YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN İYİ OKUMALAR,💜🖤
Uyandım etrafa bakındım büyük bir odadayım ayağa kalktım etrafa bakındım banyodan ses geldi banyoya gittim kapı kilitli değildir. (Y/Z; girme işte amk demeki biri var)
Hasiktir...
Adam önümde yarı çıplak duruyor alt kısmında havlu vardı cırladım arkamı döndüm "sen...Ben...nerdeyim?" adam belimden tutu beni kendisine çevirdi. (Y/Z; hehe şimdi düştün elime)
Burası çok sıcak.
Kulağıma yaklaştı "iyimisin" dedi bana bakan yüzü endişeliydi elini ittim "evet" yatağa geri döndüm adamda peşimden geldi yatağa oturdum.
Neden üstümde pijama var???
Siktir o anda anladım adam benim üstümü değiştirmiş sinirle ayağa kalktım adama tokat attım adam hiç etkilenmedi bile "BU NE CÜRET " adam bana baktı.
Piç kurusu.
Adam beni tek hamleyle yatağa itti üstüme çıktı iki elimide kafmın üstünde birleştirdi ve tek eli ile tutu "bir daha bana bağır o zaman sana acımam haberin olsun. Kıyafetlerini ben değiştirmedim." Adamın gözleri alev alıyordu sanki her an beni öldürecek gibi bakıyordu.
Siktir beni öldürecek.
Adam dahada çok yaklaştı nefesini tenimde hissetim bir anda sırtım ağrıdı "İyimisin" hemen üstümden kalktı yandaki kıremi verdi "iyi gelir" dedi Adam odadan çıktı. Kıyafetimi çıkarıp kıremi sırtıma sürmeye çalıştım.
Neden ben neden.
Kapı açıldı içeriye o girdi gözlerimde sinsi bir bakış farketim üstümü örtüm "Yardım..." sözünü kestim "gerek yok Allah yazdiysa bozsun" adam elimdeki kıremi aldı eline sıktı "Sırtını aç" sesi çok sert çıkmıştı çarşafı çekip bir kenara atı karışında sütyen ile kaldım yüzünde sinsi bir gülüş belirdi.
Sapık herif.
Sırtıma kıremi sürdü "Aptal" ona baktım "Ne???" kafama vurdu "şu haline bir bak senin aptalığın yüzünden acıyı vücudun çekiyor" dedi güldüm "Benim vücudum anladın" sinirle ayağa kalktım kolumdan tutu "nereye??" eline bektım "bu seni hiç ilgilendirmez" beni yatağa çekti üstüne düştüm bana bakım sinsice sırıtı "ovv hayır hiç bir yere gitmek yok anladın" onu itmeye çalıştım.
Hayır hayır hayır.
Altindaki havlu elime geldi "sen... Ağağağ" cırladım ağzımı tutu "sende çok acelecisin bakıyorumda" dudağı dudağıma deydi sert ve arzu dolu öpüyordu eli sütyen kopçasına gitti.
Duru durmadan Ayvayı yakacaksın.
Dudağını ısırdım "Ağğ... Duru..." ellerimi serbest bıraktı hızla odadan kaçtım bir odaya girdim büyük bir masa vardı masanın üstünde silah vardı bağırdım "Aaaa beni öldürecek" beni duydu kapıya vurmaya başladı.
Ben öldüm.
Elime silahı aldım kapıya doğrultusunda elim titriyordu tetiğe bastım "DURU!!??" elime baktım elim kanıyordu "Aaaa" cırladım adam kapıya daha sert vurdu "DURU!!?? AÇ ŞU SİKİK KAPIYI!!" Kapı açıldı yere düştüm son duyduğum ses "DURU!!?? Aç gözünü"
(YAZAR)
EVET CANLARIM YORUM YAPMAYİ UNUTMAYİN SİZİ ÇOK SEVİYORUM💜💜
HADİ BAKALIM🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BABASI
Romansabir varmış bir yokmuş. Küçük bir kız varmış, bu kızın ismi Duruymuş, ailesi bu kızı 5 yaşında yurda bırakmış. Bu kıza 6 yaşında bir mafya aşık olmuş, kızın güzelliğine kız 17 yaşına girdi ve bu mafya bu kızı kaçırdı. Olaylar başladı.