Beni odaya götürdü beni hafifçe yatağa bıraktı "Duru yapma lütfen." dedi Ateş yalvarıyor bu hoşuma gitti derim bir iç çektim ve uprganı üstüme örtüm "Beni yarın yurda bırak." dedim emir dolu bir sesle. (Y/Z; Evet arkadaşlar sorunuza cevap veriyom. Duru yürek yedi.)
Ateş başı ile onay verdi ve odadan çıktı.
(ATEŞ'İN ANLATIMI)
Odadan çıktım derin bir iç çektim ona karşı sert olmayı hiç istemedim ondan çok hoşlanıyorum ve onu arzuluyorum ama sorun şu Duru'nun istemediği bir şeye zorlayamaz kimse.
O aklına eseni yapan delinin teki belki bu yüzden ondan hoşlandım yada ciddi ciddi ona aşık oldum. (Y/Z; gitti güzelim adam.)
O kız çok değişik kendisi garip birisi ama onu yapıda bu garip olması. (Y/Z; Evet arkadaşlar nostaljiye bağlıyoruz.)
Yazar bi sus artık. Duru tanıdığım tüm kızlardn farklı yanıma Barış geldi "Abi bulduk." dedi Barış başımla onay verdim "Hilal kaya 19 yaşında 7 Yaşında yurda bırakıldı Duru hanımla aynı Yurta kalıyordu ama sonradan yırtan kaçıp gitmiş." dedi Barışa baktım başım ile onayladım "Son birşey daha var." dedi çalışma odama geldim ve oturdum Barış derin bir iç çekip "Kadın dün öldü." dedi arkama yaslandım Barışa baktım. (Y/Z; Aşk olsun Ateş kalbimi kırıyorsun, Allah rahmet eylesin.)
Barış masaya dosya bıraktı ve telefon çıkardı "Bu video var video başlatı.
Hilale işkence ediliyor ve sonunda yakılarak öldürülüyor.
Dosyayı açtım Hilal'in cesedinin bir kaç fotoğrafı vardı "Bu çok canice." dedi Barış Barışın çıkması için işaret yaptım Barış çıkarken Savaş ve Mete içeri girdi.
Ceset fotoraflarını görünce tiksinti içinde baktılar "OĞLUM SEN NE YAPTIN BİZ KADIN YADA ÇOCUK ÖLDÜRMEYEN İNSANLARIZ!" dedi Savaş derin bir iç çektim ve her şeyi anlatım.
"Siktir bu çok canice." dedi Mete başımla onay verdim.
(DURU'NUN ANLATIMI)
Sabah uyanıp eli yüzümü yıkadım aşağı kahvaltıya indim Ateş, Savaş ve Mete oturmuş bir şey konuşuyırlardı beni görünce bir an sustular. (Y/Z; Pat diye söyleyimi lân.)
Ateş yemeğe odaklanmış "Neler oluyor?" dedim Ateş bana baktı "Seni Yurda bırakmıyorum." dedi sadistçe güldüm neler olduğunu bilmem lazım.
"Neler oluyor!?" dedim tekrar uyarıcı bir sesle Savaş bana baktı "Sen şu hilal çok seviyor muydun?" dedi başımla onay verince Mert'e baktı ve gülümsedi.
"Duru odana çık." dedi Ateş bey Ateşe yaklaştım "Söz verdin seni pislik herif burdan siktir olup gidiyorum." dedim kapıya yöneldim koşarak dışarı çıktım, beni kaçıran kişiye güvendim tam bir aptalım ben. (Y/Z; Bunu bilmene sevindim.)
"DURU DUR!" arkamdan bağırdı Ateş gülümsedim ellerimi havaya kaldırdım "SİKTİR OLUP GİT!" dedim gözlerinde umut gördüğüm ama artık yok.
Arkamdan yeni bir bağırma sesi geldi "HİLAL ÖLDÜRÜLDÜ!" dedi dura kaldım olduğum yerde kaldım arkamı döndüm ve bir silah sesi BAM...
(YAZAR)
Uzun zamandır yoktum canlarım benimmm.
Oy vermeyi unutmayın sizi çokkk seviyorum
Devam etmesini isteyenler yorumlara yazsınlar lütfennnn
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐💍💍💍💍💍💍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BABASI
Romansabir varmış bir yokmuş. Küçük bir kız varmış, bu kızın ismi Duruymuş, ailesi bu kızı 5 yaşında yurda bırakmış. Bu kıza 6 yaşında bir mafya aşık olmuş, kızın güzelliğine kız 17 yaşına girdi ve bu mafya bu kızı kaçırdı. Olaylar başladı.