Y/Z=yazar anlamına geliyor
Dışarda yolda yürüyordum, aklımda oda arkadaşım Ece'ye ne hediye alacağıma gitti. Onun bugün doğum günü, hızla bir pastaneye girdim bir pasta aldım, başka ne alabilirim diye düşünürken yandan simitçi geçti, mis kokulu simit adamı durdurup bir tane aldım. (Y/Z; Banada ver)
Etrafa bakındım bir dükkana girdim, gözüme bir kolye takıldı "efendim içinde tam tamına 100 adet farklı dillerde seni seviyorum yazıyor ve arkadaşlık kolyesi" kadın gülümsedi. (Y/Z; Bende istiyorum)
Ece kesin bayılır.
Satın aldım yurda doğru yürümeye başladım, yanıma bir kız geldi "DURU!!!" kız sırtıma atladı gözümü kapattı "Sanada merhaba Su" beni bıraktı "Nasıl ben olduğumu anladın gülümsedim "koca göğüslerin" elimle göğsüne dokundum "Hey seni sapık. Eceye ne aldın" hediye paketine baktım. (Y/Z; Sapık Duru 🤣)
Hayır hayır hayır.
Çantama koydum "ben gidiyorum" koluma girdi "beni bekle bu toprakla yürümekte zorluk çekiyorum" güldüm. (Y/Z; Normal)
Aptal...
Su ile beraber yurda döndük, odayı süsledik hava karardı "Neler oluyor???" içeriye Ece girdi konfetiyi patlatım "İyiki doğdun iyi varsın" Eceye sarıldım gülümsedi "Ahh ciddi oylamasınız sizi seviyorum iyiki varsınız" pastayı kesti herkeze verdik en son ben kaldım. (Y/Z; bana yokmu aşk olsun)
Al bir dilim gitsin.
Bir dilim pasta aldım herkez konuşuyoruz bense oturmuş sadece pasta yiyorum yanıma Ece geldi "Hediyem?" elini uzatı gülümsedim çantamdan kolyeyi çıkardım "Al bakalım seni koca bebek" gülümsedim hızla paketi açtı. (Y/Z; Yavaş ol ayı)
Şu heycana bak sen.
Kolyeyi alır almaz bana sarıldı "bu kolyeyi uzun zamandır istiyorum seni seviyorum iyiki hayatımdasın" yanağımdan öptü diğerlerinin yanına gitti kolyeyle hava atmaya başladı.
Her zamanki Ece.
Telefondan instegram bakımıyordum Mesaj gelene kadar
*BİLİNMEYEN NUMARA*
Bilinmeyen numara; dışarda seni bekliyorum.
Duru; Ne?? Kimsin sen???Önce bizimkiler şaka yapıyor sandım etrafa bakındım ama kimsede telefonu yanında değildi yutkundum telefonuma yeni bir mesaj geldi.
Bilinmeyen numara; beklemekten nefret ederim
Duru; sen kimsin?
Bilinmeyen numara; aşağıda hala seni bekliyorum.
Duru; sen kimsin?
Bilinmeyen numara; Aşağıya inersen öğrenirsin
Duru; GELEMİYORUM
Bilinmeyen numara; sen gelmesen ben gelirim ama sana bir tavsiye veriyim ben oraya gelirsem senin için iyi olmaz şimdi hemen aşağı in yoksa ben gelirim ;)
Duru; sen kendini ne sanıyorsun gelemiyorum.
Bilinmeyen numara; sen bilirsin.Telefonu kapatım herkez konuşuyor bende boş boş yatağımda oturuyorum. (Y/Z; sen kimsin lan it hepinize tek atarım ben)
Uykum var.
Yatağa yatım yurdun kapısına birisi vuruyordu ama kimse duymuyor şarkı yüzünden. Aşağı indim kapıyı açtım karşımda uzun saçlı kehribar rengi gözleri. (Y/Z; sözümü geri aldım😍)
Oha bu insanmı.
Adam gülümsedi "selam" derin bir iç çektim "kimsin ve neden bu saate bir kız yurdundasın birini arıyorsun" gülümsedi gözüyle beni süzdü. (Y/Z; Onu bırak beni al)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BABASI
Romancebir varmış bir yokmuş. Küçük bir kız varmış, bu kızın ismi Duruymuş, ailesi bu kızı 5 yaşında yurda bırakmış. Bu kıza 6 yaşında bir mafya aşık olmuş, kızın güzelliğine kız 17 yaşına girdi ve bu mafya bu kızı kaçırdı. Olaylar başladı.