UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORUM YAPMAYİ UNUTMAYİN SİZİ SEVİYORUM💜💜
Uyandım etrafa bakındım yine aynı odadaydım üstümde pembe pijama vardı içeri bir kadın girdi "Üzgünüm efendim uyudunuzu sanıyordum" kadın tam odadan çıkacaktı kadına seslendim "Hanfendi" kadın durdu bana baktı kapıyı geri kapatı "şey... Ben... Bana yardım edin" dedim kadın hızla yanıma geldi "efendim üzgünüm sizi burdan çıkarırsam beni öldürür başka bir isteğiniz varmı" kadına güldüm. (Y/Z; HELP)
Pislik herif.
Kadın odadan çıktı. Yatağa yatım içeriye birileri girdi uyuyor numarası yaptım "çok güzel uyuyor" saçıma dokundu bir yaşlı kadın gülme sesi geldi "evet hadi çıkalım dinlensin" dedi kadın adam ve kadın odadan çıktı. (Y/Z;Adam gibi adam)
Piç...
Etrafa baktım dolabı açtım takım elbiseler vardı odada onun resimleri vardı duvarda kocaman o adamın bir resmi vardı baya ciddi görünüyordu. (Y/Z; ciddi benim kankam)
Ciddi bir Mafya babası.
Balkona çıktım bahçede o adam ve siyahlı iki adam vardı bir adam dövüyorlar "nerde??" adamı havuzda boğuyorlardı bizimki oturmuş şarap içiyordu. (Y/Z; canım çekti)
Piskopat...
Adam beni fark etti dik dik bana baktı gülümsedi gözlerimi devirdim havuzda adam boğan adamda bana baktı birşeyler konuştular. (Y/Z; ne konuşuyorsunuz lan)
Ne konuşuyorlar acaba??
Güldüler içeri girdim kapıyı açtım normalde bu kapının kilitli olamsı gerekli değilmi. Ev sanki saray gibiydi aşağı indim hizmetliler bana şok içinde bakıyordu.
Ne var amk.
Sonunda evden çıktım "Ooo yenge hoşgeldin" dedi "hoşgeldin yenge" adam bana bakarak güldü "ben sizin yengeniz değilim" dedim adamlar güldü "tanışalım ben ben Savaş buda Mert bunu tanıyorsun" adamın kafasına vurdu güldüm "Hayır aslında tanımıyorum" dedim Savaş yanıma geldi "Ateş" ismi Ateş mi Ateş elini uzatı "Tekrar tanışalım Ben Ateş" elini tutum "Duru" dedim gülümsedi.
Şeytan diyor havuza at.
Ateşi havuza ittim "ooo yenge dişli çıktı" Ateş güldü "sen öldün" dedi havuzdan çıktı "Ateşini söndürdüm" havluyu uzatım Savaş ve Mert bana baktılar "oooo yenge vurdu ve gol oldu" Ateş havluyu aldı.
Böyle sokarlar.
Kulağıma yaklaştı "seninle akşam görüşelim" dedi Savaş sırıtı "çok-" sözümü bitirmeden içerden bir kadın bizi çağırdı herkez içeri girdi masaya oturduk.
Açlıktan ölüyorum.
Yemek geldi yemeye başladık "kaç gündür burdayım??" Ateş dudağını kıvırdı "yaklaşık iki haftadır burdasın" dedi "Ne iki haftamı çüşşş" ateş ağzıma ekmek tıktı "kes sesini!" dedi yemek yemeye devam ettik.
Şerefsiz...
Ateş ara sıra bacağıma dokunuyordu Masadan kalktık "gece yarısı seninle ilgilenicem" dedi kulağıma.
(YAZAR)
EVET ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİN YORUM YAPMAYİ UNUTMAYİN SİZİ ÇOK SEVİYORUM🖤💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BABASI
Romansabir varmış bir yokmuş. Küçük bir kız varmış, bu kızın ismi Duruymuş, ailesi bu kızı 5 yaşında yurda bırakmış. Bu kıza 6 yaşında bir mafya aşık olmuş, kızın güzelliğine kız 17 yaşına girdi ve bu mafya bu kızı kaçırdı. Olaylar başladı.