİNLE BU ADAM APTAL.
Elini belimden çekti "Buyrun" yukardan Su bize baktı "Birinimi arıyorsunuz" adam bana baktı "Aslında..." bana baktı sinsice güldü "Şey... Kendisi yolda tanıştığım bir adam cüzdanımı getirdi" adam gülümsedi "Evet" dedi Su yukarı çıktı.
Siktir...
Adam belimden tutu ve kendisine çekti "Nerde kaldı" adamı itmeye çalıştım ama olmadı "Bırak beni sapık adam pardon piç" adam bana baktı çenemden tutu. (Y/Z; Çekirdek yokmu lan)
Sapık piç...
Adam içeri girdi ayağı ile kapıyı kapatı beni kapıya itti tek eliyle iki elimide tutu "sen..." dudakları dudaklarımı mühürledi ellerimi hareket ettirmiyorum.
Hayır hayır hayır.
Dudaklarımı bıraktı bana baktı gülümsedi "seni yatağa atmak istiyorum" kulağıma bunları fısıldadı ellerimi daha sıkı tutu "seninle tüm gün sevişmek istiyorum" gülümsedi dudağı tekrar dudaklarıma değecekti ama yanağımı öpmek zorunda kaldı beni bıraktı. (Y/Z; Çekirdek bitti 😭😭)
Bu adamda kim.
Adam kapıyı açtı tekrar bana yaklaştı kulağıma "Görüşmek üzere, bu arada her akşam seni hayal ediyorum" pis pis sırıtı geri çekildi bu adamda kim siyah bir arabaya binip gitti.
Olamaz hayır yaağğğ
O adam benim ilk öpücüğümü aldı inanmıyorum yatakhaneye çıktım herkez dağılmış Su yanıma geldi "Duru o kimdi?" yatağa yattım "söyledim cüzdanı düşürmüşüm o adamda bana vermeye geldi bu kadar" Su elimden tutu.
Başladı yine.
Derin bir iç çektim "Adamı bana ayarlasana ismi ne instegram kullanıyormu?" Su'yu yataktan ittim "Bilmiyorum" yatağa yatım telefonuma mesaj geldi.
*BİLİNMEYEN NUMARA mesajınız var*
Bilinmeyen numara; selam bebeğim yoksa sende benimi düşünüyorsun ben seni düşünüyorum
Duru; siktir git.
Bilinmeyen numara; oraya gelirsem.
Duru; ne olur???
Bilinmeyen numara; bilmek bile istemezsin
Duru; bilmek istiyorum
Bilinmeyen numara; seni sikerim.
Duru; siktir git piç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BABASI
Romancebir varmış bir yokmuş. Küçük bir kız varmış, bu kızın ismi Duruymuş, ailesi bu kızı 5 yaşında yurda bırakmış. Bu kıza 6 yaşında bir mafya aşık olmuş, kızın güzelliğine kız 17 yaşına girdi ve bu mafya bu kızı kaçırdı. Olaylar başladı.