Selam ben geldim canlar lütfen yorum yapıp oy kullanmayı unutmayalım sizi seviyorum💜💜
Beni yatağa bıraktı "Yat ve uyu!" emir dolu sesi yine yatağa uzandım Ateş beni izliyordu derin bir iç çektim "Çık dışarı üstümü değiştireceğim." dedim Ateş bana baktı gülümsedi ve çıktı dolabı açtım milyonlarca kıyafet işte burdayım, en son gitmem gereken yer kaçırıldığım yer, beni kaçıran adamla birlikte ve bu oyun tek.
k kişilik değil, artık ben bu oyuna dahil oluyorum artık Ateşi baştan çıkarıcağım hadi bakalım.
(Gecelik)
Giyer giymez kapı açıldı içeriye yaşlı bir kadın girdi "Merhaba küçük hanım Ateş bey aşağıda sizi bekliyor." dedi "Sağolun." aşağıya indim içerde Ateşin arkadaşları vardı Mert ve Savaş savaş yemeğe gömülmüş beni görünce yemek boğazımda kaldı "Helal helal." Ateş sırtına vurdu "Yavaş ye." dedim Ateş ve Mert bana baktı "Bu ne!?" Ateş kolundan tutarak beni zorla odaya çıkardı "üstündekide ne?"dedi Ateş'e yaklaştım "gecelik" dedim ateşin damarları belli olmaya başladı etkilendiği çok belliydi dudağımı ıslattım "siktiminin kıyafetini çıkar" dedi gülümsedim elini tuttum "Neden tahrikmi oldun canım" dedim ve elini kızlık bölgeme götürdüm.
"Kes şunu yoksa..." dedi dudağına dokundum "Ne olur?" dedim "Bak sana isteğin dışında dokunmayacağım ama beni kışkırtma sonu kötü olur." dedi güldüm "Kışkırtırsam ne olur?" dedim derin bir nefes aldı elini çekti ve arkadaşlarının yanıma gitti.
Sanırım pilanım işe yarıyor onu tahrik et, onu etkile, kaçmayı başar bunu sadece bu sikik evden kaçmak için yapıyorum masaya oturdum Savaşın yanına oturdum "Evet ne yiyeceğiz." dedim Ateş bana bakyordu "Abla...şey...var... " Savaş kekliyordu Savaşın kıravatını düzeltim "Sakın ol baby." dedim Savaş Ateşe baktı Ateşin gözlerinden alev çıkıyordu.
Öyle bir bakıyorduki Ben bile korktum sanırım çok ileri gittim ama bu eylenceli "Savaş sen ilkini kime verdin." dedim Ateş ve Savaş öksürmeye başladı.
(ATEŞ)
Ne dedi o, bir dakika ne dedi "Şey..." Savaşa baktım direkt tutu "Biz kalkalım artık." dedi mert "Aynen." Savaş ve Mert gittiler Duru ve ben oturuyor yemek yemeye devam ediyoruz "Peki sen ilkini kime verdin. " dedi Duru'ya baktım "Çok uzun zaman önceydi hatırlamıyorum." dedim ciddi anlamda hatırlamıyorum bir çok kızla yattım.
Duru sustu yemek boyunca konuşmadı acaba kalbinimi kırdım diye düşünüyorum ama yoksa bana aşıkmı oldu Duru su içiyordu bir anda "Peki sen ilkini kime verdin?" dedim Duru suyu yüzüme püskürttü "Sen..." bir anda sustu "Ne saçmalıyon." dedi yoksa düşündüm gibimi "Sen bakire misin?" dedim Duru'nun yüzü kızardı.
Doğru bildim "Duru burda biz bizeyiz." dedim ve piç gülüşü attım Duru göz devirdi "Evet bir bakireyim." dedi masadan kalktım Duru'ya yaklaştım "İstersen ilkini bana ver." dedim ve Duru'ya yaklaştım Duru beni itti "Siktir git." dedi bana küfürmü eti şu ana kadar kimse bana küfür bile edemedi "Küçük kız sınırları zorluyorsun." dedim uyarıcı bir sesle Duru göğsüme dokundu "Sınırlar zorlanmak içindir." diye kulağıma fısıldadı boynundan tutum.
(DURU)Ateş boğazımdan tutu beni duvara yasladı kulağma "Duru yapma sonu kötü olur uyarıyorum." dedi boynuna küçük bir öpücük kondurdu ciddi bir ses tonuyla demişti Ateşi itim "İsteğim dışında bana dokunmayacaktın." dedim Ateş geri çekildi haklıyım bana isteğim dışında asla dokunmayacağına söz vermişti bana "Sınırlatı zorluyorsun ama." dedi beni kucağına aldı ve...
Evet canlar dostlar ben geldimmmm beni özledinizmi aşklar ben sizi çok özledim yeni Bölüm geldi Lütfen Oy vermeyi unutmayalım iyiki varsınız💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BABASI
Romansabir varmış bir yokmuş. Küçük bir kız varmış, bu kızın ismi Duruymuş, ailesi bu kızı 5 yaşında yurda bırakmış. Bu kıza 6 yaşında bir mafya aşık olmuş, kızın güzelliğine kız 17 yaşına girdi ve bu mafya bu kızı kaçırdı. Olaylar başladı.